![]() |
Meisje speelt met zichzelf
Heej mensen!
Even een paar vraagjes: Vinden jongens het geil om te zien hoe hun vriendin met zichzelf bezig is? En waarom dan? Vinden jullie het ook geil als ze het tijdens het neuken doet? groetjes Evie |
Citaat:
2. omdat hun vriendin t dan lekker heeft :confused: 3. volgens mij vinden ze dat alleen maar irritant |
helaas geen ervaring mee
"Dan moet je hier ook niet zijn :mad: " sorry, kben al weg :D |
Alles wat meisjes doen is geil
Als een jongen ook maar iets in de buurt van geil wil doen is ie stom DAAROM! |
Citaat:
2 Nee, zit in de weg:d |
ik vind het extreem geil maakt niet uit wanneer.
mijn exvriendin die vond het geil als ik het zelf ook deed |
m'n ex vond het wel geil iig...waarom weet ik niet, het zal er wel leuk uitzien ofzo :p
|
hehehe ja dat is leuk om te zien :D
en waarom? euh omdat het er gewoon geil uitziet :p ;) |
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat jongens vooral vinden dat het in de weg zit, en bang zijn dat ze zelf niet goed genoeg zijn |
Hoezo in de weg? Misschien als ze onder ligt en hij lui bovenop wil liggen, maar je kunt echt wel een houding verzinnen waarin het niet in de weg zit. Zij boven,hij onder, zit er niks in de weg. Als hij een beetje scheef gaat liggen op haar en meer op een elleboog gaat rusten heb je ook alle ruimte die je nodig hebt. Beetje buikspieren gebruiken en jezelf ophouden als man kan ook geen kwaad.
Maar laat haar lekker clitoraal klaarkomen met jou in je. Plezier voor twee. |
I am a virgin.. Not even touched for the very first time.. I am a Vihuhurgin.. Lalalala...
Je moet er toch wat van maken... *zucht* I am a virgin :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn vriend vond t bij zijn ex gewoon in de weg zitten en vond t niet erg bevoordelijk poren in zijn buik, was ook als ze boven op zat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik niet handmatig gestimuleerd mag worden door mijzelf of door hem als hij in me is.
Ja sorry, ik kan anders echt niet klaarkomen. En ik kom bij voorkeur klaar met hem in me, dat is twee keer zo lekker als alleen maar gelikt worden. En als ik dan bij andere topics lees dat maar 20 % van de vrouwen klaarkomt van sex, dan vraag ik me toch af of er niet veel jongens zijn die hun vriendin laten tekortkomen. Wat dachten jullie trouwens van de lepeltjes houding? Kan op je zij, op zijn rug of op haar buik. Kan op zijn hondjes, kan staand. Heb je echt vier handen vrij en geen gepor in zijn pens. |
Citaat:
Alleen ja, ik heb r geen ervaring mee dus ik zal mn mond wel houden verder :D |
Ja.
|
Citaat:
Kijken naar mijn vriendin die masturbeert is (nog) een fantasie, tijdens het neuken heeft ze al wel gedaan, en klaargekomen etc., was zeeeeeeer opwindend...!!! |
Citaat:
|
Ja lekker soppe!
|
Citaat:
Ja mijn vriend zou dat wel leuk vinden, ware het niet dat ik dat dus niet doe. Tijdens het 'neuken' hou ik me meer bezig met hem dan met mezelf :) |
t kan er mee door :o
|
Citaat:
praat normaal ofzo :> |
Citaat:
4 weken terug was ik t ook nog.. had r dus echt geen probleem mee.. zo lang als je t niet hebt gedaan kan je t ook niet missen toch?? dus waar maak je je druk om? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet het niet, maar als ik een vriendje heb zal ik het 'm wel vragen en dan heb ik een antwoord :p
|
mannen raken gewoon opgewonden van vrouwen die met zichzelf bezig zijn, daar zijn ze mannen voor.... :D
heb geen vriendin gehad die het dee tijdens het neuken, lijkt me best moelijk trouwens.... ;) |
Citaat:
was alleen jammer dat hij het ook voelde, en daardoor steeds bijna (of helemaal) kwam... |
Er zijn genoeg posities waarin het meisje zichzelf tijdens het neuken kan vingeren hoor! En dat zit niet in de weg, is alleen maar extra geil voor hem.:)
|
Andersom lijkt me ook wel cool.. man bekijken als ie bezig is ;)
Maar nee daar heb ik weinig ervaring mee.. |
Volgens mij wel...m'n vriend zou dat weleens willen...waarom niet :rolleyes:
|
Citaat:
2. ja, dan heeft ze 't extra naar dr zin... stuur dr soms op aan ook |
ja dat vinden ze zeker, omdat ze het gewoon geil vinden om te zien hoe hun vriendin zich verwent missc kreunt enz.
tijdens het neuken doe ik het weleens, als het makkelijk gaat bij het standje, ik ga niet moeilijk daarover doen, tijdnes het voorspel heb ik het ook weleens paar keer gedaan maar dan gewoon als hij op een afstandje zit. en zeer waarschijnlijk vinden jongens het niet irritant zolang je niet moeilijk gaat zitten doen, ze vinden het denk ik alleen maar, zeker als je als meisje moeilijk klaarkomt tijdens de sex, super doordat zijn vriendin op deze manier ook lekker klaar kan komen :confused: |
*lichtelijk teleurgesteld door titel van topic*
Tsja *zucht* niet eens een filmpje ofzo :| .. Vinden jongens het geil om te zien hoe hun vriendin met zichzelf bezig is? En waarom dan? Ik zou het wel geil vinden om te kijken. Waarom? Omdat ik opgewonden raak als de ander ook opgewonden is. Vinden jullie het ook geil als ze het tijdens het neuken doet? *maagd is* .. euhm, ik weet het niet. Ik denk dat ik het leuker zou vinden als ze met mij speelt :p |
Ja ik vind het behoorlijk geil om dat te zien. Kan niet precies zeggen waarom maar ik raak er gewoon behoorlijk opgewonden van.
Tijdens het neuken lijkt het me niet echt handig en eigenlijk veel geiler om dan met elkaar bezig te zijn dan met je zelf. |
Citaat:
Citaat:
Ten tweede .. hoezo TUURLIJK niet ? Het was voor mij blijkbaar niet zo natuurlijk , anders vroeg ik het niet .. |
Lekker :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |