Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Nieuwe jasjes in AH (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=385032)

ikbenschipper1 21-02-2003 13:27

Nieuwe jasjes in AH

Jaja het schijnt dan toch zover te zijn en we gaan het roze kwijt raken als het goed is:-)
We krijgen blousjes in licht blauw maar niet alleen dat ook komen er bodywarmers en flechtruien in AH kleuren eindelijk warmer als je het toevallig koud hebt. Lekker tijdens het lossen perfect voor de ZB afdelingen/kassa. Ik ben benieuwd wat deli gaat krijgen maar dat kon mijn baas niet vinden zosnel. Brood wel die krijgen ook iets moois. Maar i kweet de kleuren daarvan niet meer zosnel :S. Vraag je SM/VM er even naar als je het ook wilt zien het staat op WinkelWeb.
Nog 10 weekjes slapen en dan gaan we over op wat nieuws. Het komt namelijk in week 19
Ik denk dat we er allemaal een stuk beter ermee gaan uitzien. Zelf zoou ik het denk ik zelfs beter vinden als we allemaal onze eigen setjes zouden krijgen dan blijven ze waarschijnlijk vaak ook het netst maar dat zal wel weer niet het geval zijn :-( :-)
Ik vraag me wel af hoe het me zal gaan staan :-)

ivo

Balance 21-02-2003 14:27

over 10 weken krijg je nieuwe jasjes...

DUS?

heuhj 21-02-2003 20:30

wij krijgen ze ook in week 19.

ik sta zelf wel eens op brood, volgens mij bleef die kleding hetzelfde (ik ben altijd zo lang bezig met die knopen). Ik hoorde dat we alleen papieren delimutsen krijgen i.p.v. die koksmutsen.. maar ja zien we dan wel weer..

battlestar 21-02-2003 22:08

Citaat:

ikbenschipper1 schreef:

Ik vraag me wel af hoe het me zal gaan staan :-)

veel erger dan die frans-molenaar klm pakken kan het niet worden denk ik.
ow, ik had altijd zo'n hekel aan die apepakjes (n)

mylentje 22-02-2003 16:09

Ik mag maandag beginnen op brood of kaas, moet dus ook leuke pakjes aan , ik wacht in spanning op week 19

coecie 25-02-2003 19:46

ik las in de kant dat ze ook hoofddoekjes erbij gaan doen in AH kleuren, voor de gelovigen onder jullie

rene-gn 26-02-2003 14:33

hehe, zijn we van die lelijke dingen af. Ze werken wel prettig, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd(werk op vers: groente/zuivel/diepvries/vleeswaren/salades)

LisanneOUD 26-02-2003 20:35

Wat moeten mensen die niet bij de AH werken in godsnaam met zulke nutteloze info??!

Roos 03-03-2003 10:11

Citaat:

Lis@nne :) schreef:
Wat moeten mensen die niet bij de AH werken in godsnaam met zulke nutteloze info??!
Zeg, jij opent dit topic hoor.

Het kan inderdaad niet erger worden dan die frans molenaar pakjes. Vreselijk. Die fleecetruien zijn heerlijk voor de diepvries. (y)

ikbenschipper1 03-03-2003 12:26

Citaat:

Roos schreef:
Zeg, jij opent dit topic hoor.

Nee ik opende deze topic. En het is toch leu kdat mensen niet OPEENS verbaast staan :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.