![]() |
WerkVakantie
Hoi :)
Sjantal en ik willen graag werken in de vakantie , maar dan óp vakantie.. zeg maar :) bijvoorbeeld bij de campingwinkel, of activiteitebegeleide, restorantje enz... Nu kan je natuurlijk wel elke camping opbelle enzow, maar is er ook een instantie die die dingen regels (soort van uitzendbureau) of een website met overzichtjes ervan? |
Citaat:
Dus probeer het gewoon, zou ik zeggen, zoek een site met campings erop en bel gewoon die campings ofzo... Doe je best :) |
misschien staat dr iets op studentenbaan.nl ofzo???
|
als je genoeg tijd hebt denk aan meer dan een maand werken kun je het proberen bij eurocamp dan kun je ook in het buitenland werken
de nederlandse site doet het momenteel niet http://www.eurocamp.com |
Dank jullie wel voor de tips maar.
ik zal ff preciezer zijn :) Het is de bedoeling om dus in het Binnenland ergens te gaan werken. twee weken ofzo, bij een camping (kampwinkel, bar enz..) Gewoon een baantje op locatie zeg maar. Misschien zijn er mensen die ook zoeits hebben gedaan en kunnen die mensen mij een bepaalde camping o.i.d. aanraden. Bijvoorbeeld mensen die bij Centre Parcs hebben gewerkt tijdens hun vakantie , en daardoor gratis in een huisje mochten verblijven tijdens hun werkperiode. |
Hier een aantal links voor campings waar ze vast wel mensen zoeken:
RCN campings Vacansoleil Eurocamp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |