Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [netwerkkaart] lampje brand niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=385080)

LamMuH_EiKoL 21-02-2003 14:02

[netwerkkaart] lampje brand niet

ik ben nu op stage en heb een probleem met een netwerkkaart. namelijk het lampje ervan brand niet als ik er de netwerkkabel die er altijd voor gebruikt werd in doe. maar als ik er een andere netwerkkabel in doe brand het lampje wel. ik heb al gekeken of de draadjes anders aangesloten zijn maar dat is niet ze zijn precies hetzelfde. ik weet eigenlijk niet of hij het wel ooit gedaan heeft met de 1e netwerkkabel weet iemand hoe dit kan? en wat ik eraan kan doen?
alvast bedankt

Enlightenment 21-02-2003 14:18

Kabelbreuk? Als hij het bij de ene kabel wel doet, en bij de andere niet.. dan zóu het wel eens aan de kabel kunnen liggen. ;)

LamMuH_EiKoL 21-02-2003 14:22

Citaat:

Enlightenment schreef:
Kabelbreuk? Als hij het bij de ene kabel wel doet, en bij de andere niet.. dan zóu het wel eens aan de kabel kunnen liggen. ;)
daar dacht ik zelf ook al aan ja maar aangezien mijn stagebegeleider nu les heeft kan ik ook niet met hem overleggen wat het is en wat ik eraan kan doen maar dit hebben we wel al vaker gehad en het is elke keer kabel breuk :S is best wel duur als je steds nieuwe kabels moet kopen.

Enlightenment 21-02-2003 15:29

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:
daar dacht ik zelf ook al aan ja maar aangezien mijn stagebegeleider nu les heeft kan ik ook niet met hem overleggen wat het is en wat ik eraan kan doen maar dit hebben we wel al vaker gehad en het is elke keer kabel breuk :S is best wel duur als je steds nieuwe kabels moet kopen.
Dan doen ze toch wat verkeerd daar... :p

Atje85 21-02-2003 15:34

Moeten ze eens van die plastic kabelbuisjes kopen, heb je tenminste geen last van die kabelbreuken :p

Enlightenment 21-02-2003 15:43

Lopen jullie daar op kabels ofzo? Als je al meerdere keren een kabelbreuk heb gehad vraag ik me toch af wat er daar gebeurt. :rolleyes:

Atje85 21-02-2003 15:53

Citaat:

Enlightenment schreef:
Lopen jullie daar op kabels ofzo? Als je al meerdere keren een kabelbreuk heb gehad vraag ik me toch af wat er daar gebeurt. :rolleyes:
Lol :D

LamMuH_EiKoL 21-02-2003 16:37

Citaat:

Enlightenment schreef:
ja we gan er op staan stampen nou goed :)

maar het zijn allemaal oude netwerkkabels die dat hebben en de nieuwe zijn allemaal veel te kort om door een klas heen te leggen

Talon 21-02-2003 17:01

ff het lampje vervangen (y)

Atje85 21-02-2003 17:39

Citaat:

Talon schreef:
ff het lampje vervangen (y)
Hij werkt wel met een ander kabeltje gast :p

Blizz 21-02-2003 18:03

Citaat:

Atje85 schreef:
Hij werkt wel met een ander kabeltje gast :p
misschien is die andere kabel niet compatible met het lampje :)

Talon 21-02-2003 19:31

Citaat:

Blizz schreef:
:)
wat staat er in het boekje van je kabel?

LamMuH_EiKoL 21-02-2003 19:35

Citaat:

Talon schreef:
:)
wat staat er in het boekje van je kabel?

daar hebben we het boekje al van weggegooit :(

Enlightenment 21-02-2003 23:54

Citaat:

Blizz schreef:
:D

Atje85 22-02-2003 14:31

Citaat:

Blizz schreef:

Dan ligt het DUS aan de kabel :rolleyes: :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.