![]() |
boodschap
hai ik weet natuuuurlijk niet of t normaal is ofzo.. :confused:
paar weken terug zet ik mn pc aan.. (das normaal weet ik) :D had van die phones in mn oren geplugd (de draad zat in mn box) en het was net of ik een of andere geheime radio boodschap hoorde in t russisch?? :eek: ik vond t echt heel strange, maar heb t sindsdien niet meer gehoord :confused: |
Hm lijkt me gewoon op radio-interferentie. Kan gebeuren bij een stekkerdoos soms.
Was het continue of soms? |
nou t was echt dat ik net mn pc aan zette..
en t was denk ik een seconde of 5, echt vrij kort |
Ik krijg een franse zender als ik mijn pc uitzet en mijn speakers aan laat staan, het is maar heel zacht maar ik heb er geen last van als ik mijn pc aan heb ik dank dat dat aan een of andere spoel ligt die in mijn speaker set zit.
(heb de creative Inspire 5.1 Dolby Digital) Dus of het normaal is weet ik niet maar je bent niet de enige met een radio zender op je boxen of koptelefoon. tis meer dat mensen het niet zullen horen tot dat zij hun boxen opengooien zonder muziek |
shit... ik had t net weer, weer dat ik mn pc net aan heb staan
ik vind t nogsteeds vreemd... ik weet niet welke taal t is :rolleyes: maar t is echt suuuuuuuuuper vaag |
Ik heb dat ook gehad met bepaalde speakers. Chinees was het geloof ik bij mij :)
En 's nachts als ned1 uit de lucht is kan ik soms ook naar een Deense tv-zender kijken (wel met een beetje beeldruis). |
is het alleen als je koptelefoon erin zit?
|
ik ben er achter het is een spoel op mijn geluids kaart. Schijnt wel vaker voor te komen.
Het ligt dus niet aan mijn speakerset :d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |