Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Models maken voor ut 2003 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=385141)

Hellracer 21-02-2003 15:22

Models maken voor ut 2003

Ik bezit ut 2003 nou al een tijdje en ik wil eigenlijk eigen modellen gaan maken voor dat spel. Alleen met welke programma's kan ik dat ? Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik dat doe dus tips zijn ook welkom.

Alvast bedankt.

OriginalMisfit 21-02-2003 16:45

3ds, milkshape ,maya of lightwave 3d
denk ik :)

Hellracer 21-02-2003 16:58

Zijn die progje allemaal shareware of moet je die orgineel kopen ?

OriginalMisfit 21-02-2003 17:17

milkshape is op www.downloads.com te vinden als trialware ofzo maar 3ds is volgens mij wel 7000$ :/ origineel.

Dus dat wordt downloaden!

En misschien hebben anderen nog wat ideeen want ik wilde zelf ook modelling proberen :)

Fade of Light 21-02-2003 17:43

3d studio heeft een gratis shit geval speciaal voor game models enzo (Dacht ik, heb het zelf nooi t gebruikt)

G-Max genaamd (www.discreet.com)

3ds is zelfs commerciele versie niet zo duur....de studentenversie (lees: niet comemrcieel dus geen winst, dus gratis mod mag...) is iets van 700 dolar/euro

OriginalMisfit 21-02-2003 18:20

Citaat:

Fade of Light schreef:
3d studio heeft een gratis shit geval speciaal voor game models enzo (Dacht ik, heb het zelf nooi t gebruikt)

3ds is zelfs commerciele versie niet zo duur....de studentenversie (lees: niet comemrcieel dus geen winst, dus gratis mod mag...) is iets van 700 dolar/euro

dat valt dan weer mee :) ik ga ff gmax checken thx :)

nare man 22-02-2003 00:57

Dude, doe niet zo moeilijk. Kijk gewoon ff wat rond op FTP's, Kazaa of vrienden en pleur ff 3dsMax 4.2 of 5.0 op je HD.

Hellracer 22-02-2003 10:28

Hey thx voor die progjes ga ze eens uitproberen. En ik denk nie dat ze orgineel ga kopen aan die prijzen te zien ;)

Citaat:

Fade of Light schreef:

Die site is echt verschrikkelijk om iets te downloaden elke keer als ik iets wil downe loopt hier mijn internet browers vast damn. Anyway thx voor dat progje.
Moet je eigen registreren om gmax aan de gang te krijgen, niks mis mee. Maar ik krijg geen i-meel terug gestuurd dus ik kan nie aan de gang. Kan ik meschien van iemand hier de code krijgen of mag ik da niet vragen :confused:

Hellracer 23-02-2003 18:11

Kan niemand mij die code sturen ????? Het zou 2 min duren voor die code, ben al een dag verder nog niks gekregen :(

Fade of Light 24-02-2003 21:41

www.digitalrendering.com/forum

engels forum, vraag daar maar ff om hulp wat je moet doen....

of op:

www.cgchat.com
www.3dcafe.com/cgi/ultimate.cgi

GeritoDM 25-02-2003 09:58

Citaat:

Hellracer schreef:
Kan niemand mij die code sturen ????? Het zou 2 min duren voor die code, ben al een dag verder nog niks gekregen :(
Doe die registratie dan nog een keer. ;)

Hellracer 25-02-2003 10:32

Is twaalf keer ook genoeg :confused: ;)
Ik krijg gewoon geen meel van hun hoe veel ik ook probeer. Zal op een andere manier aan zo'n code moeten komen

Fade of Light 28-02-2003 12:08

Citaat:

Fade of Light schreef:
www.digitalrendering.com/forum

engels forum, vraag daar maar ff om hulp wat je moet doen....

of op:

www.cgchat.com
www.3dcafe.com/cgi/ultimate.cgi

:rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.