![]() |
Models maken voor ut 2003
Ik bezit ut 2003 nou al een tijdje en ik wil eigenlijk eigen modellen gaan maken voor dat spel. Alleen met welke programma's kan ik dat ? Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik dat doe dus tips zijn ook welkom.
Alvast bedankt. |
3ds, milkshape ,maya of lightwave 3d
denk ik :) |
Zijn die progje allemaal shareware of moet je die orgineel kopen ?
|
milkshape is op www.downloads.com te vinden als trialware ofzo maar 3ds is volgens mij wel 7000$ :/ origineel.
Dus dat wordt downloaden! En misschien hebben anderen nog wat ideeen want ik wilde zelf ook modelling proberen :) |
3d studio heeft een gratis shit geval speciaal voor game models enzo (Dacht ik, heb het zelf nooi t gebruikt)
G-Max genaamd (www.discreet.com) 3ds is zelfs commerciele versie niet zo duur....de studentenversie (lees: niet comemrcieel dus geen winst, dus gratis mod mag...) is iets van 700 dolar/euro |
Citaat:
|
Dude, doe niet zo moeilijk. Kijk gewoon ff wat rond op FTP's, Kazaa of vrienden en pleur ff 3dsMax 4.2 of 5.0 op je HD.
|
Hey thx voor die progjes ga ze eens uitproberen. En ik denk nie dat ze orgineel ga kopen aan die prijzen te zien ;)
Citaat:
Moet je eigen registreren om gmax aan de gang te krijgen, niks mis mee. Maar ik krijg geen i-meel terug gestuurd dus ik kan nie aan de gang. Kan ik meschien van iemand hier de code krijgen of mag ik da niet vragen :confused: |
Kan niemand mij die code sturen ????? Het zou 2 min duren voor die code, ben al een dag verder nog niks gekregen :(
|
www.digitalrendering.com/forum
engels forum, vraag daar maar ff om hulp wat je moet doen.... of op: www.cgchat.com www.3dcafe.com/cgi/ultimate.cgi |
Citaat:
|
Is twaalf keer ook genoeg :confused: ;)
Ik krijg gewoon geen meel van hun hoe veel ik ook probeer. Zal op een andere manier aan zo'n code moeten komen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |