![]() |
Ontploffing Staten Island: nieuwe aanslag?
Is dit het begin van de oorlog?
|
heb je een bericht of een bron????
|
CNN en de Amerikaanse nieuwstations: breaking news
|
Citaat:
|
ah, het word leuk. gauw het neuws aanzetten want hie komt weer een lekker sappig maandenlang durend verhaaltje van et zoals 11 sept tot een oorlog leidde.
|
als ik dat zo bekijk is t 'gwoon' een ongeluk
|
denk niet dat et een terr. actie is!!!!
ongeluk zit in een klein hoekje!!!!! |
nee
|
ik zie de voordeel voor terroristen niet bij zon actie.
mischien willen de wasa-neo nazis laten zien dat de wereld hun serieus moeten nemen. wel een beetje lame dat het gelijk op cnn komt. |
staat er ook ergens iets over op internet??
|
ik zit ondertussen CNN te kijken, maar t lijkt meer gewoon foutje bedankt......
|
Duidelijk het werk van fanatieke eskimo's
|
Citaat:
|
(n)
|
Wanneer leren mensen nou eens dat 'zelfs' Amerikanen zonder de hulp van gestoorde arabieren in staat zijn om enorme ongelukken te veroorzaken?
Sinds 11 september word bij alles wat fout gaat uitgegaan van een aanslag, zelfs bij de Columbia.... :rolleyes: |
Ongeluk.
|
Citaat:
|
Dit is gewoon een ongeluk.
Als binnenkort een keer Bush verkouden wordt is er een wereldwijde aanval gedaan met chemische wapens...... :rolleyes: |
bron
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
pfff..... kansloos gezeur allemaal.
Die terroristische aanslagen worden alleen maar gebruikt om ons angstig te maken zodat vader Bush zijn kruistocht voort kan zetten. De kans op aanslagen is volgens mij echt niet groot, ik betwijfel zelfs of de dreiging nogwel relevant is. Jammer trouwens dat die discussie over het falen van de CIA voor 11-9 er niet meer is. :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |