![]() |
wiet en drank
Hey people,
vrijdags ga ik altijd met wat vrienden wat drinken in te city, maar vraagje, we drinken dan altijd paar glazen alcohol, en gaan daarna blowen. Ze zeggen toch altijd dat dat niet mag ( oehoe:) maar ik merk er dus echt niks van dat het gevaarlijker mocht zijn of sneller aanslaat, ben zowieso altijd moe en sloom van een jointje ( is dit normaal?) maar heeft het meer effect als je geen alcohol drinkt of op een lege maag????? greetz fijn weekend allemaal smoke ze xx |
Ik heb geen idee, maar wiet en alcohol wil wel. Ik doe het ook elk weekend. Hartstikke mooi! Gewoon zo door blijven gaan.
mazzel, ik hoop dat je hier iets aan hebt. |
Citaat:
Citaat:
|
het ligt er helemaal aan hoeveel je kunt hebben, ik heb wel het idee dat alcohol ervoor zorgt dat een joint soms zwaarder in kan slaan, en veel alcohol resulteert zelfs in een stronken gevoel :p
wat betreft het ''moe en sloom'' zijn; als je te stoned bent kan je je wel eens moe voelen, het enige wat je daaraan kunt doen is genoeg slapen en niet teveel smoken, zeker als je nog niet zo ervaren bent. |
Verschilt per persoon.. Toch is de combinatie van wiet en alcohol bij de meeste geen succes. Ik raad je aan om een keuze te maken, óf wiet, óf drank. Maar een joint en 1 biertje maakt niet echt uit.
|
hmmm een maat van mij kan er niet (echt tegen) een paar pilsjes gaat wel maar niet dat ie veel drinkt...
ik en een andere maat van mij kunnen net zo veel drinken als normaal in combinatie met wiet...al slaat de wiet wel harder aan door de alcohol. |
:D ik heb 1 keer gehad dat ik heel de dag had gezopen en daarna ging blowen. :) ......Ze moesten me naar huis dragen :D ik d8 echt dak dood ging :p
|
Bij mij is dat altijd goedgegaan...maar ik heb nooit sterke drank geprobeerd erbij. Bailey's, bessenjenever en Beerenburg erbij kan best...en bier enz ook dus...
Vin k zelfs leuke combi!!! Van wiet word je lekker leip enzow e drank maakt je actief en wakker!!! Beetje vage tegenstelling enzow maar wel suupah!!! |
ideale combinatie:D vooral voor het weekend:D (y)
|
Ideale combinatie idd, teveel wiet bestaat niet, teveel drank wel, dus wiet in combinatie met teveel drank moet je inderdaad niet doen. Net als je geen komkommer of een fiets met teveel drank moet combineren.
Hahaha.... |
Het is bij mij zo dat als ik véél gezopen heb en daarna nog een joint neem, ik in het begin niks merk. Ik blow dus vrolijk door. Maar daarna slaat het 30x zo hard in, met ronddraaien in mn hoofd en kotsen als gevolg. Nu zuip ik dus veel en blow ik ietsje minder ;) Dat werkt (y) .
Het vreemde is, dat als ik eerst (veel) blow, ik daarna ook nog (heel) veel kan drinken. Dan word ik goed stronken, loom en relaxed dus. |
k blow bijna standaar bij het bier drinken.... maar het bier word er dan neit lekkerder op...
|
Citaat:
de alcohol slaat harder aan door de wiet |
Citaat:
|
BAD COMBINATION! :rolleyes:
|
bij mij gaat het er wel prima en het gaat ook goed tot de volgende ochtend dan ben ik veel meer naar de klote dan gewoon normaal als ik teveel gezopen heb
|
don't be afraid to ask dumb questions
|
Niet altijd even verstandig......ik heb teveel mensen die het doen en der niet echt gezond van worden......eerder een beetje siekies..... Duzzzzzz Beter kiezen, dan ben je een beetje happy, dan niet kiezen en ook niet happy voelen (tenminste de volgende dag niet waarschijnlijk)
Mee eens??? :rolleyes: |
ja t'is afgelopen zaterdag goed gegaan...maar de keren ervoor heb ik me hele prullebak volgekotst...von het wel tof dat het goed ging zaterdag...maar komende tijd maar ff niet weer...is toch iets te veel van het goede :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |