![]() |
Vaag tekeningetje...
Dit doe ik dus als ik me verveel. Dan ga ik vage dingen tekenen, zoals mij met Patrick van Spongebob. En het erge is dat dit ding in dave Grohl's Verjaardagboek terecht is gekomen :eek:
Hij is niet mooi ofzo, want ik heb het in een paar minuutjes getekend, maar ik wou het gewoon even delen :) http://pic1.picturetrail.com/VOL118/...7/20466926.jpg |
Hoe gaaf! :cool:
Joh, dit vind ik nou vet. Leg es uit van Dave Grohl? |
Stoer joh!! ik vin m mooi!! :D
|
hij moet misschien iets egaler ingekleurd worden, maar verder vind ik 'm heel leuk :)
|
ik vind het meisje niet zo leuk maar dat andere ding wel...
|
Zeekoe, dat meisje moest ik voorstellen. En je vind mij niet leuk?! Nou boehoe zeg. ;)
En dat van Dave Grohl leg ik graag even uit: Ik was een nogal verslaafde Foo Fighter Forummer, en elk jaar geven een paar andere forummers aan de bandleden een 'birthdaybook' waarvoor je dingetjes kan opsturen. Ik had dus dit plaatje opgestuurd, gewoon voor de gein en een of ander vage tekst dat ik met patrick op de foto was geweest, maar die was ik kwijt dus daarom stuurde ik maar een tekening (ik was in een HELE vage bui) En dat Patrick en Spongebob Foo fans waren enzo...En dat kwam dus in het boek, en dat heeft Dave Grohl gelezen (daar zijn zelfs foto's van). Does :) |
dat meisje lijkt op dave grohl :>
|
(y) :D (y) Dat is zeer goed, want Dave Grohl is lief.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |