![]() |
Wanneer?
Ik las net dat iemand net even seks gehad heeft. Het is nu half acht, wij zijn dan net klaar met eten.
Bij mij rees dus de vraag, wanneer doen jullie het het liefst? In de avond, in de nacht of bijvoorbeeld vlak na het eten? |
dan zal ik eerst iemand moeten vinden he :(
|
meestal snachts voordat we slapen en dan smorgens nog keer
|
idem, maar zo ver het algemeen maakt het me geen bal uit.
Als ik geil ben gewoon, of als ik geil wordt gemaakt. :D |
zo snel mogelijk :rolleyes:
|
Alsjeblieft niet 's ochtends vroeg. Hoe mensen dat kunnen is me een raadsel. Je hebt een smaak van dooie muissies in je mond, je moet plassen, je ogen zitten nog dicht en je wilt alleen maar verder slapen. En als je later kinderen hebt lopen die er ook nog doorheen te darren.
I hate mornings. |
Nah hele dag door eigenlijk wel :o
Heb niet echt een bepaald moment gewoon |
Citaat:
|
Wij hebben gewoon allebei een ochtendhumeur. Als we kunnen uitslapen is het wat anders.
|
Zoveel mogelijk!! :D
wordt da echt nooit beu |
ff geduld ben ff bezig ;)
|
Citaat:
|
Ik geloof niet zozeer dat het met tijd te maken heeft maar meer met zin.
Voor mij maakt de tijd tenminste niet uit. 's ochtends wel eerst even je tandenpoetsen ja . |
Citaat:
|
des ochtends
|
wanneer het ons maar uitkomt eigelijk.....'savonds, 's nachts als we wakker worden, overdag ff tussendroo, 's ochteds.....
|
Citaat:
nou t liefst gewoon s'avonds, rond 9/10 uur ofzo, anders ben je de volgende ochtend zo doodmoe als je naar werk moet.. :p |
als we alleen zijn met elkaar:) dat kan zijn doordeweeks na schooltijd of 's avonds, en als we bij elkaar blijven slapen in 't weekend, dan 's avonds / 's nachts / 's ochtends, niet altijd alle drie die keren, maar minstens één ervan wel.
's middags vind ik trouwens ook geen probleem hoor:) |
Als we zin hebben......kan altijd zijn.......zien elkaar niet zoveel... :(
|
altijd, maakt me niet uit, t is even lekker
|
ik bij voorkeur savonds...
|
als het even kan 's middags (hoe controversieel, hihi) maar 's nachts is ook lekker
|
Gewoon hard boren op elk moment van de dag.
|
Citaat:
|
wanneer t liefst???
maakt me eigenlijk niet uit.. :p s avond s ochtens s middags... gewoon als er zin is :p heeel vaak dus.. :D |
's avonds/'s nachts en dan met elkaar in slaap vallen :)
Af en toe overdag seksen heeft ook wel iets... |
Wanneer we allebei zin hebben. Een aangezien we niet bij elkaar mogen slapen is dat meestal in de middag/vooravond.
|
wanneer we alleen zijn en niet slaperig
|
Soms bij het wakkerworden 's ochtends of 's avonds voor het slapen gaan.
|
In de avond, rond 21u of zo. Dat vind ik een 'fijn' tijdstip.
|
Als we bij elkaar slapen 's nachts .. en dan als we 's ochtends wakker worden weer. En als we elkaar overdag zien en niet bij elkaar hebben geslapen, is overdag ook prima :)
|
Soms 's morgens als ik een ODOL heb werk ik dat even weg,
anders 's middags, 's morgens, 's avonds, 's nachts!! |
Bij voorkeur 's avonds/'s nachts.
|
mmeigelijk het meest 's avonds.. en vaak s middags ff snel als we zin hebben (meestal wel)...een heel enkele keer 's ochtends (dan ben ik diegene die niet wil)..tjah.. maar idd vaak 's avonds..:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |