![]() |
Laptop valt steeds uit!!
Hallo allen, zoals al aan de titel af te lezen valt, mijn laptop valt steeds uit.
Dit probleem deed zich voor het eerst vanmiddag voor, en heb er nog steeds last van. Als ik heb aanzet, begin ie na tien seconden te piepen en valt drie seonden later uit. Als ik tien minuten wacht kan ik hem weer opstarten, maar dan valt hij midden in mijn werk, een half uurtje later alsnog uit. Ik heb deze laptop al een maand of vier, en heb er nog nooit last van gehad. Normaal gesproken kan ik hem zelfs 48 aan laten staan zonder problemen, dus je zou zeggen dat oververhitting hier niet het geval is. Misschien een virus/bug/foute instelling? Please help! |
ligt het aan je voeding. of reset je bios heb wel eens geholpen hier bij me broer
|
Citaat:
nu zitten daar ook vrij nieuwe accu's in dit zijn zogenaamde "slimme" accu's deze moet je eruit halen een nacht op de plank leggen (je kan nog wel gewoon via netspanning door werken) de volgende dag er weer inzetten goed door laten laden en hij doet het weer. |
hoe klinken de piepjes? kun je namelijk horen of er iets met je proc oid is.
|
Hij is inmiddeld terug naar de fabriek.
Ook op netspanning met de accu eruit viel ie na n half uur uit... ofja.... gemiddeld, want de ene keer wat t na n kwartier, een andere keer na n uur. Ik verwacht dat het toch oververhitting is... nou maar hopen dak em snel terugkrijg. |
Citaat:
|
Het kan het moederbord zijn. Ik had dat ook met n NEC en daarbij bleek een verbindinkje op het moederbord los te zitten zodat hij zeer onregelmatig wel eens uitviel. Hopn dat je fabrikant het vind want ik ben er belangrijke documenten mee kwijtgeraakt! (te laat saven)
|
Misschien moet je je kleine zusje eens bij de stekkerdoos vandaan halen.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |