![]() |
Roger
wie vind happy van roger oom zo'n mooi nummer??
sexy accentje heeft ie ook........ :D :D |
ik heb niet veel met kwijlende kabouters.
sluiten dit topic, want er is er al een over. doei. |
Slotske
|
Jajajajaja IK vind het mooi!!!!
|
bleh!! niets aan.... (n)
|
als 'ie niet door het nummer heen zou zingen en als die clip er niet bijhoorde zou het misschien nog een beetje mooi zijn.
|
hij heeft wel potentie maar het nummer vind ik te simpel klinken net als of dr een paar catchy lijntjes aan elkaar geplakt zijn en het een paar keer herhalen.
|
roger is gewoon een mega lekker ding.
|
wie of wat is roger?
|
Roger doet of ie dik alto is, kijkt alsof ie moeilijk poepen kan, en heeft een flinke pluk sjek onder de kin..
maar dat staat ook al in het intwine topic :p |
Hij valt enorm in herhaling.
|
ik dacht dat het over een personage van Oppassen! ging
:D |
'k vind et een saai lied.
|
ken 't niet
|
Citaat:
|
Hij was eergisteren in de Rondom Tien aflevering over Idols. Op het eind mocht 'ie nog een nummer zingen. De gitarist mocht op een trapje gaan zitten.. man that's so Staind! (y)(y)
Serieus: ik vind 'm bijzonder weinig origineel en niks vernieuwend. Zo'n kerel verkoopt natuurlijk ontzettend goed en dat straalt er ook wel vanaf. Zulke types moeten lekker in hun middelbareschool-band blijven zitten en fijn lokale altowmuziek-wedstrijdjes blijven winnen maar niet de outcast uit gaan lopen hangen op tv om na één, hooguit twee hitjes voorgoed te verdwijnen in de beerput waar ze Mel C. om de zoveel jaar uit dreggen. Lijkt me verder een prima kerel hoor, om een biertje mee te drinken in de kroeg ofzo. Ik ken 'm alleen niet persoonlijk en daar baal ik ontzettend weinig van. |
is al topic over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |