![]() |
David de Kabouter
Ik kwam op bol.com de dvd van david de kabouter tegen. Daar stond bij de beschrijving dat daar de 3 avonturen van David opstaan. Een tekendilm die in samenwerking met wereldnatuurfonds is gemaakt.
Maar ik weet toch heel zeker dat het veel meer dan 3 afleveringen waren. Ik heb heel veel nog op videobanden van de tv staan. Weet iemand hoe dat zit? Als het wel alle aflevering zijn, ga ik em echt kopen !!!! :D :p |
het zijn niet alle afleveringen
er zijn ook 2 series van eentje met david en swift (de vos) dit was de eerste serie en dan heb je er nog eentje met een zwaan ofzo, als vervoersmiddel... deze heb ik niet allemaal gezien :o |
Zo inderdaad!!!! ga je schamen :p
David de kabouter hoort gewoon echt bij je opvoeding :D |
Dat was gewoon altijd zo vet! Heel het gezin keek altijd mee bij ons thuis... die goeie ouwe tijd :o :)
|
Hij gaat aant einde van de serie dood, dat weet ik het beste. Dan veranderd ie in een boom en moet Swift huilen.
|
Ik vond die trollen altijd zo eng.
|
david de kabouter ownde ;) :)
|
Citaat:
(btw. wtf moet je doen in Lapland?) |
Citaat:
heeft ook een stoeltje geloof ik de nek van de zwaan :cool: wat je moet doen in lapland...? er lopen leuke kaboutervrouwtjes hoor ;) |
Maar Nils Holgerson had ook een gans, Maarten genaamd. En Nils ging ook naar Lapland, maar die was geen echte kabouter hij was betoverd en aan het einde wordt ie geloof ik weer een jongen.
|
Citaat:
dat heb ik nooit geweten :( waaraan ging hij dood dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik pest haar er nog steeds mee, terwijl ik stiekem het ook niet helemaal droog kon houden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist ook niet dat ie dood ging op het laatst.. wat zielig :(
|
Wa's één van m'n favoriete serieus toen ik klein was. Er ijn maar 26 pisodes van gemaakt volgens de IMDB:
http://us.imdb.com/Details?0283721 :confused: Wordt het nog uitgezonden? Op Kindernet misschien? |
volgens mij bestaat kindernet niet eens meer, ik krijg het iig niet meer op de buis. voor fox kids is het waarschijnlijk niet vet cool genoeg maar volgens mij is het nog wel eens op belgië... ketnet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je had David de dierenarts getrouwd met Lisa, reed altijd rond op Swift.
En je had die rechter gekleed in zo'n zwart gewei :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Boskabouter roeleert!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewaad ;) David houdt immer van dieren. Maar ja, ik moest ook janken toen David en Lisa in een boom veranderden. David de rechter was toch minder leuk dan de dokter. Ik was echt superfan gewoon, had poppetjes en zo. Begin vorig jaar had Ketnet trouwens alle Davids uitgezonden. Geen idee of ze dat weer gaan doen. |
Wat erg dat ie dood is gegaan :( ...dat heeft iedereen al gezged maar goed...
ik heb twee avonturen van die ene rechterdavid op video volgens mij... maar die vonnik (vinnik) niet zo leuk als die van tv...dus die met swift. Hebben jullie trouwens de boeken van Rien Poortvliet gelezen over de kabouter???? Ik lekker wel :D |
Citaat:
|
hey, hoe heet dat themanummer van de tekenfilm dan...en weet iemand waar dat nummer te vinden is?? :)
xx |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb de 'soundtrack', jeej :) :p |
Citaat:
|
Citaat:
en ook het trollenlied, daar was ik als klein kind altijd zo bang voor :o :) |
ik heb het toen op ketnet nog zitten kijken... samen met mijn broer (van 21 :rolleyes: ) "Kom op Swift!" en dan dat leuke muziekje eronder... ik heb er nog bandjes van.. super... *zucht*
|
ik vind wel dat ze dan even al die afleveringen uit moeten brengen op video en/of dvd!!
|
Citaat:
|
Citaat:
:o :p |
Citaat:
|
Topic is zo'n 3 maanden oud, dus hij gaat dicht. Er kan wel een nieuw topic geopent worden als er behoefte aan is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |