![]() |
op een dag als deze
ik heb hier samen met een vriendin aan zitten sleutelen, maar we raken er niet echt uit, ik hoop dat julie enige ideeen hebben
allé hier komt het Op een dag als deze Een dag van Bezinning en pijn Een dag vol vragen Die wel eindeloos lijken te zijn Op een dag als deze Een dag Dat Je niet hier bent Een dag Met enkel nog Woede Verdriet Onzekerheid En dag als deze Één van de velen Die ik wil vergeten vergeven wil maar niet kan of beter: En dag als deze kan ik je niet vergeven op de laatste strofe twijfel ik dus en ik denk dat het ritme ook nogal moeilijk verloopt.. opbouwende kritieken graag :) xx |
vind het idee erachter heel erg mooi en over het algemeen ook mooie woorden gekozen. vind alleen het ritme niet altijd even lekker lopen.
heb even wat dingetjes verandert die ik anders zou doen, wat ik mooier vind klinken... Citaat:
en in de 3de strofe, misschien die ik wil/vergeten/maar niet kan(evt. /) vergeven nou ja, het zijn maar een paar bescheiden ideetjes :) iig zou ik wat aan het ritme veranderen... voor mij gevoel klinkt het nu een beetje houterig... |
Citaat:
maar die dat jij hier niet bent, zou ik lieverniet verandere omdat het echt dat moet betekenen, niet zo van dat we niet samen kunnen zijn maar echt letterlijk er niet zijn maar het ritme vblijft dus een probleem :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |