Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   omschrijving klaarkomen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=385537)

stinus 21-02-2003 21:50

omschrijving klaarkomen

mijn vriendin wilt graag weten hoe het bij mij voelt als we vrijen en als ik klaarkom
ik kan dat alleen niet omschrijven

welke jongen kan dat wel omschrijven??

Studentje 21-02-2003 22:10

Ehm, dat is lastig, eigenlijk.

DarkCat 21-02-2003 22:13

Citaat:

stinus schreef:
welke jongen kan dat wel omschrijven??
Ik ben geen jongen, maar de omschrijving is niet zo moeilijk.

Mmmm..

mmmMMMMMmmm..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...

JAAAAAAh..

OW JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

JA! JA! JA! JA! JA! JA! JA! JAAAA! JAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAA!

En bij mannen volgt dan nog het tissue-ritueel :D

stinus 21-02-2003 22:17

hoe het klinkt maakt niet uit :D

het gaat om het gevoel

stinus 21-02-2003 22:18

Citaat:

Studentje schreef:
Ehm, dat is lastig, eigenlijk.
dat zei ik dus ook

Alicia Silverstone 21-02-2003 22:31

ik geloof er nix van dat je zoiets niet kunt omschrijven. Ookal is het een slechte omschrijving of een understatement, het moet te vertellen zijn.
Ik wil het ook wel horen eigenlijk..

wilco984 21-02-2003 23:06

Dit klinkt heel vaag.. Maar alles voelt opeens goed.. Langzaam aan gaat dat over naar beter, vervolgens naar best.. Ipv. Urine voel je ook echt iets naar boven komen, als je nofdig moet pissen ben je blij als je op et toilet zit.. EN laat je je gaan.. Nu ben je blij als dat komt omdat het et gewoon afmaakt... Ehh.. klopt dit ??

Conclusie.. Tis niet goed te omschrijven.. Je vriendin kan het toch ook niet van haar omschrijven.. By the way.. I am still a virgin.. So in some ways I don't know

Daangerous 22-02-2003 14:11

het is een heel klein beetje alsof je heel erg moet pissen, en dat je dan eindelijk een wc hebt gevonden, x 3274836956 tot de 77464446e macht, zo'n bruut opluchtingsgevoel, maar ik zeg al ongeveer

Talon 22-02-2003 14:22

Citaat:

Daangerous schreef:
het is een heel klein beetje alsof je heel erg moet pissen, en dat je dan eindelijk een wc hebt gevonden, x 3274836956 tot de 77464446e macht, zo'n bruut opluchtingsgevoel, maar ik zeg al ongeveer
ja zoiets..

hm, nu denkt elke meid dat een jongen aan pissen denkt tijdens de seks :D

alleen wat heeft het voor nut zo'n orgasme?
dan is het achter de rug, en heb je zoiets van:
hm tsja.. dat was het alweer.. heb i kdaar nou die moeite voor gedaan.. pff.. morgen weer vroeg op :(
de auto moet nog naar de garage, de hond moet er nog uit.. bah de kou in...

en dan ligt zij nog na te genieten, en wil nog uren tegen je aanliggen... :D

italianboy 22-02-2003 15:24

klaarkomen is het genot van een slok water na 7 dagen door de woestijn te hebben gelopen..
Maar na 2 sec is de heerlijkheid weer weg en sleep je jezelf voort in de woestijn

StefanLovertje 22-02-2003 17:43

Citaat:

Talon schreef:
ja zoiets..

hm, nu denkt elke meid dat een jongen aan pissen denkt tijdens de seks :D

alleen wat heeft het voor nut zo'n orgasme?
dan is het achter de rug, en heb je zoiets van:
hm tsja.. dat was het alweer.. heb i kdaar nou die moeite voor gedaan.. pff.. morgen weer vroeg op :(
de auto moet nog naar de garage, de hond moet er nog uit.. bah de kou in...

en dan ligt zij nog na te genieten, en wil nog uren tegen je aanliggen... :D

:D

WelcomeHome 22-02-2003 19:14

Citaat:

italianboy schreef:
klaarkomen is het genot van een slok water na 7 dagen door de woestijn te hebben gelopen..
Maar na 2 sec is de heerlijkheid weer weg en sleep je jezelf voort in de woestijn

(y)

Yohst 22-02-2003 23:49

6x niesen tegelijk

Witch Lover 23-02-2003 00:26

ten eerste kan je 'genot' niet echt definieren, en dat is toch echt wat het is: het is niet enkel 'lekker' en het gevoel dat je moet plassen terwijl het echt heel lekker is. Schokgolven van puur genot gaan dor je heen, buikspieren verkrampen en ogen knijpen dicht.......

als iemand gento kan omschrijven kan hij klaarkomen omschrijven..maar genot is voor iedereen anders en dus niet algemeen te beschrijven...tata

Sarah 23-02-2003 09:03

een boek dat m'n zus kreeg toen ze zes werd (toen was ik vier), genaamd 'waar kom ik vandaan?' omschreef het als:
stel je eens voor dat iemand je op een heel leuke manier met een veertje in je gezicht kriebelt, en je moet daarvan niezen, maar je wilt nog niet dat het kriebelen ophoudt, dus je wacht zo lang mogelijk met niezen, en dan eindelijk nies je en is alle spanning weg... zo ongeveer, maar dan nog véél en véél beter

maar 'k ben geen jongen/man, dus hoe het precies voelt dat weet ik niet :P

*geniet even stiekum en zeer hardvochtig van het feit dat in bovenstaande reply's jongens het hebben over '2 seconden'*
ha, 2 seconden maar... :p

malien 23-02-2003 10:42

aaaaaaah verkeerde account

Witch Lover 23-02-2003 10:45

2 seconden? nou das wel erg kort, ook voor het allerlekkerste gedeelte...maar ik kan minuten lang nagenieten, soms wel 10 minuten in een halve coma liggen ^_^

poesiefox 23-02-2003 12:19

Krijgen wij meiden nog een topic over hoe het bij ons aanvoelt?

Wij hebben natuurlijk drie verschillende, en jongens maar eentje.

En ik persoonlijk ben pas he-le-maal bevredigd als ik ze alledrie heb gehad. Dan ben ik er even niet meer bij.

Bartjuh 23-02-2003 12:27

Ik zie het meer zo, tijdens het rukken/neuken wordt er heel veel energie in je leuter gestopt als het ware, en die hele berg energie komt er in ene in 5 tot 10sec uit :D
Dat verklaard ook het moeie gevoel in je leuter erna :)

mathfreak 23-02-2003 12:52

Citaat:

poesiefox schreef:
Krijgen wij meiden nog een topic over hoe het bij ons aanvoelt?
Dat is er al: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=klaarkomen

Diovai 24-02-2003 18:25

Zeg maar tegen je vriendin dat je je voelt alsof door jullie ultieme liefde tussen elkaar en doordat de lichamelijke barriere verworpen is het gevoel hebt dat jullie zielen samensmelten!

poesiefox 25-02-2003 11:47

Citaat:

Diovai schreef:
Zeg maar tegen je vriendin dat je je voelt alsof door jullie ultieme liefde tussen elkaar en doordat de lichamelijke barriere verworpen is het gevoel hebt dat jullie zielen samensmelten!
Zie je wel, diovai heeft alleen maar een grote bek maar wel een heel klein hartje. Of heb je'm niet zelf verzonnen?

By the way, als je dat samensmelten eenmaal hebt meegemaakt is de lichamelijke sensatie van het klaarkomen voortaan alleen maar seks. Het versmelten is 1000 keer zo verslavend: de grootste kick die je ooit zult meemaken.

Bright Halo 25-02-2003 22:03

Eerst voel ik een kleine tinteling. Vervolgens wordt deze steeds sterker. Dan verzet ik mij ertegen en hou het op. De tinteling wordt uiteindelijk te erg om mij ertegen te verzetten.

*opluchtende zaadlozing* :d

En het spuiten komt omdat ik mij elke keer toch weer een beetje verzet. Net zoals als een tuinslang met water erin die je kort dicht knijpt. Voor even spuit hij harder :)

Na een paar keer spuiten is dat tintelende gevoel weer weg, maar voel ik me tevreden en opgelucht.

Zoiets? :o

Rugbuksnuffer 02-03-2003 17:30

Klaarkomen is niet te beschrijven.

Het moet alleen net zo lang duren als dat een geit een hooiberg leegvreet. :D :D (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.