![]() |
Pink - Family Portrait
Vinden jullie die ook leuk?
Ik vind 't een mooi nummer, mooie inhoud, en de clip vind ik lief :) |
Ken het hele nummer niet
|
Zeer vette tekst!!!!
Mooi nummer(y) |
Zeer mooie tekst en zeer mooi nummer inderdaad.
|
Ik vind dat kleine meisje wel sexy... Maar ja, als je dat zegt, dan ben je ineens een pedo... ;)
Nah. Ik vind P!nk sowieso niet zo slecht. En ook dit nummer loopt weer lekker imho... Er staan nog heel veel dingen op mijn verlanglijstje, maar als die afgewerkt zijn, zal ik me er ook niet voor schamen als er een Pink cd op mijn lijstje zou komen te staan... |
Nee, hoor ik zal je nooit een pedo noemen :rolleyes:
Maar het is inderdaad een heel mooi nummer, en dat meisje kan serieus acteren, die kan het nog ver schoppen. |
Heel mooi nummer, vooral de tekst!
|
kut.
|
Pink suigt kippeshit.
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat het is, en ik schaam me er ook best wel voor, maar ik heb gewoon een paar keer gejankt om dat nummer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze beter emo kan gaan luisteren:D
|
Citaat:
a: ze suigt geen kippeshit, jij vind dat ze kippeshit suigt. b: dergelijke uitspraken mogen best beargumenteerd worden c: leer fatsoenlijk typen. ohja: :rolleyes: |
Citaat:
|
'k vind het meisje in de clip lief :)
|
Citaat:
|
Ik vind Pink eigenlijk gewoon HEEL ERG VERVELEND.
Meer heb ik eigenlijk niet te melden.. Goh, wat een goede reply.. |
Citaat:
|
stom. (voor de zeikerds die dan weer argumenten moeten hebben: het liedje is saai en de clip, ach, ook niet erg vernieuwend.)
|
heel mooi nummer, blijft de hele dag in mijn hoofd hangen..
|
dat liedje van pink is echt wel cool
vooral als je zoiets ook meegemaakt hebt |
dat meisje zouden ze een award ofsow moeten geven (y) nummer is niet onaardig, niet heel boeiend ofsow.
|
Topnummer, vooral de text!! en dat meisje is echt super goed!!!!
|
ik vind pink zelf niet zow... vind der niet leuk :p
|
Als je naar de tekst luisterd is het geen slecht nummer...verder vinnik Pink 3x nix
(misschien overdosis door mn kleine zusje?) |
Citaat:
en ik schaam me ook diep, maar zeker met die videoclip erbij hou ik het niet meer... echt erg... :rolleyes: jup, jeugd trauma's ach wie heeft ze niet ;) |
Ik vind het een mooi nummer...Aleen ik snap de clip niet zo goed :confused: kan iemand me uitleg geven??
Liefs, Siena PS Ja ik ben blond!!! Hartstikke blond!!!! |
http://www.pinkspage.com/webimages/main_10.jpg
Ook nog kerls die dit een leuk nummer vinden ? Ik vind ut echt een super nummer !! Direct na het horen gekocht en hele dag geluisterd :) |
Een van de betere nummers van pink idd
|
zalig goed :)
|
nee gewoon opdonderen..
|
't Is niet mijn smaak. En ik moet iets bekennen. SOms vind ik pink geil en soms vind ik d'r echt lelijk. Heel vaag. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat nummer... fantastisch! Ben niet echt een Pink fan, maar dit is mooi gedaan, super tekst! |
Citaat:
Btw : Pink denkt alternatief te zijn, maar is ook gewoon pop rotzooi. |
Liedje is wel mooi :)
|
Lekker ding, eerste plaat was ook wel lekker.
Deze is te veel pop. *vind dat Pink een rockplaat moet maken* |
Citaat:
|
ik vind het een kutnummer
irriteerd me mateloos |
Citaat:
Net zoals ik een gruwelijke tyfushekel heb aan Eminem, maar Stan wel een heel goed nummer vind (maar dat is ook het enige.... die gast kan voor de rest een enorme rotschop krijgen.) |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- ]{ing schreef: nee gewoon opdonderen -------------------------------------------------------------------------------- Helemaal Mee Eens :D (y) |
Citaat:
|
Ik vind het niet bijster origineel. Voorspelbare tekst en de muziek is ook niet echt vernieuwend. Ik vind Pink betere nummers hebben.
|
Een van de betere nummers van Pink
text loopt lekker en is herkenbaar voor mij. Gewoon superbe |
Citaat:
ze zong ooit ' I just wanna be myself' ofzoiets. Was ze dat dan niet? Eerste clips van haar waren van die zogenaamd stoer voordoende r & b clips. En nu dan de beetje onzekere pink uithangen? Was ze niet tevreden met die oude clips? OF wil ze bij zoveel mogelijk publiek horen? Ik vind haar nogal ongeloofwaardig overkomen. Ze meet ene imago aan wat bij haar nummer past, dat vind ik nogal fout |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |