![]() |
Het kleine groezrock 2003 topic :P
Citaat:
En omdat het groezrock ubb een engels ubb is officieel :) Maarem, wrom heb je het grote groezrock topic gesloten? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de set list tot nu toe: Citaat:
|
jammer dat ze nog steeds geen vette skatepunkact hebben gecontracteerd!!
|
Citaat:
Maar het programma is nog neit rond he, dus je weet maar nooit! Ik vind dat ze bv Against All Autorithy wel mgoen laten komen :) |
Citaat:
lekker tjillen daar op het gras en dan helemaal kapotgaan in de tent... heb er nu al zin in! |
Citaat:
Dit jaar gaat zeker leuk worden. American Nightmare komt, dus het kan al neit meer stuk :P. En Flogigng Molly is ook altijd een feest, dus word leuk! |
Citaat:
en dan lig je ook nog eens bij 2 gestoorden uit eindhoven in het tentje, niet veel geslapen ben onder sick of it all ook weer teruggegaan naar de tent... viel bijna in slaap |
Kamperen wil ik dit jaar juist proberen te vermijden. Wat een kut camping en ik had een kut tent hadden we (dit jaar niet , maar toch...) en niet eens 1 kraan of wasbak te bekennen. Heel de nacht dronken belgen die koeiestront op tenten gooien..ja leuk.
en de hele reis met de trein met je tent enzo slepen is ook niks. Hopelijk gaan we met de auto. |
Citaat:
|
dropkick, flogging molly en randy vin ik vet.... de rest vin ik niks aan of ken ik nie
|
Ikke ben volgens de voorlopige planning van de partij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmh....kijken hoe k dat ga combineren met Mad Sin in R'dam...hmmmh..... :confused: :eek: :confused:
|
Citaat:
gekke limburger |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
willem: je hebt van onze groezrock een nachtmerrie gemaakt :p |
Citaat:
|
Ik heb ook echt geen zin om daar weer op de camping te gaan staan. Blij dat we tussen 3 koeievlaaien een plek vonden die groot genoeg was om de tent op te zetten, in de nachten teveel shit met de camping-genoten... Hek op tent, tegen tent aan zeiken, volle bierblikjes gooien... In de regen en storm een tent opzetten... en ook er om 3 uur 's nachts achterkomen dat ze nergens een ehbo-doos hebben terwijl iemands hele hand open lag, en die de volgende ochtend meteen afgevoerd kon worden naar het ziekenhuis...
Verder was het wel vet trouwens :D |
Ach, k koop gewoon voor een paar knaken zo'n tentje bij de hema die ik daar dan gewoon achterlaat ofzo.
|
na wat rekenwerk met de windows-calculator:
de kans is 15% dat ik aanwezig zal zijn op Groezrock 2003 |
Citaat:
dan raad ik je toch aan een andere calculator te gebruiken :p |
Citaat:
|
Citaat:
edit: hitsig fout typen is niet hitsig |
Citaat:
|
Citaat:
reserveduitser |
Ten Foot Pole newsletter:
BELGIUM: This is NOT confirmed, but very likely TFP will play at the Groezrock Festival in Meerhout,Belgium April 26, 2003 with: Face Tomorrow / the Shandon / Randy / Flogging Molly / Avail / Ensign / Terror / Caliban / Biohazard / Dropkick Murphys / Gameface / + more |
das wel cool... maar voor ten foot pole en gameface ga ik niet
|
Like i said.. ik wil best voor alleen ten foot pole en gameface komen maar dan wel als we met de auto of een andere supermakkelijke manier kunnen (tis maar 20 euro toegang ofzo), want weer die hel doorgaan voor alleen die bands, nee.
|
coolcool!!
toch nog skatepunk... nu nog een paar vette namen en dan is willem blij!! |
bevestigd voor een exclusief Europees optreden op GROEZROCK !!!!!
Waar zitten de mensen die nog geen ECHTE GOEDE PUNKROCK op deze affiche van groezrock hadden zien staan !!!! EAT THIS !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke line up, wel een bezoekje door mij waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Camping fest vrijdag:
- Lawstreet 16 - Rovic - addActionListener(this) - Circle + more BACK-TO-BASICS STAGE Stairland Severance Terror Caliban Ensign the band formely know as "American Nightmare" Poison The Well ________________ Gewone stage: Skool's Out ... Face Tomorrow the Shandon Randy Gameface Avail Flogging Molly ... Ten Foot Pole Biohazard ... Dropkick Murphy's |
Heavy shit dat Stairland.
Check de mp3 op stairland.com of tewel: Metalcore of zoiets http://www.fos.su.se/~martind/stairland_shapeless.mp3 Zelfs ik vind het cool |
Woh TFP is wel een geweldige toevoeging.
En het programma is wel way anders dan vorig jaar. Veel voor de hand liggender lijkt het. |
word het niet onderhand eens tijd voor de voorverkoop?
|
avail en ensign afgelast, between the lines is de vervanger van 1 van de bands
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |