Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe krijg je contact met.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=385881)

Talon 22-02-2003 14:18

hoe krijg je contact met..

..mensen die bv in de auto zitten?

Je kijkt in je achteruitkijk spiegeltje en je ziet een leuke jongen/meisje zitten.

Hoe kan je daarmee in contact komen? :)

Studentje 22-02-2003 14:21

Groot licht, toeteren, briefje met je mobnr + email op de achteruit?

Geen idee dus.

perseus 22-02-2003 14:22

Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, biertje?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.

Talon 22-02-2003 14:26

Citaat:

perseus schreef:
Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, biertje?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.
mjah maar ik drink zelf geen bier..

Talon 22-02-2003 14:27

Citaat:

Studentje schreef:

Geen idee dus.

misschien een idee.. zo'n lichtkrant op het raam.. :o

LivingDeadDoll 22-02-2003 14:27

:rolleyes: Diegene aanrijden ..

(zie Ally McBEal.)

Jozzy 22-02-2003 15:01

Citaat:

Talon schreef:
misschien een idee.. zo'n lichtkrant op het raam.. :o
Idd, in een politieauto inbreken en dat bordje "STOP POLITIE STOP" jatten, en dan veranderen..... :D

Of een briefje achter de achterruit:
Citaat:

IK ben te koop (niet de auto, maar de bestuurder)! Bel voor een proefrit: 06-****
:D

Talon 22-02-2003 17:53

Citaat:

ModuM schreef:
Idd, in een politieauto inbreken en dat bordje "STOP POLITIE STOP" jatten, en dan veranderen..... :D

Of een briefje achter de achterruit:

:D

hm die lichtkranten kan je ook kopen hoor :)

en dat briefje lijkt me wel :cool: :D

maar dan vraag ik me meteen weer af...
Zou er daadwerkelijk iemand op reageren?
behalve grappenmakers? :D

Studentje 22-02-2003 17:54

Citaat:

Talon schreef:
hm die lichtkranten kan je ook kopen hoor :)

en dat briefje lijkt me wel :cool: :D

maar dan vraag ik me meteen weer af...
Zou er daadwerkelijk iemand op reageren?
behalve grappenmakers? :D

Weinig kans. En ik durf er geld op te zetten dat degene(n) die zou(den) moeten reageren, zeker niet reageren. ;)

Kwaxor 22-02-2003 18:02

hehe in amerika verkopen ze toch van die autostickers met "Honk if youre horny!'' erop? :D

Talon 22-02-2003 18:15

Citaat:

Kwaxor schreef:
hehe in amerika verkopen ze toch van die autostickers met "Honk if youre horny!'' erop? :D
:cool:

Talon 22-02-2003 18:16

Citaat:

Studentje schreef:
Weinig kans. En ik durf er geld op te zetten dat degene(n) die zou(den) moeten reageren, zeker niet reageren. ;)
jammer... :o

DeltaOne 22-02-2003 18:32

o ja, datte, das kut, ik heb ook wel is sjans met een meisje die in een auto zit, maarja, wat moet ik dan doen????
en dan denk ik achteraf van godverd....
kan moeilijk tegen die auto aanrijden, of een stikker met me 06 nr op me scooter plakken :D

Talon 22-02-2003 18:46

Citaat:

DeltaOne schreef:
o ja, datte, das kut, ik heb ook wel is sjans met een meisje die in een auto zit, maarja, wat moet ik dan doen????
en dan denk ik achteraf van godverd....
kan moeilijk tegen die auto aanrijden, of een stikker met me 06 nr op me scooter plakken :D

ja das kut he :D
ik heb het echt vaak..
en dan sta je samen naast elkaar bij het verkeerslicht voor 1 sec, je kijkt elkaar aan, en jij gaat rechtdoor en zijn rechtsaf :mad: :(

Kwaxor 22-02-2003 18:49

hehe boeiend, gewoon uitdagen of een gebaar maken ofzow... ik bedoel, niet geschoten is ALTIJD mis toch? :D
So what als je afgaat? je ziet hem/haar waarschijnlijk toch nooit meer in de rest van je leven...

Talon 22-02-2003 18:51

Citaat:

Kwaxor schreef:
hehe boeiend, gewoon uitdagen of een gebaar maken ofzow... ik bedoel, niet geschoten is ALTIJD mis toch? :D
So what als je afgaat? je ziet hem/haar waarschijnlijk toch nooit meer in de rest van je leven...

uhm ja je kan gebaren maken wat je wil.. :)
maar wat dan?
of moet je een bordje klaar hebben liggen met je nummer erop?
zodat je dat omhoog kan houden?
hm, lijkt dan ook alsof je met die reden rondrijd...
en ik heb bv nooit een pen bij de hand als ik er een zoek

Methuselah 22-02-2003 19:56

heb ik ook al gehad, zo'n knappe jongedame achter me, die bijna tegen m'n bumper kleefde, en ik maar kijken in m'n achteruitkijkspiegel :o

wel gevaarlijk eigenlijk :eek: :p

maar kheb haar nooit meer gezien (n) :( :p

Lethalis 22-02-2003 21:33

Citaat:

Talon schreef:
Je kijkt in je achteruitkijk spiegeltje en je ziet een leuke jongen/meisje zitten.

Hoe kan je daarmee in contact komen? :)

De handrem.

LonesomeCowboy 22-02-2003 21:35

Achtervolg haar en laat vooral duidelijk merken dat je een knuppel in je achterbak hebt en een pistool in je dashboardkastje. Dan zal ze vanzelf wel tegen een boom aanknallen en dan kan je een gesprekje met haar beginnen en haar helpen weer naar huis te komen. Zo doed uncle Jebediah hier het altijd

Super Vegeta 22-02-2003 23:25

Citaat:

Studentje schreef:

Geen idee dus.

lol. (y)

Zou ik ook doen, hahahahahahha

DeltaOne 23-02-2003 00:24

daardoor had ik dus bijna een ongeluk omdat ik weer eens niet op de weg lette, maar op een mooie meisje langs de weg... :o
maar ik haat dat, zoals je zegt, je staat naast mekaar bij het stoplicht, en zij gaat rechtdoor en jij rechtsaf ofzo :(

Talon 23-02-2003 08:57

hm dit topic schiet ook niet echt op geloof ik.. :o :(

Sarah 23-02-2003 11:11

Citaat:

talon schreef:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
perseus schreef:
--------------------------------------------------------------------------------
mjah maar ik drink zelf geen bier..

Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, colatje ?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.

Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, sapje ?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.

Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, kopje thee ?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.

perseus 23-02-2003 11:19

Citaat:

sarahbressers schreef:

Afremmen, wagen stoppen, snel uitstappen en die andere auto ook laten stoppen. En als ze het raampje opendraaien om te vragen wat er aan de hand is zeg je gewoon "He, kopje thee ?". Nou, als dat niet meer werkt weet ik het ook niet meer.

Ghehe :D

Talon 23-02-2003 11:21

:d

joni 23-02-2003 11:24

ff bellen ;) haha...nee, nog nooit meegemaakt (16 jaar he?!) maarre, ik denk ook...toeteruhhh, of jezelf een ongeluk laten maken en dat zij dan denkt, o o, helpen

Diovai 23-02-2003 11:26

Ach skip de contact fase, gewoon meteen bumperkleven; dat is toch het ultieme doel niet waar :D :D

Talon 23-02-2003 11:29

Citaat:

Diovai schreef:
Ach skip de contact fase, gewoon meteen bumperkleven; dat is toch het ultieme doel niet waar :D :D
:D zit wat in :D
en op een gegeven moment ram je hem zo hard als je kan erin en wat een hoogtepunt krijg je dan! :cool:

Talon 23-02-2003 11:29

Citaat:

joni schreef:
ff bellen ;) haha...nee, nog nooit meegemaakt (16 jaar he?!) maarre, ik denk ook...toeteruhhh, of jezelf een ongeluk laten maken en dat zij dan denkt, o o, helpen
uhm..
dan vind ik dat met die advertentie toch nog beter :D

Yolcu 23-02-2003 12:34

Bij de Blokker hebben (hadden?) ze een set met driehoekige blaadjes, van een soort karton ofzo. Daarop staan dingen als "mijn telefoonnr is ........... " enzo

Kostte geloof ik 7,50 ofzo. Jammer dat ik nog geen rijbewijs heb ;)

moenbase 23-02-2003 12:47

Waarom zou je nou in hemelsnaam contact willen hebben met de bestuurder achter, naast, of voor je :confused:
Maar misschien kun je iets uitlokken door tegen die auto aan te rijden. :rolleyes:

Talon 23-02-2003 13:02

Citaat:

Unique schreef:
Bij de Blokker hebben (hadden?) ze een set met driehoekige blaadjes, van een soort karton ofzo. Daarop staan dingen als "mijn telefoonnr is ........... " enzo

Kostte geloof ik 7,50 ofzo. Jammer dat ik nog geen rijbewijs heb ;)

als je het hebt meld dat dan ff oke? ;)
dan ga ik wel achter je rijden :D

Yolcu 23-02-2003 13:27

Citaat:

Talon schreef:
als je het hebt meld dat dan ff oke? ;)
dan ga ik wel achter je rijden :D

Wat? M'n rijbewijs (1) of dat kartonnen ding (2)?

(1) gaat een beetje moeilijk als je een arme studente van 17 bent
(2) geen rijbewijs + geen auto = geen reden om dat ding te kopen

Maar ik denk dat je t over t rijbewijs had, ofnie?

(Foei! Offtopic gaan in je eigen topic!)

Talon 23-02-2003 13:35

Citaat:

Unique schreef:
Wat? M'n rijbewijs (1) of dat kartonnen ding (2)?

(1) gaat een beetje moeilijk als je een arme studente van 17 bent
(2) geen rijbewijs + geen auto = geen reden om dat ding te kopen

Maar ik denk dat je t over t rijbewijs had, ofnie?

(Foei! Offtopic gaan in je eigen topic!)

uh.. :o
hoezo offtopic? heeft toch indirect ermee te maken? :)

1.. uh.. bijbaantje? :D
2.. zie 1 :D

enneh ben je niet online? :o

Yolcu 23-02-2003 13:50

Citaat:

Talon schreef:
uh.. :o
hoezo offtopic? heeft toch indirect ermee te maken? :)

1.. uh.. bijbaantje? :D
2.. zie 1 :D

enneh ben je niet online? :o

1.. dan nog ben ik 17.. geld heb ik wel.. heb er alleen andere doelen voor :)
2.. zie 1 :)

Talon 23-02-2003 13:54

Citaat:

Unique schreef:
1.. dan nog ben ik 17.. geld heb ik wel.. heb er alleen andere doelen voor :)
2.. zie 1 :)

1./ welke doelen?'
2. uh.. zie 3 :)

Yolcu 23-02-2003 14:06

Citaat:

Talon schreef:
1./ welke doelen?'
2. uh.. zie 3 :)

Ghehe nu ga je dus wél offtopic ;)

1.. op dit moment mn collegegeld/mn vakantie komende zomer en een zonnehemel
2.. nu kan ik wel een flauwe opmerking gaan maken, maar laat maar..

Talon 23-02-2003 14:11

Citaat:

Unique schreef:
Ghehe nu ga je dus wél offtopic ;)

1.. op dit moment mn collegegeld/mn vakantie komende zomer en een zonnehemel
2.. nu kan ik wel een flauwe opmerking gaan maken, maar laat maar..

goed.. laten we maar weer ontopic gaan..

Kwaxor 23-02-2003 15:35

hehe neeej gewoon ff heeeeel zachtjes tegen hem/haar aanrijden en dan je mobiele nummer geven zodat ze kan bellen als je de schade moet terugbetalen... :P Ok, word wel erg duur maar IIG heeft ze je nummer! YEAH! (y)

wissie 23-02-2003 15:40

Citaat:

Kwaxor schreef:
hehe neeej gewoon ff heeeeel zachtjes tegen hem/haar aanrijden en dan je mobiele nummer geven zodat ze kan bellen als je de schade moet terugbetalen... :P Ok, word wel erg duur maar IIG heeft ze je nummer! YEAH! (y)
Ze zal vast heel erg blij zijn dat ze aangereden is en gelijk met je uit willen :rolleyes:

Ik heb geen idee hoe je zoiets aan moet pakken, maar ik heb dan ook geen auto

Ik stond wel een keer met pa en ma in de file, en toen begon zo'n jongen die naast ons stond opeens naar mij te zwaaien :)
Ik heb maar terug gezwaaid, meer kun je dan ook niet doen eigenlijk.

Talon 23-02-2003 15:47

Citaat:

wissie schreef:

Ik stond wel een keer met pa en ma in de file, en toen begon zo'n jongen die naast ons stond opeens naar mij te zwaaien :)
Ik heb maar terug gezwaaid, meer kun je dan ook niet doen eigenlijk.

ja is dat niet vervelend? :)

wissie 23-02-2003 15:51

Citaat:

Talon schreef:
ja is dat niet vervelend? :)
Het zwaaien of dat je geen contact kunt krijgen :confused:

Talon 23-02-2003 16:02

Citaat:

wissie schreef:
Het zwaaien of dat je geen contact kunt krijgen :confused:
geen contact krijgen ;)

wissie 23-02-2003 16:07

Citaat:

Talon schreef:
geen contact krijgen ;)
Tsja, ik had moeilijk de auto uit kunnen springen en even een praatje kunnen maken ;)

Nou ja, we stonden wel in de file :p Het hád dus gekund :)

Talon 23-02-2003 16:08

Citaat:

wissie schreef:
Tsja, ik had moeilijk de auto uit kunnen springen en even een praatje kunnen maken ;)

Nou ja, we stonden wel in de file :p Het hád dus gekund :)

inderdaad :)
of op zijn minst het raampje open :)

wissie 23-02-2003 16:14

Citaat:

Talon schreef:
inderdaad :)
of op zijn minst het raampje open :)

Dat is ook nog een optie :)

Misschien is dat een tip; wachten tot je in de file komt, en dan driftig gaan zwaaien en hopen dat ze het raampje opendraait ;)

Beetje omslachtig, he

Talon 23-02-2003 16:16

Citaat:

wissie schreef:
Dat is ook nog een optie :)

Misschien is dat een tip; wachten tot je in de file komt, en dan driftig gaan zwaaien en hopen dat ze het raampje opendraait ;)

Beetje omslachtig, he

ja best wel :D
of extra de files opzoeken en dan langs de vluchtstrook rijden om alle auto's in te kunnen kijken :D ;)

wissie 23-02-2003 16:20

Citaat:

Talon schreef:
ja best wel :D
of extra de files opzoeken en dan langs de vluchtstrook rijden om alle auto's in te kunnen kijken :D ;)

Je moet er wat voor over hebben ;)

Dit proces is natuurlijk tijdrovend, want hoe groot zal de kans zijn dat je toevallig in de file naast een leuke meid komt te staan :D

Talon 23-02-2003 16:23

Citaat:

wissie schreef:
Je moet er wat voor over hebben ;)

Dit proces is natuurlijk tijdrovend, want hoe groot zal de kans zijn dat je toevallig in de file naast een leuke meid komt te staan :D

erg klein
de meesten zitten op school, en veel file-rijders zijn gefrustreerde zakenmannetjes
maar toch zie je heel af en toe wel wat leuks voorbij komen...

wat hebben jullie vrouwen toch met fiat panda's? :D

wissie 23-02-2003 16:27

Citaat:

Talon schreef:
erg klein
de meesten zitten op school, en veel file-rijders zijn gefrustreerde zakenmannetjes
maar toch zie je heel af en toe wel wat leuks voorbij komen...

wat hebben jullie vrouwen toch met fiat panda's? :D

Uhm, ik heb niks met fiat panda's

Maar ik heb ook geen rijbewijs, en geen auto :p

Wat is het verand tussen vrouwen en fiat panda's? Een interessant vraagstuk voor wetenschappelijk onderzoek ;)

btw: wat is een fiat panda :o Zo'n klein autotje?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.