![]() |
Spijt
Hoi allemaal
Donderdag avond was het goed fout gegaan en had ik 7 zware asprines geslikt.Ik heb ze ook nog binnen gehouden en daardoor was ik gister nog vrij suf enzo.Wel ben ik naar een leraar opschool geweest en heb ik 1 uur mee gepraat.Ik moest hem beloven dat nooit meer te doen en anders moest ik opschool blijven tot er opvang was geregeld.Ik heb het hem nu wel belooft maar van binnen ga ik dta nooit redden.In iedergeval slik ik sinds gister dus 2 asprines per dag en liever nog meer.Nu mot ik het een hele week vol zien te houden zonder het te doen en gister had ik het er al moeilijk mee omdat ik doo die rotzooi een stuk minder nadenk.Het enige probleem is nu dus mijn vriendin gaat op vakantie en ik heb geen verzorg paard meer dus heb eigenlijk geen afleiding.Wat zou een goede afleiding zijn lezen tekenen enzo werkt helaas niet meer.Hebben jullie ideeen ik hoor het graag |
ga werken...dat is afleiding en je verdient geld....
ga sporten.... ga vrijwilligerswerk doen ga ... |
idd werken of sporten en/of zoek hulp
|
Forummen? (en dan niet teveel op psych..) ;)
Nee, denk dat je iig niet moet gaan afzonderen enzo.. Ook al zit je maar in dezelfde kamer met je moeder/ander een boek te lezen, je bent dan iig niet alleen, dus kan je jezelf makkelijker tegenhouden om iets slechts te doen.. Nja, vd rest, sporten, werken etc, weet niet wat je leuk vind.. En wat Leonoor al zei; zoek hulp. Want door pillen te slikken en afleiding te zoeken, los je het eigenlijke probleem niet op imo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |