![]() |
Wie gaat eruit???
Heey ppl,
En? wie denken jullie wie er vanavond uitgaat bij idols? Ja ik weet dat er al een topic over idols bestaat...maar toch. :) Ik denk dat Jim en Dewie op de bank moeten en dat jim eruit gaat. |
Denk dat Jim eruit gaat......hoop het alleen niet..
|
als ik eerlijk moet zijn vind ik dat Jim eruit moet gaan....en dan niet omdat ik dewie geweldig vind ofzo...maar gewoon qua zang...ik vind dat Jim niet zo heel erg mooi kan zingen...
But that's just my opinion :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmmmmmzzz....vaagheid....heb k mezelf gequote.... :eek:
Hoezo ik ben een beginner O_o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Talon :D
Dewi of Jim trouwens, maar ik denk er liever niet over na. |
Citaat:
|
Citaat:
ga ik eruit? :o |
Talon, je bent de zwakste schakel. Tot ziens!
Ohjah das weer een ander programma :D |
nu gaat jim eruit... volgende keer dewi.... en dan zitte hind en jamai in de finale en jamai wint...
denk ik... of dewi en jamai in de finale en jamai wint 'k hoop de laatste |
Jamai zong 2 weken een mooi liedje....:D van paul de leeuw.....oftwel gewoon een vertaling van Bette Midler!
Toch mooi gedaan (y) |
vandaag jim
volgende week dewi hind en jamai in de finale ik hoop dat jamai wint maar waarschijnlijk wint hind ( :eek: ik kan rijmen.. ;) ) waarschijnlijk komt hier wel een slotje op.. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=371482 ;) |
Citaat:
lijkt me wel leuk :) |
I know...mss, maarjah er komen toch wel repleys binnen...dus was het toch niet voor nix :D
|
Citaat:
ja zit wat in ;) |
idd :D
|
Citaat:
dus hier komt zo een slotje.....? :eek: |
Jim. Want die peuter kan niet zingen. En omdat hij een (ex?) vriendin heeft van 19. De schoft.
|
moeten we langere repleys gaan maken ey...die ergens over gaan...maarjah...ik wilde alleen maar de mening horen van mensen hier op het forum...alleen tsjah...als alleen maar dezelfde mensen (no offence) antwoord geven dan schiet het ook niet echt op dusjah :(
Ik weet t nu dus maar van een paar mensen........ |
Ik hoop toch zo dat JIMMIE er eindelijks eens uitgaat. Tja niet iedereen vind hem nou eenmaal zo "lekker". :mad: Als hij er niet zo uitzag was hij lang niet zover gekomen.
|
Pleur dit maar in het grote idols-topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |