![]() |
UFO waarneming
Ik heb een UFO gezien.
hij kwam uit het noorden en week af naar het oosten. het kan geen vliegtuig zijn want het was een driehoek die rechtop stond met 4 bollen eronder en 1 bol erboven (aan elke punt een bol) het ding gaf heel vele licht (de driehoek en de bollen, maar niet de staven tussen de bollen en de driehoek. ik weet niet zeker of het staven waren, want je weet maar nooit met ufos.) |
:d
|
echt waar hoor, maar ineens floep, hij was weg, ik had nog een foto willen maken.
|
juist, maar dat is meer iets voor de kantine.
|
het is toch nieuws, en iemand anders had 3 dagen ervoor een ufo gezien in dezelfde vorm.
|
Foto?
|
heb ik niet, maar ik kan je wel een tekening sturen.
want de ufo was ineens, floepweg, dus het was al te laat hij vloog niet zo heel hoog, wel wat hoger dan een vliegtuig. |
Ik heb ook wel eens dingen maffe dingen gezien in de lucht die ik ook niet echt voor mezelf kan verklaren....
Maar of het ufo's zijn weet ik niet. |
O, en maffe bollen in de lucht en dat oort dingen kunnen ze ook 'opwekken' met bepaalde dingen (vaagheid).
Want mijn oma had ook rare bollen in de lucht gezien en dat bleek achteraf zijn opgewekt, vraag me verder niet hoe :confused: |
Meer iets voor Mystiek, dit?
|
misschien heb je wel de aurora gezien :rolleyes:
|
het waren niet echt bollen, maar meer licht-bollen.
het was combinatie, was heel zeker van mij een vliegend object. |
Citaat:
|
Had je veel Breezers gedronken?
|
Citaat:
|
ik wou zeggen, neem er nog een (y)
|
nee geeneen vandaag...
|
lieve forumbaas, kan dit topic alstublieft gesloten worden???
|
Citaat:
dan denkt iedereen dat het een ufo is. en blijven zij mooi buiten beeld :D |
Citaat:
|
Needs more anal probing.
|
:) nee, dank je :)
gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |