![]() |
Spaanse vlieg.
Wat is dat voor spul? En is dat ongeveer hetzelfde als rooie vrouw?
|
Citaat:
|
het werkt vooral sterk bij meisjes.... dat is echt waar! als je tenminste goed spul hebt gehaald.
Bij mij deed het echter niets toen iemand flink wat door mn cola gooide. |
Heb een vriendin die Spanish Fly heeft geprobeerd,het resultaat was er inderdaad wel!
t'schijnt dat ze MASSAS heet stond,heeft met meisjes gevrijd en meer met jongens,ze had haar eigen niet meer onder controle moest dan wel goeie spul zijn |
k wilde reageren maar k weet niet meer waarom....
|
volgens mij is t net zowiets als ghb
alleen wordt je der super geil van ofzo... weet t ook niet echt helemaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
heheh het is niet de bedoeling dat het door cola gaat ;) maar door alchol dan werkt het wel maar niet in cola :D
|
Heel simpel!!!
'kzal het eens uittesten en jullie weten te zeggen hoe het was en hoe het voelde en heel da tralala :) beetje geduld natuurlijk |
Hmm, smaakt dat spul ook vreemd? (dus als ik dan een lekkere meid zie even wat spaanse vlieg in d'r drankje gooi, even wachten en neuken maar? ;) :D)
|
spaanse vliegt helpt niet bij iedereen, maar verneukt je nieren wel grondig... :o
|
Citaat:
af en toe weet wel....... :rolleyes: |
Citaat:
|
JOH!!
neemt niet weg dat het zelfs voor gematigd gebruik een aanslag op je nieren is :o kzeg niet dat het dodelijk is, kheb het zelf ook wel vaker gehad, net als mijn vriendin... |
Idd, niet goed voor je nieren.
Verder vind ik die grapjes om 'ff wat in haar drinken te flikkeren en dan neuken' nogal triest. Dit gebeurt al vaak genoeg. |
ja tuurlijk is het triest
|
Jah.. Ik vind het lelijk.. heb het wel eens geprobeerd... en toen was ik al geil.. maar jah. het wordt wel versterkt.. vooral als je weet dat het in je drankje gemieterd wordt..
:rolleyes: |
Toch kan ik niet echt geloven dat als je die zooi in iemands drankje gooit dat die persoon dan ook meteen fucking geil is. Kijk als je weet dat je het neemt is het anders (je maakt jezelf geil omdat je denkt dat je iets geils drinkt).
|
Citaat:
het lijkt me wel leuk om een x te proberen, maar wel als k alleen met me vriend ben :P |
Citaat:
|
ha
was ik wel warm met mn ghb... hihi :D |
Citaat:
|
GHB = Narcosemiddel
Spaanse Vlieg = opgeilmiddel, veel gebruikt in de middeleeuwen (ja toen al) Jammer dat je er impotent van kan worden. |
Citaat:
|
Ghb wordt gebruikt als een partydrug, en je KAN er van onder narcose raken, mits je een te hoge dosering hebt genomen, en dat "effe neuken", is wel (gedeeltelijk) onder narcose... dus eigenlijk lig je dan een levenloos lichaam te neuken... verschil volgens mij:
-Ghb ("meisje" wil niet maar kan niet tegenstribbelen) -Spaanse vlieg("meisje" wil wel omdat ze er zelf opgewonden van wordt) Ghb is ook Heeeeeeel slecht voor je gezondheid Spaanse vlieg weet ik niet |
Citaat:
Punt 1 als ze het wilt is het geen verkrachten. Punt 2 Ze raakt misschien opgewonden, maar ze kan nog wel nadenken. (en met GHB is ze gewoon knock-out dus zal ze er nix van merken) anyway ik denk dus dat spaanse vlieg niet wordt gebruikt om iemand mee te verkrachten (hoogstens om iemand mee te versieren en in bed te krijgen) |
Citaat:
|
Ik ben al geil genoeg van mezelf :o
En bij spaanse vlieg kan ik enkel hieraan denken: http://www.xs4all.nl/~ariepaul/picturebook/vlieg.JPG :D |
ik heb het vorige week geprobeerd, 2 verschillende sterktes maar heb er nix van gevoeld :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |