![]() |
ben jij cum fraude geslaagd?
Ben jij een regelmatige spieker en heb je t zelfs bij je eindexamen gedaan>>??
|
Ik heb nog geen examen gedaan.
om maar ff een nuttig antwoord te geven :S |
Ach alleen in de tweede klas om telkens een tien te kunnen halen bij Duits. Ik had meestal een halve fout, maar keek dan de Bonusopgave bij iemand af, om zo een 10,5 te kunnen halen. :) Bij het eindexamen niet.
|
Sinds wanneer is een 5,5 niet meer genoeg? Nee geintje, ik ben geslaagd met 7-ens.
|
---> School & Studie
|
niet meer, alleen bij practica wil ik nog weleens een geleende opdracht inleveren, maar verder niet.. :/
|
Op de basisschool had je van die typ- ex rollers. Die zaten in doosjes, en als ik een topografietoets had schreef ik namen die ik niet wist aan de binnekant van het doosje, zodat ik op de toets zelf die namen wel in kon vullen. Ik had altijd een tien (y) :D
|
wel es bij gewone toetsen maar op het examen heb ik dat niet eens geprobeert
|
jaa tuurlijk volgends mij heeft iedereeen dat wel gedaan
|
spieken niet, fraude wel.
Hebben wel eens schoolexamens van te voren gehad van verschillende vakken... leraren zijn zó slordig met die spullen :P Maar nu zijn er een paar betrapt (amateurs ;)) dus zijn de leraren niet meer slordig met hun schoolexames :( |
hmmmmmmz
Ik heb over 2 maanden examenszz :eek: |
Ik heb laatst Marketing gehaald door af te kijken :D
Tock weer 5 studiepunten! :D |
Examens heb ik nog niet gehad, maar ik zet bij Aardrijkskunde tentamens wel altijd wat in m'n atlas... Wat later toch niet nodig blijkt te zijn :( ...
Voor de rest doe ik bij tentamens niet aan spiekbriefjes of zo, maar als ik de kans heb kijk ik wel bij iemand anders. En voor praktische opdrachten haal ik altijd lappen tekst van internet, maar nooit helemaal. |
Bij m'n eindexamen Frans 2 jaar geleden had ik vrijwel dezelfde antwoorden op m'n blaadje staan als degene die achter me zat :o Daardoor mooi wel een dikke voldoende gehaald :)
Stomme surveillanten :D |
Ik bij zowel schoolexamen Duits-1 als Frans-1, omdat ik zo baggerslecht ben in die talen, maar geen onvoldoende wilde staan. Had afgesproken met iemand die voor me zat haar blaadje iets scheef te leggen, en dat werkte. Zij had een 7,0 en 7,1 voor de toetsen, maar ik had voor allebei een 7,7! :D :D Ja, zelf wat dingen verbeterd idd..... Was wel lache ;)
|
Ik kijk wel heel veel af en zorg er ook best vaak voor dat ik de toets van te voren al heb. Maar m'n examen heb ik pas volgend jaar, en of ik daar af ga kijken... kdenk het niet. Kheb dan toch al de helft van m'n cijfer mét spieken, dan kan ik wel wat hebben.. ;)
|
Ik heb niet afgekeken bij het CE. Maar bij overige examens en toetsen wel, hoewel het wel van de surveillant af hing. Ja, ik lijk heel braaf, maar ondertussen... :D
|
Centraal examen spiekloos gehaald..
Havo 5 N&T + WiA12 |
Ik spiek nooit, doe het liever 'op eigen kracht'
|
Waarom zou ik spieken? Ik ben de beste.
|
Nope, nooit gespiekt, alles in één keer gehaald tot nu toe.
|
Ik heb gespiekt op t CE :o
Had stiekum een spiekbriefje, die scheikundige formules kon ik echt niet onthouden hoor :o *Schaam me diep* ;) Maar ach tis al weer 3 jaar geleden dus, daar ben kom ik ook wel weer overheen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sluit ik me ook bij aan, dat gaat lekker druk worden op de beste plaats :D |
Citaat:
|
Dit wordt allemaal doorgegeven aan jullie oude middelbare scholen en dan zullen de diploma's ongeldig verklaard worden :P.
|
ja, maak soms, niet vaak trouwes, kopietjes op 20% en stop die dan in m'n zak en haal hem er tijdens het proefwerk uit. Merken ze nooit iets van.
En gelukkig bestaat er verder een GR. (y) |
Ja ik spiek soms wel.. maar meestal gewoon briefjes o.i.d. met dingen die ik heb opgeschreven uit de stof, weet je tenminste zeker dat het klopt ;)
Met het CSE durf ik volgens mij niet eens te spieken, en eigenlijk wil ik het dan ook wel zelf doen. |
Citaat:
|
Ik spiek meestal, ook op mijn eindexamen vorig jaar (bij engels en GR bij wiskunde en economie).
|
Ik ben gezakt... mag dat ook??? Maar goed dit jaar ga ik uiteraard cum laude slagen.... :rolleyes:
BTW, tuurlijk zet ik belangrijke dingen in de GR. Dit alles op advies van de leraar!!! |
Ik ben alleen overgegaan met spieken ;)
Grapje, ik spiek NOOOIIT, alleen voor bepaalde redenen, zoals als ik naar een feestje ga en geen tijd had om te leren. :cool: :rolleyes: |
In de onderbouw heb ik wel regelmatig afgekeken, maar sinds de vierde niet meer. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar ja, op het Centraal Examen moet je het ook op je eigen kracht doen...daar kan je ook niet zo gauw spieken.
|
Wel verslagen van internet gehaald en nóg ben ik gezakt afgelopen jaar :( Niet om die verslagen hoor, want die waren wél goed :) Dit jaar maar weer in de herkansing he...
|
Bij het examen niet,
spieken/overleggen enz. wel bij gewone toetsen. O ja, en bij ons werd dan altijd je werk afgevinkt als het 'naar behoren' was. Heb ik twee keer zelf gedaan in de map van de leraar toen 'ie niet keek. |
Heb 2 jaar lang al mijn fysica testen afgekeken en dus allemaal 9's op m'n rapport. Nu is die knakker weg en heb ik alleen 3 en moet ik naar bijles.
Dus ja, stom geweest he. Hoewel het wel een leuke tijd was heb ik er niks van geleerd want nu moet ik al die stof inhalen...:( |
Nee, niet gespiekt...
Alleen heel vroeger (1e t/m 3e) altijd bij muziek, omdat die gast zo ontzettend boos kon worden als je een fout had gemaakt. Maar dat ik trouwens niet zelf, degene die het na moest kijken verbeterde altijd mijn antwoorden. Verder spiek ik niet, ten eerst omdat ik het denk ik niet durf en ten tweede neem ik alles niet zo serieus dat ik ervoor zou spieken.... |
Citaat:
|
Nee, ik durf niet eens te spieken.
Behalve bij kunstgeschiedenis vorig jaar, toen ging de leraar zelfs gewoon de klas uit! Ja, en wie dan niet even overlegd is wel heel dom. Bij kunstgeschiedenis kon je zowiezo afkijken want je zat tegenover elkaar zonder iets ertussen. En wanneer de toetsen uitgedeeld worden en iedereen is nog aan het praten overleg ik wel. Maar nooit als het stil is en ik kijk nooit af. |
Wij hadden vroeger een leraar die de krant ging lezen onder een toets. Wij overlegden dus en gaven een tipp-ex potje door met antwoorden. Hij had niet eens door dat iedereen wel erg veel schrijffouten maakte.
Ik kijk alleen af als ik dat ongestraft kan doen, als ik de mogelijkheid niet heb doe ik het niet. Maakt niks uit. Bij examens worden we ook ver uit elkaar gezet, dan is t niet mogelijk. Als ik een beetje leer kan ik het toch wel. Op examens nooit in gevaar voor een onvoldoende gezeten. |
Citaat:
|
Ik heb wel vaak gespiekt, maar niet meer in m'n laatste jaar volgens mij... iig niet bij m'n eindexamen.
|
Moet nog eindexamend doen, maar heb wel es gespiekt dankzij de GR (ben gek op dat ding!)
|
Heb wel veel gespiekt op de middelbare school tijdens 'gewone' toetsen en tentamens.. maar tijdens het eindexamen niet.. naja natuurlijk wel wat formules in mn grafische rekenmachine staan, maar dat deed toch iedereen? mijn leraar wiskunde raadde het zelfs aan, dus dat noem ik eigenlijk geen spieken.. :D
|
ooit voor een paar vakken vwo6 op de middelbare school.
ik haalde opeens een 9 voor de zwaarste tentamen (telde ook dubbel deze tentamen) als ik nou een ijverige slimme leerling was viel het niet op maar ik was nou net die luie leerling die alsmaar 5jes en 6jes haalde vielde wel opeens op :o |
Ik heb vandaag iets links gedaan. We moesten Engelse gedichten uit ons hoofdleren. Ik heb die gedichten ingesproken op mn mobiel. Een vest aangedaan met een hoge kraag. En ik heb mn haar net over mijn oren zodat je het niet goed kon zien. Ik ging rechts voor in de klas zitten, 1 dopje in mn rechter oor, zodat de leraar niets kon zien. Ik had thuis geoefend om met de opnames mee te kunnen schrijven. En voila :)
Het was wel spannend en voor mn schoolexamen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |