![]() |
Stijl.
Iedereen heeft het altijd over personen met stijl. Maar wat is stijl? Waardoor wordt die stijl gecreerd? De combinatie van die kledingstukken? Door de toegevoegde elementen? *sieraden, schoentjes/tasjes* OF door de uitstraling van het personage?
|
uitstraling!! combinatie van uitstraling en kleding denkik.
Maar met alleen kleding lukt het niet, laatkt zo ff melden dan |
en Jim is de ALLERLAATSTE met stijl ;)
|
Stijl = Factor X.
:cool: |
Een combinatie van alles, uitstraling+kleding combinatie+ascesoiressen
|
stijl...
ik vind mensen die in gucci (hip met vlekken) broeken lopen en weetikveel naaldhakjes dragen géén stijl hebben. volgen gewoon de mode en zijn net als iedereen... als ik iemand zie met uitstraling en lef om iets anders aan te trekken, dán heeft hij/zij stijl. en dat zijn er maar weinig |
Citaat:
http://members.lycos.nl/Dodotje/smilies/Jump1.gif |
:d
|
Citaat:
Jim is net als Avril; Geweldig. Tragisch dat sommige mensen dat nooit zullen begrijpen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn definitie van 'anders' is denk ik anders dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stijl is imo iig niet te koop zoals veel mensen hier lijken te denken.
|
Citaat:
|
je kunt altijd aan iemand zien of diegene de kleren draagt om "hip" te zijn, of dat hij/zij ze draagt omdat hij/zij zich er lekker in voelt.. dat straalt iemand uit, zonder twijfel... en dan maakt het helemaal niet uit wat voor 'n stijl hij/zij naleeft, maar zonder zich er lekker in te voelen is het zijn/haar stijl niet en is hij/zij op z'n minst n btje jammerz..... !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van variatie :p |
Molukkers hebben stijl :)
|
Citaat:
Maar wat is stijl? Wat maakt het dat iemand stijl heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, eerder gezegd al: zeker deels de manier waarop je iets draagt en of je een beetje flair hebt zeg maar, rechte rug bijv.; maar als kleine details gewoon ook allemaal matchen, krijg je ook wel stijl-punten wat mij betreft..
|
Citaat:
|
Style is hoe je met mensen omgaat, hoe je loopt, style is eigenlijk iets dat je moeilijk kan uitdrukken met woorden
|
Citaat:
|
stijl = uitstraling
iemand met de juiste uitstraling heeft in zeeman-kleren nog stijl. |
Het gaat hem idd om houding (geen ingedoken houding) en uitstraling.
Je kan nog zo dure en 'stijlvolle' merken dragen, als je van jezelf geen stijl hebt lijkt het toch altijd of je vodden draagt. |
Stijl hebben is voor kakkers en mensen die t hoog in de bol hebben.
|
een busje axe ;)
uwm het ligt volgens mij inderdaad een de combinatie van kleding en uitstraling.. een mooie uitstraling vind ik altijd erg belangrijk bij mensjes :D (die me intereseren dan he) |
Citaat:
Q. |
Uitstraling en perfecte maar originele, vernieuwende combinaties van kledingstukken en accesoires. Gewoon een uniek en individueel persoon met iets aparts over zich maar niet een ovderduidelijke drang om perse anders te zijn en op te vallen.
|
juist Q
het gaat om uitstraling, de manier waarop iemand uit zijn ogen kijkt (of haar ) en wat voor kleren hij aan heeft... pfff als hij (jaah of zij) gewoon een eigen persoon is... geen kopie van de rest van de wereld maar gewoon lekker wat hij zelf wil. zónder te gaan overdrijven... dán hebje stijl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon door de combinatie van wat je opnoemde
|