![]() |
[Algemeen] De waarde van muziek
We zijn het er allemaal mee eens dat muziek altijd herrineringen draagt. Misschien kun je zelfs stellen dat je muziek 'mooi' of 'goed' vind, omdat het je ergens aan doet denken.
Voorbeeld : Met Bob Marley schijnt gewoon de zon in je huis, het doet je denken aan de zon en misschien wel aan die ene vakantie. Je voelt de warmte van dat zonlicht, je ziet bijna die blauwe lucht. Je vind het goede muziek omdat het je een goed gevoel geeft. Maar daar wilde ik het niet over hebben eigenlijk :) Muziek heeft een bepaalde waarde. Ik ben nu mijn kamer aan het opruimen en was bezig met mijn cd-collectie. Ik zette een aantal cd-tjes op waar niks op stond.. En ineens hoorde ik Mr. Vegas weer na drie jaar, headsss higghhh, je kent het. Ik bedacht me weer hoe ik als enige blanke op die bubbling party's stond, iedereen er uit te dansen :) Je weet van binnen dat je deze CD nooit meer gaat draaien, er stond nog wat Jay-z op (jigga my nigga :D), wat DMX, Beenie Man, etcetera, muziek die je nu niet meer draait. Maar die wel een glimlach op je gezicht toveren als je het na jaaarreen weer hoort : hey ken je dit nog? haha, dat ik dit leuk vond :) Ik was aan het twijfelen, maar de CD is toch de prullenbak ingegaan (nadat ik Mr. Vegas & Lady Saw toch maar weer even had gedownload ;)) Maar nu vond ik ook CD's van Hanson, de Spice Girls, Aqua, Ultimate Kaos en ga zo maar door :) Wat moet ik daar in godsnaam mee?! Maar weggooien doet toch pijn. Al weet ik dat ik ze niet zal missen :) Wie kan mij dit uitleggen? |
t leven is hard :(
|
Citaat:
zo lief : Looptroop - A Modern Day City Symphony Looptroop - Four Elements Mr Eon & Evidence - E=MC˛ Dilated Peoples - The Platform Shabaam, Eon & Tommy Tee - Takin Ova Eon & Eminem - Last Hit ofzo :) Ik ga ff niet verder :D Maar het is iig lief :D |
Ja ik kan mijn oude cds ook niet weggooien, en soms luister ik er nog weles naar..
Hanson is zoo schattig :D :o |
party animals (y)
|
Citaat:
ik heb er ook een kerst-cd van :confused: :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |