![]() |
[Nieuwe computer ] Nieuwe systeemkast
Ik heb dus een nieuwe computer gekocht maar ik heb nog geld over :D computer is geweldig en kei goed maar omdat ik een budget heb wat op moet :p . Ik geef ff de specs;
processor: P4 2000Mhz Geheugen: 512 MB DDR Mobo; MSI 645 Ultra Monitor: Liteon 17'' Geluidskaart; Hercules gamessuround F2 5,1 CD - Schrijver; Philips 48x24x48 DVD: samsung 16x48 Vidkrt; Abit GF4 TI 4200 HD: 40 GB IBM 7200 RTM MS WIN XP Prf Dit alles koste me dus maar Euro 1200 = Ik wil eigenlijk wel een mooie kast erbij (als da wel kan voor 120 Euro :confused: ) Wat raden jullie me aan MGM |
Citaat:
maar ik zag laatst van die kasten die links plexiglas hebben met daarin een cooler en een neon lampie, die vind ik wel wat maar ik heb hier al genoeg kasten |
Thermaltake kastjes zijn stoer, Xaser 5000+
|
|
SGI Fuel kasten , *das* het echte werk :p
|
Citaat:
;) |
FCC heeft mooie kasten. En gistron ook wel.
Alleen 40GB vind ik wel weinig qua HDD. 120GB IBM 180GXP 2MB is €140 bij FCC. :cool: Verder is 17" CRT monitor niet veel. Of 19" CRT of 17" TFT. ;) CRT is niet zo duur hoor. €250 voor een goede 19". Kun je reviews voor opzoeken op www.tomshardware.com Ohja, als je dan toch voor Intel gaat ( dom dom :p ), ga dan voor een Northwood en niet een Willamette. Die P4 moet dan dus "P4 2.0A GHz" zijn. Vraag dit even bij de shop waar je hem koopt. Socket 478. Have fun :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, geef mij maar lekker CRT. Maar goed; ik heb dan ook wel een tafelblad van 85cm breed :) |
Citaat:
Citaat:
TFT heeft ook voordelen. icm met DVI een digitale weergave, hoog contrast. En geen switching van resolutie. Mijn 19" IIYAMA doet er lang over om te switchen tussen resoluties. En soms 'pakt' ie em niet en blahh.. kutding :p Daar wil ik wel vanaf. Maar ik wacht op een mooie 18,1" of 19,1" TFT, waar ik ook goed op kan gamen. En over een tijdje komen de nieuwe OLED schermen uit. Die zijn pas yummie. :cool: |
Citaat:
maareh, ik zou (ook) voor een Xaser 5000+ van Thermaltake gaan, vind dat wel mooie kastjes :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vsync is hoeveel keer per seconde het beeld wordt opgebouwd. Of een hoger aantal FPS dan de Vsync nut heeft, durf ik niet te zeggen. FPS zijn de hoeveelheid beelden die de computer uitrekent, Vsync is hoeveel beelden de monitor per seconde weergeeft. In depth: hoeveel keer er een VRetrace per seconde is. Maar met een goede TFT valt uitstekend te gamen hoor. En die lage Vsync (t.o.v. CRT) is helemaal niet erg, omdat het beeld niet flikkert zoals bij CRT. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zet em op 100Hz. Lekker rustig het beeld, en fijn gamen. :) Maar zodra TFTs goedkoper worden, ga ik er opzeker een komen, een goede 18,1" het liefst. Ook voor gamen dus. :) |
Citaat:
ontopic: ga voor een mooie chieftec/ antec variant afhandelijke van voeding of niet kosten die zo'n 75 á 110 euro voor een midi tower. je hebt ze in verschillende motiefjes :p en kleurtjes :p dus er zit vast iets bij :) -de postbode- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |