![]() |
Make love not war!!!!!!!!!!!!
Is dan iedereen gek geworden? :confused: Het lijkt wel of we allemaal gewoon toelaten wat een aantal mannetjes samen hebben besloten. Bush en Powell houden de wereld voor de gek. Nederland kan er ook wat van in Den Haag. Balkenende loopt gewoon achter Bush aan. Wie heeft er in godsnaam op CDA gestemd?? Ik snap niet dat er mensen zijn die bommetjes gooien als manier zien om problemen op te lossen! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee...niet sluiten! Ik ben juist heel benieuwd welke idioot er EN op balkenende heeft gestemd EN wie voor de oorlog is!
Daar kan de discussie dan overgaan...en dat is anders dan andere topics op dit forum! :eek: |
Hmmm, ik denk niet dat dat op gaat: wat krijg je hierna: mensen die voor de oorlog zijn EN op de SP gestemd hebben
en daarna mensen met rood haar die OOK nog eens tegen de oorlog zijn, nee, sorry maar IMO gaat dit gewoon over De Oorlog, en geeft het niet echt een extra demensie, je moet wel iets toevoegen. Bijvoorbeeld een topic over mensen die hebben gestemd op een partij tegen de oorlog terwijl ze zelf voor zijn of andersom. Dan heb je nl. een ander onderwerp :) (imo dan :o) |
Citaat:
Heb zelf niet op Balkenende gestemd, ben ook tegen oorlog en héél benieuwd naar de discussie die hieruit gaat voortvloeien. :D |
ik weet zeker dat dit weer een normale discussie voor en tegen de oorlog gaat worden, zoals er al een stuk of 5 zijn geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: Trouwens dit is weer zoiets waar ik nou zo boos over wordt, zeiken over iets wat irrelevant is voor dit topic. Een beetje ala balkenende vind je niet? Dit is een heel belangrijk onderwerp waar elk extra topic zeer welkom is om je denkbeelden te verbreden...En heb je weleens gehoord van je hart luchten en samen een offensief beginnen tegen de nieuwe oorlog? Hou alsjeblieft op met dat politiek correcte gelul. :mad: |
Citaat:
|
Wie gaat er bijvoorbeeld aan acties meedoen..of praten jullie alleen maar over de nieuwe oorlog? ;)
|
hoezo, gek geworden? We zijn altijd gek geweest.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |