![]() |
HC: to the north mp3
beetje shelter achtig
http://www.tothenorth.com/sound/tothenorth.mp3 wat vinden jullie ervan? ik vind het echt een vette mp3! Ze zijn nu een cd aan het opnemen, deze mp3 belooft veul! (y) (y) |
North zijn een stelletje baklappen .. ze vroegen gasten om mee te bleren ..ik gaf me op en hoorde niks meer ervan ..Nep!!
|
ja ik weet niet hoe de gasten zelf zijn, die mp3 is wel vet ieder geval
|
Tja ik vind zoiets gewoon Nep van ze ..
Ze vroegen het op mow ..dus ik mail die gast en hij zei wel van er zijn er al een hoop dus we moeten nog even kijken. Ja oke maar mail dan wel of het door gaat of niet maar ja |
jup ken ze. heb ze ook pas live gezien, het is wel aardig. zit sammy in van Springrain (emo achtig)
|
ja dat is inderdaad wel een lamme aktie, je moet wel je zaakjes netjes regelen..
|
ik zal zo is ff luisteren
|
Neh ik vind er vrij weinig aan
|
North is mijn style ook niet maar mee bleren is altijd leuk :) .
|
ik zie de zanger vaak fietsen.. woont in de buurt ofzo - leuk om te weten
ik heb ze een keer live gezien, was wel oke Offtopic: en ik lees net dat ze naar rotorock2003 (klein festival in zh) komen samen met the apers, end of april en meer.. en dat wist ik nog niet! :eek: wel cool.. (lees: ik doe de site van dat jc en moet binnenkort ook de site voor rotorock gaan maken en ik heb nog geen info over bands, maar dat krijg ik dus op deze manier te weten :|) |
Citaat:
:p |
Citaat:
EMO KIDS ZUIGEN |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja emo zuigt.. maar dan heeft shelter ook veel emo invloeden en k denk dat veel mensen shelter wel vet vinden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voel je je nu stoer, hardcore kid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oeeee de emo gang:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom wordt elke topic voortaan vern##kt door de emo :( #huil#
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is nog altijd een "muziek" forum dus laat mensen lekker. wij zeiken hardcore toch ook niet af. |
Citaat:
|
Citaat:
zo.. :p |
Citaat:
wij liggen zoals daphne toch ook niet constant te zeiken over jullie muziek... alsof Emo zo verkeerd is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt iets té emo zeg :(: afgelopen 27 (!) reply's zijn offtopic en emo-getint!
|
Fuck emo
|
damn die maypole is echt een dom figuur
|
Citaat:
|
uuhm ik vind sommige emo best goed en mijn bericht was niet echt serieus ofzo... niet zo aangebrand doen he :)
|
Citaat:
Ik zei ook al dat die ene knakker zei dat ze al wat mensen hadden .. die gozer zou mij op de hoogte houden ..maar dat heeft hij blijk baar niet gedaan , .. North = NEP |
Citaat:
Waar uit maak je dat op ? Nee dat kan nergens uit op maken ..dus bek houden jank figuur |
Emo...................................
|
Eej killermachine ik zie dat je ook op wmtd zit
|
Citaat:
hoe bekrompen kun je zijn... en bovendien is het wel zo dat je je aangesproken voelde, want je begon weer meteen te schelden |
Citaat:
|
Citaat:
Emo vind ik gewoon Pokke muziek ...simpel zat |
North is een van de vetste nieuwe bands!
Emo en hardcore komen allebei van t zelfde boompje so stop your bitching! Edit: en oja...Springrain is ook een leuke band. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |