![]() |
Nick Cave and the Bad Seeds in de HMH
Op Maandag 2 Juni speelt Nick Cave in de Heineken Music Hall.
De voorverkoop begint 1 Maart. Kaarten kosten 36 Euro. Ik weet niet of ik hierheen ga. Het is doordeweeks en of ik het er nou echt voor over heb om 36 Euro voor hem te betalen. Maar er zullen genoeg fans zijn die er naar toe gaan. Zal ook wel binnen een dag uitverkocht zijn. |
HMH??
lijkt mij btje groot voor hem? mahja zal wel.. kga niet iig |
daar wil els vast heen
|
Citaat:
|
grmbl
te duur en te ver en te groot hij moet niet in grote hallen spelen...das niks |
Citaat:
|
Ik wil wel, dus ik denk dat ik er wel ben
|
HMH + 36 euro = toch maar niet
|
:) cool . Daar ga ik hoop ik dan wel heen. HMH vind ik wel ok.
|
Nick Cave is cool
36 euro is veel, en hmh (heb ik nix op tegen) maar is niet intiem genoeg. Dus nee...Laatste album moet ik nog checken. |
Citaat:
|
Citaat:
geef mij maar tivoli of melkweg. |
Citaat:
maar het is duuuuuuur :( en bovendien hoor ik niet veel goeds over de hmh moet ik nog maar zien dus. |
Citaat:
en waarom is paradiso kut, tivoli en melkweg zijn ook vet, alleen heeft tivoli over het algemeen een kut programma. Paradiso is voor hardere bands niet zo goed dat geef ik toe, maar GYBE! in paradiso was toch super.. Tombola 2004 ook by the way |
de mensen die er komen zijn allemaal stoer-doen-omdat-ze-in-amsterdam-wonen-en-naar-paradiso-gaan-mensen.
hou ik nie van. |
Citaat:
komen ook in 013 binnekort...gak ook weer heen :) |
omg €36 :eek:
|
'k zou er graag heen willen, maar wie krijg 'k zo gek om mee te gaan he.
|
Citaat:
|
Há!
'k wou eigenlijk een nieuw topic er voor openen, maar 'k heb me ingehouden :D *Heeft kaartjes voor 't concert!*:D:D:D Wie gaan er nog meer van u? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |