Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vlechtjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=387035)

Anteverta 23-02-2003 18:15

Vlechtjes

Vraagje: Waar kan ik goedkoop me haar laten vlechten... met nephaar enzo? Ergens in de buurt van leiden graag

Vind het namelijk heel erg leuk, maar ben niet zo rijk...

poesiefox 23-02-2003 18:25

Ze adverteren regelmatig in het plaatselijke krantje, in zo'n klein advertentietje. Dus duik de papierbak maar eens in.

Maar weet je zeker dat je vlechtjes wilt?

Ik had het laten doen en het heeft me echt mijn haar gekost. Ik kon het daarna echt kort laten knippen en het is nooit meer allemaal teruggekomen. Ze moeten het in van dat hollandse melkboerenhondehaar heel strak vlechten, anders laat het zo weer los. En dan wordt het met wortel en al eruit gejetst. AU!

Anteverta 23-02-2003 18:30

Ja ik weet t zeker
Wil het al heel lang :)

Paar meisjes die ik ken hadden het ook gedaan en die hadden daarna nog gezond haar. Wel lullig voor jou dat het zo is afgelopen :(

anoniem17 23-02-2003 18:31

ik heb ook vlechtjes gehad, maar heb gewoon al mijn haar nog hoor. Ik had het toen met nephaar in laten vlechten (allemaal verschillende kleurtjes enzo) en ja, toen ik me vlechtjes eruit haalde, is mijn haar een tijdje heeel erg dun geweest. Maar nu is me haar gewoon weer zoals het was, dussssss. Waar je het goedkoop kan laten doen... Ik zal even navragen. Ik woon zelf in Leiden en me zusje kent mensen die dat doen voor niet veel geld (15 euro!), dus ik zal wel vragen. succes! liefs

Anteverta 23-02-2003 18:35

Citaat:

anoniem17 schreef:
Waar je het goedkoop kan laten doen... Ik zal even navragen. Ik woon zelf in Leiden en me zusje kent mensen die dat doen voor niet veel geld (15 euro!), dus ik zal wel vragen. succes! liefs
Als je dat zou willen doen, heel graag :D
Zou er echt heel blij mee zijn!!

Blubje 23-02-2003 18:40

ik geloof dat hier op t forum ook mensen zijn die dat (voor weinig geld) doen...kweet alleen niet pcies wie :confused:

Anteverta 23-02-2003 18:46

Moet je zeker wel zelf nephaar kopen..

Dus nog een vraag: Waar koop je dat?

Qamra 23-02-2003 18:53

Citaat:

Anteverta schreef:
Moet je zeker wel zelf nephaar kopen..

Dus nog een vraag: Waar koop je dat?

Bij afro-haarwinkels en toko's

ButterflyBee 23-02-2003 19:15

ik heb jarenlang vlechtjes gehad...m'n ma doet t (ook voor drzelf en andere mensen). ik woon in rotterdam. m'n ma doet t voor 150 euro (beetje duur, maja...kwaliteit hehe)

rodina 23-02-2003 20:30

Exploding Boy vlecht ook :)

Mortischa 23-02-2003 20:32

Citaat:

ButterflyBee schreef:
ik heb jarenlang vlechtjes gehad...m'n ma doet t (ook voor drzelf en andere mensen). ik woon in rotterdam. m'n ma doet t voor 150 euro (beetje duur, maja...kwaliteit hehe)

dat is goedkoop, iemand die t voor minder doet is debiel... ik bedoel je bent er op ze minst 9 uur meer bezig, om 9 uur met een onbekend iemand je vingers naar de tering te vlechten voor 15 euro is echt gek..

ButterflyBee 25-02-2003 12:54

Citaat:

Mortischa schreef:
dat is goedkoop, iemand die t voor minder doet is debiel... ik bedoel je bent er op ze minst 9 uur meer bezig, om 9 uur met een onbekend iemand je vingers naar de tering te vlechten voor 15 euro is echt gek..
vinnik ook.m'n ma vind 'kroeshaar' ook makkelijker te vlechten dan euhm...Europees/Aziatisch haar. Dat is steiler en t duurt altijd langer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.