![]() |
Spikes
Ik wil mijn haar veranderen en ik wil spikes draaien maar met veel gel en haarlak kom ik er niet heeft er iemand nog tips? en zeg niet met nog meer gel want dat begrijp ik zelf ook wel :D
|
Daar heb je toch speciale gel voor ofzo? Ik weet het niet zeker meer maar je moest een mix maken....iemand die k ken deed het altijd met mousse en gel en dat mixxen :)
|
met wax? volgens mij deed me broertje da altijd met wax
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met kort haar, murrays of fudge.
met iets langer haar met groene zeep je spikes draaien en daarna haarlak erover zodat het niet inzakt. Of (als je haar een beetje lang is) touperen en met haarlak, staat gegarandeert. |
Citaat:
|
is ook goed voor de ozonlaag al die haarlak.
|
Citaat:
heeft... |
met sommige haarlak lukt da denkik wel..
zwartekop junior.. en dan de goude bus.. daar zet ik me kam mee overeind.. en je kan oowk nog die murphys(of hoe heet da?) gebruiken daar heb k geen ervaring mee maar tis n soort wax ofsow.. |
als je 10 jaar eerde rop dit idee was gekomen was het wellicht nog origineel geweest
|
ja idd 8/9 jaar geleden liep ik ook met spikes ;)
|
vroeger gebruikte men om van die grote kammen en spikes te maken suiker water;)
|
Je kunt bij de kinki kappers allerlei soorten "Fudge" halen :)
Zelf heb ik Tecni-art Clay van Loreal (ook wel a-head clay genoemd). Best wel vettig, maar mijn kammetje blijft daar prima mee staan ;) |
Niet bij ieder haar kun je spikes maken,
bij mij kan het ook niet, het blijft gewoon niet staan, wat je ook doet (tenzij je 10sec. lijm gaat gerbuiken ofzo) |
ik kon het altijd gewoon met normale gele gel doen.. maarja..
|
like, met een gewoon blokje zeep. En haarlak.
|
Citaat:
|
koop meest goedkope gel & haarlak
gooi gel in je haar ga op stoel verkeerd omzitten (met je hoofd hangend naar beneden) wacht 5 min sta op en spuit hoop haarlak erin zo deed ik het vroeger fohnen tijdens het op de kophangen wil ook helpen |
ik heb dit spul van de kapper:
http://www.adiscountbeauty.com/media/icespikerbeeld.gif jaja, je leest het goed...water-resistant :D en het werkt ook nog redelijke :) maareh het is wel héél erg duur (9euro voor z'n tube-tje van 50mL) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wax & mad gum en beetje haarlak!
|
Groene zeep :p
|
behangersplak :D
|
Citaat:
|
behangerslijm (idd veel mensen gebruiken dat)
eierdooiers (niet aan te raden bij warm weer :rolleyes: ) sunlight zeep of als 't echt lang is, van die witte lijm die ze in de kleuterklas gebruiken. Die is supperstevig, je kan een kleurtje direct toevoegen en je kan die gewoon met water en shampoo uitwassen (y) |
Gel met suiker.
|
spikes moet je niet draaien maar touperen + haarlak. Dan kun je ze een centimeter of 20 - 30 laten worden en nog stevig overeind zetten.
Dan worden ze veel voller en mooier en sterker. |
Die nieuwe gel van l'Oréal, "Radical" die werkt echt vrij goed.
|
Geniaal spul is nog altijd die meest sterke fructise gel...
Maar cheape gel mengen met een beetje wax, haarlak d'r over en het blijft ook echt wel staan..Murrays natuurlijk ook zolang het niet te lang word... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zyn spikes ? :confused: zyn dat van die heeleee lange pieken ?
|
|
Citaat:
Dus, als we allemaal een pet dragen in plaats van een kapsel, dan leven er per jaar 700000 dieren meer! Goed bezig (y) |
Citaat:
niet gelijk overdrijven he ze willen natuurlijk ook niet dat jij met een pet op loopt -weetjewelhoefout- ;) |
Citaat:
je zal spontaan geen vlees eten, geen dierlijke producten eten (zoals melk), geen leer dragen, je haar niet meer doen ... what's next? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geef toe, het is dezelfde redenatie als 'Amerika heeft ons in de oertijd geholpen dus moeten we nu ook alles van ze pikken'. Maja :D |
Heel clichè, maar slaan veganisten ook nooit een mug dood?
Vraag ik me nou echt af. Heb eigenlijk nooit echt een antwoord gekregen.. |
up.
|
ja ben ik ook wel benieuwd naar
|
Up.
ik wil een antwoord, ja? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |