![]() |
[tekening] uitwerking schets
k vind het nog steedz heel moeilijk om zo'n schets minder en dunnere lijnen te geven, ik hoop dat dit minder 'schetserig' is.... zeg aub ff wat je ervan vind
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=62269 |
ik vind het geen uitwerking.
ik vind het een schets. niets speciaals. je post te veel. |
ok, sorry
|
Het is minder schetserig, maar nog steeds een schets. Dat krasserige moet eruit, en er moeten strakke lijnen zijn, desnoods overgetrokken. En eventueel ingekleurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal niet zeuren over dat het minder schetserig moet, en dat je iets met Photoshop moet doen. Dat hebben de anderen tenslotte al gezegd.
Ik wil het hebben over de inhoud. Op zich vind ik de twee figuren best goed gelukt, al vind ik de hoofden wat raar. Het meisje lijkt een veel te klein hoofdje te hebben, terwijl de jongen (?) tegenover weer een veel te groot hoofd heeft. Verder is dat ene been van dat meisje, die op de grond ligt, wat raar. Niemand kan zijn been op die manier neerleggen. |
ik vind ze neit echt duidelijk,,.. en af ... dus... inkleuren vind ik :)
|
Sorrie, ik dacht dat de linkse figuur een zwerver was met een baard!! :o Maar de rechtse figuur vind ik wel goed! Ik vind de houding, ik weet het niet, gewoon goed!! Het spreekt me aan, ja, lekker onduidelijk, mar ok! Ik weet niet wat je bedoeld met schetserig, is dit een schets?? Of een gewone tekening?? Het lijkt i.i.g. op een schets, maar snap het niet helemaal! Kan aan mij liggen :confused:
xxxxxxxxx |
Ik vind het een leuk idee, de benen van dat meisje kloppen inderdaad niet, maar verder gewoon een goede schets.
& ik ben erg tegen inkleuren; zou dit niet gewoon een mooie uitgewerkte zwart-wit-tekening kunnen worden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |