![]() |
1 Night Stand?
het zit zo, ik heb zaterdag een heel leuk meisje ontmoet, het klikte erg goed enzo.. Ik ben met haar mee naar huis gegaan en daar hebben we wat gezoend, en meer.. oke ik ga dus naar huis en we spraken iets af voor Woensdag a.s.. Nu zeg ik dus tegen een vriend wat er gebeurt is enzo.. Hij kent haar wel alleen hij zegt dat ze met elke jongen gaat. Ik was dus best wel in Shock :eek: want ik dacht echt, misschien wordt dit wel iets.
Kijk dit is wat ik me van een 1nitestand voor stel: -Je ziet leuke jongen/meisje in discotheek, je praat wat, je zoent met elkaar, eventueel wat meer, en je doet er verder niks mee. Wat zij hier van afwijkt : -Ze begon me te ondervragen of ik Niek (haar broer) goed kende enzo, want dat wou ze niet.. (bij vorige jongens geen probleem daarmee want ze is *volgens mijn bron* met zo'n beetje de hele wijk geweest -Ze nodigde me bij haar thuis uit, waar ook een vriendin van haar was... -Ze vroeg me of ik wel es vreemd gegaan was, ik nee, dus mooi zo blablabla -Ze wou woensdag afspreken... Ik weet niet wat ik hier mee aanmoet.. (sommige dingen lijken misschien mierenneukerij maar oke ik zit er nogal mee :o) Iemand advies/tips/wijze raad/gezegdes? |
Misschien vindt ze jou toch leuk....? Je weet t niet..
(tsja, ik probeer een beetje teveel het goede in mensen te zoeken geloof ik en ik word er inmiddels gek van :() Maarreuhm... gewoon een beetje de kat uit de boom kijken, geen superhoge verwachtingen hebben..je ziet wel wat er gebeurt :) |
ojee....komt me bekend voor :o (volgens mij zijn hier geen bekenden, dus ik kan het wel zegge :D )
das idd lastig, als ik jou was zou ik maar zoveel mogelijk over haar proberen te weten te komen, en gewoon afspreken, maar geen sex hebben enzo totdat je erachter bent of ze echt met iedereen gaat... |
Niet te veel verwachten in het begin, eerst aanvoelen hoe ze is.
|
en idd niet gelijk sex. tenzij je dat zelf aankan
|
Ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt...
Als je fun wilt hebben, koop je een doos condooms en ga je lekker feesten. Als je een relatie met haar wilt (?), dan zou ik de boot nog even afhouden... Als je een vrouw gelijk haar zin geeft, raakt ze verwend, en dat wil je niet. |
Citaat:
|
Je hebt woensdag iets met haar afsproken, ik zou dan even afwachten hoe dat allemaal verloopt, daarna weet je vast wel waar je (ongeveer) aan toe bent en hoe ze erover denkt, wie weet vindt ze jou wel echt heel erg leuk. Niet teveel hoop hebben dan kan het alleen maar beter worden :)
|
Ja zou ik ook doen. Even afwachten wat er woensdag gebeurt en misschien vragen wat voro gedachten zij heeft over jullie. DWZ wil ze met je verder, of ziet ze het allemaal niet zo serieus als jij. In ieder geval zou ik je niet te veel laten leiden door allerlei roddels en vooroordelen, maar er wel rekening mee houden dat het misschien niet zo uitpakt als jij wil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |