![]() |
Beste gamesmagazine??
Wat is volgens jullie het beste gamesmag?????
laat het ons horen!!! |
Edge
|
Power unlimited... for sure!!!
|
Ik lees zelf de PC Zone en Power Unlimited. (tja, PU voor de lol en PC Zone omdat ik een PC gamer ben :D)
|
Power Unlimited
|
Citaat:
|
PC Gameplay
Begisch tijdschrift van een stel hobbyisten, of tenminste, zo is het begonnen. Komt erg integer over, doet nooit aan exclusieven enzo. Q. |
Internet : IGN
Blad : PU |
PU zuigt
|
PU ZUIGTTT!! PRECIES JAH
enne wat dan wel?? hheeeel simpel hoor PC ZONE BENELUX!!!! (y) |
Zucht, zijn hier niet al een paar topics over geweest?
Je kunt er moeilijk over ouwehoeren, de een heeft liever een blad met veel humor(humor is subjectief) dan veel informatie. De ander wil rechttoe rechtaan duidelijk simpele info en de andere wil hele technische praat. Je kunt er nooit een goed antwoord voor hebben, want der zijn altijd lui die er overheen kankeren. Overigens, ik lees de PU omdat ik de humor wél leuk vind en af en toe koop ik de OPM2 als er een leuke democd bij zit. PC-bladen koop ik verder niet. Shooters worden bijna altijd wel in de PU besproken en verder zijn er niet zoveel grote genres op de pc die me echt kunnen boeien Zie je wel, iedereen heeft een andere mening afhankelijk van de reden waarom je het blad wilt lezen en de onderwerpen waar je voorkeur naar uit gaat. |
IK zou de PU niet kopen voor de reviews, die zijn meestal vreselijk slecht . Elke maand is er wel iets over boris die zijn stukje niet heeft afgeschreven. 1 of 2 keer zoiets is wel leuk , maar als ke dat elke maand bijna ziet is er geen hol meer aan . Ook zoiets is dat elke triple A Nintendo titels word gedaan door Jurjen , als ze dat nou ook eens een keer laten reviewen door iemand anders, en Jurjen meer PS2/Xbox spellen gaat reviewen. Maarja , toch heb ik een abonnement op de PU en de Humor is goed. Voor de reviews koop ik Edge . Alleen die 10 voor Halo vond ik toch veel tehoog. Halo is super , maar geen 10 waar. Veel te veel herhalende level desings.
|
Pu
|
Citaat:
|
PC Gameplay (y)
|
Power Unlimited.
WHAHAHAHAH HAAAAAAAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAAHAH OMFG...dat is toch wel het meest amateuristische blaadje wat er te koop is,. |
sprak een oud lid :>
ik lees alles wat ik onder ogen krijg, en eigenlijk is de PU 1 van de bladen die ik het meest waardeer, en misschien zijn ze niet altijd even objectief, maar ze brengen de meerderheid van de reviews gewoon leuk... |
Waarom is de Pu slecht ?
Ik lees het al vanaf het begin en ik vind het een leuk en goed blad om te lezen Niet dat serieuze gezeik maar het is gewoon leuk om te lezen |
ey weet iemand hier wat over geripte games??????
met sfv files???????/ |
lama weet t al :D
|
Wat heeft dit met gamesbladen te maken :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 nix! |
*heeft te laat PU opgezegt*
*zit er nog veeeeeeeeeel te lang aan vast* :( |
De wraak van de PU :D
|
Citaat:
|
Power Unlimited...big time!
|
Als gamemagazine heb ik de: Power Unlimited, waar haast alle reviews etc. te vinden zijn. Ook kijk ik Gammo
|
internet: IGN
blad: PU, xbm nederlands tv: gammo, en als het weer komt gamekings |
|
Begin me steeds meer te ergeren aan het mannetje zonder leven en trieste flame bek genaamd Nare Man. Hij's naar, vast voor zichzelf, slechte jeugd gehad, of die heeft ie nog steeds, vast geestelijk blijven zitten in groep 3......
Tja, maar on topic, ik lees meerdere games bladen, Pc Zone is idd goed en PU heeft opzich grappige onderschriften maar het is voor allerlei soorten game consoles en pc, meer mensen willen het dus. En tja, pu dus.... en er wordt hier gevraagd wat je een goed gamesblad vindt. Niet wat jij een stom magazine vindt en er vervolgens geen reden voor geven. Da's echt zoooo 0_o 0_o 0_o |
Pffffggg..... pff. pggss. HAhahahaha, sorry, kon lach even niet inhouden nadat ik je profieltje had bekeken.
Pfffgggssstttt, hahahaha, sorry :D |
Voor de reviews moet je de Pu iig niet kopen . F zero X dat 5,9 kreeg , Mario kart die een zesje kreeg en de helft van bijna alle reviews zit vol met bullshit dat niks met het spel temaken heeft .( ok , is wel humor meestal , maar toch ) Maarja toch blijf ik er weer elk jaar lid van :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |