![]() |
de Grammy's
Norah jones heeft acht :eek: grammy's gewonnen.
nou is norah jones wel (y) moet ik zeggen. eens met de uitslag? (bruce springsteen 1, voor de rest ook nog coldplay e.a. gewonnen) |
Wie is norah jones? :confused:
|
Robbie Williams dan?!
|
Korn heeft best metal performance voor Here To Stay :) (y)
|
Och, ik vind dat altijd zoiets wazigs, want wie bepaalt het eigenlijk wie die prijzen wint? Zeker ook zo'n klein groepje "muziek-kenners"... :rolleyes:
Want Norah Jones 8 grammy's?? Beetje overdreven niet? |
|
De helft uit die lijst ken ik nie eens :confused:
|
Best Male Rap Solo Performance
(For a solo Rap performance. Singles or Tracks only.) * Hot In Herre Nelly Track from: Nellyville [Universal Record] dit zegt al weer genoeg over de geloofwaardigheid van zo'n award :rolleyes: en Norah Jones is op zich wel goed, maar de beste artiest van het jaar?? |
Norah RULEZZZZZZ!!
|
Norah Jones schijnt idd goed te zijn maar als ik eerlijk ben...ik heb eigenlijk nog nooit van haar gehoord :o
|
Norah Jones is wel ok, maar behoorlijk saai en eentonig naar mijn mening. Op t album zitten ook best veel zwakke plekken.
Nee, ik ben het er niet mee eens. Het heeft dan ook geen waarde voor me, behalve als coole bands iets winnen :D |
hmm ja ik ken ook niet veel van de winnaars....de gene die ik ken...ja wel mee eens..alleen mis ik toch echt darren hayes bij de lijst van winners, maar da's mijn mening :D
|
was dat ook niet awards waar the roots samen optraden met eminem?
Rat |
Citaat:
|
HAHAHA AVRIL LAVIGNE DE GROTE LOSER MET 5 NOMINATIES EN GEEN AWARDS :d :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch, met winnaars als bijv. Norah Jones en Bruce Springsteen... zijn er geen andere leukere namen te bedenken?? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lag maandagochtend te stinken in m'n nest, en tv te kijken.. toen kwam het nieuws, met de grammy's.. En verrek, Simon & Garfunkel op tv!
Woehoe, dat is veel beter dan al die troep... Die moeten die awards krijgen.. Helaas zijn er geen plannen om samen nog iets te doen in de buurt van Europa.. :( ok, avril mag er ook wel eentje krijgen.. |
ook nog nooit van Norah Jones gehoord, maar kvin John Mayer wel geinig en de foo fighters, maar verder mwah kzou dr niet voor gaan in ieder geval
|
Is er ooit een tijd geweest dat de Grammys wel credible waren?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |