![]() |
jody bernal
ik vind het zoooo lullig he..
alleen omdat ze jody niet mogen gaan ze hem uitschelden voor homo das niet eens waar!! als je nou zou zeggen dat billy homo is oke die danst ook met gozers maar dat kan je van jody ook niet zeggen en dat hij in homo kleren loopt, wie heeft er nou geen "'homobroek"' of "'homo truitje"' in de kast liggen????!~!!!! |
ik?
|
Citaat:
Dat je je daar druk over maakt. Triest. |
dussss?
|
slotje :)
|
leeft die trouwens nog?
|
|
hehe :D (y)
|
Is homo een scheldwoord dan??? :rolleyes:
Dat vin ik dus onzin he, iemand 'uitschelden' voor homo.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ens een homobroek/truitje zien met een link of een plaatje of zo. Ik heb namelijk geen idee hoe het eruit ziet. Ik draag namelijk alleen blauwe spijkerbroeken, merendeel Metal t-shirts en een paar truien in 1 kleur die verder niet anders uit ziet dan een ŽnormaleŽ trui. |
Citaat:
|
Citaat:
LeEeR sChRiJvEn..... |
homo's zijn cool, jodi bernal niet. Hij's dus geen homo, maar een loser :p
|
ik heb wel ergens een shirt zonder mouwen..
|
Citaat:
man, wat een dom topic |
respecteer mekaars mening gwoon, anders komt er tog maar ruzie van en wat bereik je daar mee?
|
jody bernal + billy crawford + craig david + justin timberlake + al die andere homo-zangers (teveel om op te noemen) = een heel deelnemersveld voor de komende gay-games
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jody is een lozer idd En kan niet eens zingen.... ken homo's die wel kunnen zingen maar ik moet zeggen dat als hij homo zou zijn dit een beledeging voor alle andere homo's zou zijn hij is echt een mietje een lozer@!! |
hm, wel genoeg geweest zo.. :p
|
slotje vergeten (y)
|
billy? ooow, billy!
ontopic: zeg, wat is je punt nou? |
Citaat:
|
oeps.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |