![]() |
examenbundels
hoihoi,
ik heb een vraagje, heb je ook aparte examenbundels voor natuurkunde 1, wiskunde B 1 en scheikunde 1? Of zijn er alleen maar examenbundels voor natuurkunde 1,2 wiskunde 1,2 en scheikunde 1,2? Dus met stof die je niet hoeft te kennen voor wiskunde 1 enz. |
is idd samen ja, wiskunde1,2 enzo... Vorig jaar iig wel.....
|
volgens mij zijn ze ook gewoon bij elkaar:S best wel irritant eigenlijk maar ja...
|
Citaat:
Daar kun je een cdrom bestellen (gratis) met alle examens van de afgelopen paar jaar van alle vakken. 1 en 2 zijn daar bij alle vakken gescheiden. Je moet dan wel vwo doen. Duurt wel een paar weken voordat je hem ontvangt. Maar in de examenbundels staan toch blokjes bij de vragen die je alleen met 1,2 hoeft te kennen? |
Er zijn idd losse van op het VWO, HAVO weet ik niet. Ik heb ze van Natuurkunde 1, wiskunde B1 en scheikunde 1. Je scheint ze ook bij de boekhandel te kunnen bestellen. cd-rom lijkt mij niet zo handig, wij moeten die dingen mee naar school nemen en een cd-rom werkt dat een beetje moeilijk. ;) :p
|
http://www.havovwo.nl/ is ook erg handig!
|
ga naar www.bol.com, daar kun je ze bestellen!
Daar kun je ook zien of 1 en 2 samen of appart is, gewoon kijken wat er te koop is. |
Je hebt ze toch ook van de vakken 1,2 samen d8 ik. Tenminste zo zit dat wel bij de samengevatboekjes, maar dan staat er duidelijk aangegeven wat alleen bij 1 hoort en wat bij 1,2.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |