![]() |
Welk instrument speel jij??
En wat doe je nog meer allemaal met muziek????
|
Ik 'speel' bas.
Verder wil ik ook nog wel eens muziek eten? |
gitaar
basgitaar en ik schijn te zingen in een punkband |
Gitaar
|
Ik tracht gitaar te spelen in een no nonsense hardcore bandje. Snelle nummers en wat meer langzame rock n rollcore achtige shit.
|
Bas
|
Piano spelen, en muziek luisteren natuurlijk...
|
Zang :P
en daarnaast heb ik paar maandjes geleden akoestische gitaar gekocht en heb een didgeridoo, ierse fluit, en een soort raar kokosnoot-klokkenspel iets |
Citaat:
|
ik speel klarinet, basklarinet, trompet, blokfluit, piano en verder alles eigenlijk proberen waar muziek uit komt. Verder ben ik dirigent in een koor, en ik zing dus ook....
|
basgitaar.
|
-cello 8 jaar
-djembe, ben ik nu tijdelijk mee getopt omdat ik geen nieuwe leraar(es) kan vinden -beetje piano, heb af en toe les van mn moeder -blokfluit, heb ik op school geleerd -we hebben koor op school, daar zingen we enzo |
Bas
|
hobo en althobo
'k zit in 2 orkesten en dus nog gewoon muziekles en ik luister ook een heeeele boel muziek |
Bas (zijn er wel een hoop trouwes op dit forum :D (y) )
|
drums
|
alle bassisten zijn homoseksofiel
ik ben bi want ik speel ook gitaar |
piano
|
trommel
|
gitaar in emo-numetalband en emo-deathmetalcoreband omdat emo trendy is.
|
Citaat:
|
Ik drum in Playroll en speel voor mezelf af en toe gitaar en basgitaar...
|
Gitaar.
En bas. (al een tijdje niet meer echter) |
Ik heb les gehad in trompet, althoorn, euphonium (tenortuba) en besbas (bastuba)
Het ging zo: ik ging toen ik jaar of 9 was trompet spelen, waardoor ik automatisch ook wel een beetje cornet, flugel en (alt)hoorn kon spelen... Ik stapte vanwege een beugel over op althoorn maar dat beviel niet zo. Ik ging toen euphonium spelen (het wat grotere werk) en dat beviel helemaal... automatisch kon ik ook wel bariton spelen dus.... en nu speel ik sinds kort besbas (waardoor ik ook wel andere bastuba's kanbespelen ;D ) Ook ga ik in de zomer (echt) eens beginnen met basgitaar... Er zijn plannen voor een alternatieve rock band (in mn studiestad: waar ik op kamers zit ;D ) misschien ga ik daar ook wel in zingen (of tweede stem of zo...) en er zijn plannen voor een punk/rock/metal/gothic band in mn ouderlijke woonplaats en omstreken... misschien ook wel beetje zingen... ;D en ik wil een klein beetje leren piano spelen maar dat komt nog wel... |
gitaar, sinds vandaag :)
ik kan al zes noten :p ik ben wel van plan om heel heel heel veel te gaan oefenen |
drums (en dat zijn er tog niet zoveel op dit forum vind k...verbaasd me..)
|
Citaat:
in zuid-oost brabant dan... |
Ik denk dat ik ongeveer 5 liedjes kan spelen op m'n bas. Maar daar blijft het verder bij. Verder luister ik alleen.
|
ik speel neuzfluit
hahahahahhahahahahaha :D:D:D:D:D:D:D:D:D |
bass.. op dit moment niet omdat ik wacht op een ander bass en m'n oude fokked is :mad:
|
Djembé
|
Citaat:
ik ben dan ook een emo zanger. Collectief janken in oefenruimte. |
ik bespeel de microfoon :D
ik zing nu al een jaartje of 7 sopraan. Heb een paar optredens gedaan met bandje en een paar met tape :( . Dat was wel wat minder...... heb in een paar bandjes gezeten....maar ben momenteel weer zoekende :D |
Ik heb drie jaar op keyboardles gezeten.. en ik kan blokfluit spelen. Ik probeer ook gitaar te spelen, maar ik ben af en toe (naja uh.. meestal dan.. :o ) een beetje lui...
|
Ik speel ook bas. Maarja, ik ben dan een meisje.
|
Gitaar, voornamelijk akoestisch en mondharmonica. Heb ook een elektrisch orgel waarop ik een beetje kan spelen en op de piano kan ik iets meer dan bijna helemaal niks.
|
Citaat:
Nee, ik ben niet seksitisch, alleen ongeloveloos bijdehand opt moment |
ik doe iets met snarending... ik druk welis wat toetsen in enne edit wel is digitaal oh ja in turntable ook nog welis wat em zet ook welis cdtjes op... dat dus
|
Ik vertelde laatst in de kroeg tegen een meisje dat ik baste. Ze vertelde dat dat goed was en dat ze later ook een vriend wilde die baste. Jammer dat ze zo oud was en niet op kabouters viel.
|
speel gitaar en beetje trompet
|
Citaat:
|
Ik placht dwarsfluit te spelen sinds ik 9 ben.
En ik zing voor mijn juf en voor mijn vriend en soms eens voor vriendinnen, maar vooral voor mezelf. |
|
Onder het kopje dromen wil ik:
- in een band - in een koor - chello spelen - piano spelen - opera's zingen - contrabas spelen Dit ga ik doen als ik tijd heb (volgend jaar) en als ik durf. |
Citaat:
hahahahh, geweldig !! |
Gitaar + vocals
|
Ik zie opvallend weinig mensen die 'orkestinstumenten' bespelen hier!!! Allemaal gitaar, basgitaar of zoiets... Ook wel grappig opzich...:) Had ik niet verwacht...
|
-electrische gitaar
-acoustische gitaar -en ik zou dus over waarschijnlijk iets van een week in een bandje moeten gaan vocallen wat ik compleet niet kan :S -beetje aankloten met de bassgitaar, drumstel, piano/keyboard, en de computer :) |
Well, I play the guitar! (y) Rock 'n Roll!!! :D
|
Ik speel:
piano zang beetje gitaar beetje drums mijn vriendin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |