![]() |
children of bodom
okeej, ik heb een vraagje.. wie kent Children of Bodom? ik heb ooit een keer iets over ze gelezen op internet en nu komen ze hier in hardenberg... vet wijs !! :)
maar goed, wie vindt dit ook zo enorm wijs en wie gaat er ook heen !?!? lijkt me erg gaaf !! laters.. (f) |
mja, tegenwoordig vind ik het niet echt meer boeiend..
|
Is dat net zoiets als 3 doors down?
|
ik vind hun wijsjes niet zo wijs meer. Meer van dezelfde wijsjes met veel verwijzingen naar oudere wijsjes, die het wijsheidsgehalte drastisch omlaag verwijzen.
|
gelukkig hebben ze op hun laatste cd wat meer verandering in hun wijsjes gebracht, zodat ik er weer wijselijk naar kan luisteren
|
De gitarist is goed. Tenminste ik heb een solo van hem gehoord die heel erg oke is. Verder is 't vrij poep. Vooral die drum is vervelend. En die zanger, maar dat wisten jullie van mij al. Ja, of niet. Maar dat is dus wel.
|
stoute rhinus, drummer van bodom is wel hip!
|
ik heb der een paar nummers van(vooral aces high en the trooper :D ). Ach, het heeft wel een paar leuke nummers, maar helaas ook een stel flutnummers.(IMO)
|
Ik heb ze geinterviewd!!!!!!
ze zijn super!!!! en Alex-i is een mega-lekkerding!!! :D |
eh ja something wild en hatebreeder zijn wel gaaf ..
verder is follow the reaper ook nog goed aan te horen de laatste vind ik wat minder. en nu |
ik vind die drummer pas een lekker ding!!!!!!!!!
|
alleen every time I die is nog wel vet....
en lake bodom (de rest is bekant een parodie) |
Speelde ķk maar keyboard bij de CoB...dan zouden het pas trueė wijsjes worden.
|
Citaat:
wanneer treden ze ook alweer op? 4 mei toch..? iemand vroeg of ik meeging, ghehe :D. |
ik ben er 4 mei in Tilburg :) vind het een erg goede band
|
vind ze niet spannend, aleen downfall is wel okay
ik vind vooral de zang klote |
Citaat:
|
"Alles went". Tja, dan kan ik ook wel Top40 muziek gaan luisteren :).
|
sommige mensen hebben gewoon moeite met het appreciėren van iemands muzikale kunsten :(
|
eh 3 keer gezien, lijkt me wel even genoeg
misschien dat ik toch van de partij ben 4 mei, maar dan is et voor soilwork :) |
en shadows fall (y)
|
Citaat:
|
Children of Bodom vind ik best wel lekkere "Metal" ook al is het niet echt mijn muziek.
|
Ik ken ze van hun covers op de iron Maiden nummers verder.... :confused:
|
Citaat:
Leuk voor je. |
Citaat:
Ik ga 4 mei naar C.o.B :cool: |
jeuj! waarschijnlijk ga ik ook 4 mei!
Children of Bodom maakt zeker wel goede nummers zoals Lake Bodom, Silent night Bodom night en The Trooper |
Citaat:
dus je hebt een keer iets over ze gelezen en toen dacht je 'hmm laat ik deze band maar eens gaaf gaan vinden'? |
Citaat:
Citaat:
The Trooper is blijkbaar niet van hun, maar van Sentenced. Maar is per ongeluk op Kazaa bij C.o.B komen te staan. *zoekt het op, op Kazaa; Keyword: Sentenced :D Staat ook niet bij C.o.B's lyrics. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil je het stiekum toch niet nog even neerzetten?? :confused: |
Citaat:
't is dat je 14 bent anders had ik je domheid nooit, maar dan ook nooooit vergeven. |
Citaat:
I stand corrected |
Citaat:
... ooit gehoord van MAIDEN! IRON MAIDEN grmbl! |
:)
Iron Maiden is leuk. (y) Dat was mijn bijdrage.. Oke, ik zal deze Topic weer verlaten. |
is dat net zoiets als aftah 4evah?
|
Citaat:
Ja lijkt er wel een beetje op, alleen heeft IM een zanger, heel af en toe keyboards, meer solo“s 3 gitaristen en geen keyboardist En hun muziek klinkt net een ietsiepietsie anders |
Citaat:
anders neem je even alles serieus op :p en van een keyboardist heb ik nog nooit gehoord |
haha (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Of heb je het gewoon erover dat keyboardist een woord is dat niet bestaat? |
Citaat:
want in cob heeft altijd een toetsenist gezeten. Citaat:
|
Citaat:
Vergeven ;) ? |
daar staat wat tegenover http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
(flauw :p) |
kga dur heen in 013 4mei. wort vet feest!!!
|
Citaat:
ik ga toch maar mee :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |