![]() |
Werchter 2003 : 4 Dagen
Dit jaar bestaat het festival uit 4 dagen.
26/27/28/29 Juni De volgende bands zijn bevestigd: Bjork R.E.M. Coldplay Radiohead Dave Gahan Roykshopp Massive Attack Supergrass Metallica Susheela Raman Millionaire Timo Maas Moby Underworld Queens of the stoneage Zuco 103 Erg cool dat het dit jaar 4 dagen is. Veel grote acts zoals Radiohead(yessssss) en hopelijk veel nieuwe bandjes en Belgische bands(Dead man ray,Soulwax,Das pop) |
Coldplay zou toch ook komen?
|
4?!! is zeker ook duurder dan..
hmmm wel leuke bands :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck fuck fuck fuck fuck :(
dan heb ik volgens mij nog examens :'( |
4.. das veel...
maarja, ik ga toch wel :) |
half maart begint de voorverkoop, hoe snel is werchter meestal uitverkocht?
|
zelfs ik kom al tot de 10 bands die ik eigenlijk weleens wil zien. goh maar ik denk nie dat ik mn vriendinnetje meekrijg naar een festival zonder punk dingen :o
|
Citaat:
orgy-powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citaat:
|
zo geil als je maar wilt
ofzo krtek |
Citaat:
sukkel, nou gaat het orgyfeestje nie meer door heh :rolleyes: |
hoeveel man komen er op af?
|
zie er wel enigzins leuke namen bij staan ja :) > en das pop mag ind ook wel gaan komen, dat zou voor mij een reden meer zijn om ook te komen :)
maar hoe duur is t ong?? heeft iemand daar enigzins een idee van? en ind, hoe snel is het over ht algemeen uitverkocht? >hier spreekt een festival-leek, ben vorig jaar voor het eerst en dagje naar pinkpop geweest :D< |
vorig jaar was het voor 3 dagen 88 Euro.
dus reken maar rond de 100 Euro voor 4 dagen. Maarja de donderdag kun je niet als 1 dag rekenen omdat alles pas om 21:30 begint. |
Klinkt goed, Nuff goede bands om je niet te vervelen.
|
Citaat:
enigzins wel ja;) beste headliners evah! nu nog hopen op veel goeie non-headliners.. |
ik ga op zich best wel nu:D
wat een fucking coole line-up |
Citaat:
|
Heersch line up. Vriend van me wil ook absoluut gaan dus ik heb sowieso al iemand die mee wil. Dus. ik ga. Ha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oja, belgië... |
hmm zijn wel ERG goeie bands voor werchter...maar ik ga weer een bankoverval moeten plegen, want ik wil nog zoveel meer festivals *gimmegimme* :mad:
|
however...REM weiger ik te zien, maar dan smijt ik mij op de watermeloenen ofzo.
|
Citaat:
sinaasappel gevecht. |
Erg goede line up, heel erg Oor verantwoord! :p
|
ik krijg nu alweer last van festivalkoorts enzo :o nouja, moet het maar niet zulk lekker weer zijn :) angela, wel bij ons komen slapen :)
|
Citaat:
|
voor de mensen die maar een band willen:
donderdag 26/6: radiohead, bjork, underworld vrijdag 27/6: moby, massive attack zaterdag 28/6: qotsa, metallica zondag 29/6: coldplay, rem ik denk dat ik wel een dagkaartje koop want die week dr voor en dr na zijn hertentamens, dat dat is allemaal moeilijk, maar ik moet radiohead zien.. |
jaaaah !!
ik moet radiohead zien. geweldige line-up trouwens. ook al die andere artiesten zijn zeer de moeite waard. en ik wil ook nog wat cultuur opsnuiven. dus wil ik dat sukilove, das pop en soulwax komen. zita swoon zou ook leuk zijn. |
*gaat ook* (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis pas de 1e keer dat ik dat "grapje" maak hoor.
En het is niet om grappig te zijn, dat is gewoon hoe ik post, quasi sacrcastisch. |
anyway, ik vind de line up ècht goed, daarom ga ik er ook heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je mag er van mij eindeloos over door blijven gaan, maar daar heb je alleen jezelf maar mee. Je neemt iets wat nergens op slaat veel te serieus, namelijk MIJ. |
Citaat:
*emohug* |
:eek: Ik MOET gewoon naar werchter. Alleen erg jammer dat niemand waarschijnlijk meemag en ik dus in m'n eentje naar belgie moet vertrekken en ik geen idee heb hoe het op werchter is. Lowlands in me uppie was wel koewl, maar ik hoorde dat de werchter campings nogal kut zijn. is da waar?
|
btw
ik vind paradiso ook echt zo'n tent waar van die Oor-mensen komen (qua programma) ja oor mensen..je weet wel, meer van die dertigers enzo die naar van die alternatieve rockmuziek luisteren. Aargh gewoon..niet van mijn generatie ofzo. en meestal voel ik me tussen die mensen altijd ongemakkelijk, dan voel ik ze kijken in mn rug van, wat doet die tiener hier, ga nofx luisteren. voor mij ****** t ging mij om dit stukje.....niet om precies de zelfde grap, beetje flauw, kheb nooit gezegd dat het precies de zelfde grap is.....maar laten we hierover ophouden.......ik vind gewoon dat jij een beetje kinderachtig bent, om in een andere topic weer over precies het zelfde te beginnen, terwijl je in de andere topic ookal negatieve reacties kreeg van mensen........maar ik zal je idd niet al te serieus nemen.....It's a sad world with sad people. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |