![]() |
Neuken doe je zo.
heey ppl,
Wil ff jullie reactie weten op t nieuwe programma van BNN : Neuken doe je zo...:D Hoe vonden jullie t? |
niet gekeken
kan dat ook wel zonder handleiding op tv |
Mwoah, wel geinig als je je verveelt (y) .
|
Ik vond het ook wel grappig. Ja tuurlijk kunnen veel mensen het zonder handleiding, maar sommige niet.
Ik vind het ook wel leuk om de mening van andere mensen te weten bv met het geloof. |
Niet zo leuk als ik had verwacht. Ik dacht iets vernieuwends te zien, (iets van humor met sex ofzo, of leuke feiten) maar dit is echt precies zoals de titel, uitleg over "hoe" je sex hebt, dus hoe je aftrekt etc. Ja wel boeiend mischien voor 11 jarigen ofzo...
en dan interviews over verliefd zijn..ach ja.. die sketches met die jochies die het over matrassen neuken hebben is wel geinig, maar ook niet echt iets dat we nog nooit hebben gezien. dat ene met die box aan de computer is dan wel weer leuk, gaat over iets nieuws. Die jongen die aan de andere kant v.d. webcam zat zal nu wel veel over zich heen krijgen. en het duurt te kort. |
Ik heb 't gemist. Maare ze vertellen dus hoe je jezelf aftrekt? Ik vraag me al jaren af hoe dat nu moet. Gaat iemand me 't even uitleggen of komt er een herhaling van?
Dat vind ik er van. |
ik heb et net gezien.
ik vond eigenlijk wel geinig. leuk programma voor de maandagavond :) |
Citaat:
|
Geniale uitvinding, dat boxje voor bij je computer (y)
Je zal jezelf maar terug zien als die arme jongen die met Bridget zat te chatten... |
Citaat:
Dat Bloeiende maagden segment vond ik alles behalve grappig en de product placement van de Kijkwijzer begon me ook te irriteren. BNN heeft het laatste beetje aanzien dat de publieke omroep heeft om zeep geholpen. |
Citaat:
het is een geniaal programma dat op mijn lachspieren werkt:D |
wat voor boxje :confused:
|
Ik vond het wel grappig om te zien, maar heb de helft gemist...(had het te druk met mn vriend... ;) ) Mja, better luck next time...
|
Bridget ging niet naakt :(
|
hmmh.....weer een beetje zinloos...maar wel suuupergeinig!!!!!!!!
|
Citaat:
[SARCASME MODE AAN] Vondt het echt een ontzettend leerzaam programma, kep zoveel geleerd echt niet normaal meer! [SARCASME MODE UIT] sorry hoor maar ergere verspilling van zendtijd bestaat er niet! :D |
Citaat:
|
kijk, het is de eerste aflevering.. een opwarmertje, i guess.. volgende keer zal het wel veel SAPpiger worden..
echt! kan ook alleen maar in NL zulke programma's.. moest weer effe denken aan die hamplakjes.. bleh |
Citaat:
|
vind het niet zo leuk
|
Ik zag een stukje op NOVA
maar mensen dit kan je baanbrekend vinden ofzo, maar het is toch veel leuker om seks enzo zelf uit te zoeken. Ik wil niet eens een cursus ik wil het uitzoeken! Dat je moet weten over kans op zwangerschap en soa's tuurlijk! Maar het technische verhaal erachter, dat is toch veel leuker om zelf uit te zoeken. |
Citaat:
|
Nou..laat ik het zo zeggen..ik wist al sinds mn 15e waar de clit zat.. :d
Heb t gemist trouwens, later de aflevering eve gedownload.. :p |
tss tss tss, zijn weeral hollanders die zo'n programma nodig hebben!!! ze kunnen het weeral nie alleen dus hebben ze een tv programmatje nodig... neem eens eigen initiatief EN DENK EEN GOED NA OVER ZULKE DINGEN hoe dom moet je zijn om geen condoom te gebruiken. hollanders tsss
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VERDOMME! grrrrrrrrrrrrRRR [beheers-jezelf-AJMouse-mode aan] |
Is best wel saai [Maar ik had ook bijna de helft gemist ;)]
Volgende keer is het onderwerp "de eerste keer" :rolleyes:;) |
omg, die gozer via de webcam was erg
|
ik ken iemand die iemand kent die die jongen van die robosuck kent! gaaf he! verder wasset een waardeloze show. ongein! en die kut leek totaal niet op een kut en die lul leek neit op de mijne....
maar ik kijk volgende week weer! stom is leuk :) |
vandaag was het niet boeiend... maar volgende week pijpen en beffen, dat vind ik wel leuk :o
|
prachtig programma :D
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het een heel stom programma. |
:D LoL :D
Nog eens een programma waarmee je je ziek kan lachen, alleen heb je der bitter weinig aan... |
Waardeloos!
|
Citaat:
|
Dit programma zinkt echt diep
|
hmm gister voor het eerst gezien, ik dacht dat er nog enigzins informatieve waarde in zou zitten, maar ho maar
25 minuten volmaken met clips van oude liedjes en een of ander toneelstuk van 2 domme figuren wat echt nergens op slaat volgende week maar wel even kijken toch ja :) |
Kan iemand deze vraag nog even beantwoorden:
Citaat:
|
'ik ben op mijn 8e ontmaagd'
dat cabaret is wel leuk :) |
Nog niet gezien, wanneer komt t op tv dan?
|
GRAPPIG :D (y) :cool:
|
Wil ik het zien?
|
Citaat:
|
Walgelijk.
|
k heb stukjes van de eerste aflevering gezien tijdens het zappen, zo boeiend was het
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |