Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Voor de meiden: ben jij tevreden met je borsten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=388501)

*Sneeuwmuts* 24-02-2003 22:19

Voor de meiden: ben jij tevreden met je borsten?

Ik hoor zovaak mensen zeuren over dat ze te dik zijn of te dun, maar eigenlijk nooit letterlijk dat ze hun borsten te klein of te groot vinden, terwijl iedere meid daar wel over nadenkt (lijkt me toch..). Dus..wat vind jij van je borsten? :confused:

spacegirl 24-02-2003 22:22

maat vind ik wel best, alleen ze zijn te ongelijk en daar baal ik van

Jadis 24-02-2003 22:57

Ik ben tevreden met m'n borsten. Maar 't zou leuk zijn als ze het niet zo gauw koud hadden.

Freyja 24-02-2003 23:18

Ja. Ik zit op grote A of kleine B (geen idee of het nou aan de bh's ligt of aan mij :D) en ik vind het prima. Niet té klein, maar het hangt lekker niet en ik heb niet van die onmeunig grote lelijke tepels (maar juist klein en licht enzo. Das cool). Duurt ook nog wel jaren en jaren voor het gaat hangen, hoop ik. Dus. :p

Arenda 25-02-2003 01:32

Ik vind de mijne te groot, :P mjah
heb een c, niet meer en niet minder. En mwah al mn (jongens en meisjes vrienden) vertellen me regelmatig dat ze vinden dat ik een mooie buste heb maar van mij mochtie wel een half maatje kleiner :)
VErder wel tevreden mee opzich...

SexyLady 25-02-2003 08:57

tja.. ik heb ook een C ik ben er absoluut niet blij mee want ik ben nog maar 14 jaar.. het liefst had ik een B ofzo of kleiner...

de ijsprinses 25-02-2003 09:17

ja, ben er blij mee. Ik heb cup B en soms C, ze hangen niet, zijn bijna gelijk, kleine lichte tepels, en ze passen in verhouding goed bij de rest van mijn lichaam.

Somebody Special 25-02-2003 09:28

Ik ben dr best tevreden over maar had best ietsje groter gemogen.
Heb geen idee welke maat het is, draag namelijk alleen sport bh's

Zazoo 25-02-2003 09:42

heb soms b en soms c en ben er tevreden mee. niet te groot of te klein en ze hangen niet

Sarah 25-02-2003 09:47

heb eigenlijk A, hoewel ik een klein uitgevallen beha in B ook nog wel pas zonder dat het belachelijk er uit ziet:)
ben er wel tevreden mee, van mij hoeven ze niet groter, ik ben gewoon ergonomisch gebouwd, kan een dagje zonder bh als ik wil, kan rennen, springen, huppelen zonder dat ik er last van heb...

Yamyam 25-02-2003 10:25

Prima dingen.

Hagel 25-02-2003 10:25

grote b kleine c...de ene dag wil ik ze groter en de andere kleiner :) ben nu aan het afvallen dus hoop dat ze wat kleiner worden zodat dat meer bij mijn lichaam past. ze zitten toch altijd maar in de weg met trainen enzo.

stout! 25-02-2003 10:52

Hmm opzich wel tevreden; grote a kleine b.. van mij mag het wel een b worden maar ik kan hier wel mee leven:). Heb wel een beetje last van striae gehad (terwijl ze dus helemaal niet zo heel groot waren geworden; dat vond ik echt oneerlijk) maar dat is al bijna helemaal weggetrokken:). Verder zijn ze wel mooi.

Alicia Silverstone 25-02-2003 10:57

Ik vind ze veeeeeeeeeeeeeeeeel te klein. Ik wil mooie volle grote ronde borsten. :(

Ik heb nu een B-cupje ofzo.

LoeLoe 25-02-2003 11:45

Nah heb een C-cup en daar ben ik tevreden mee

Danique 25-02-2003 11:54

75a en ik ben er tevreden mee.

tongpiercingkje 25-02-2003 12:04

ik heb een b cupje en ben er wel blij mee, weet iemand ook op welke leeftijd je borsten zijn uitgegroeid? :confused:

~Sjeherazade~ 25-02-2003 12:09

Citaat:

tongpiercingkje schreef:
ik heb een b cupje en ben er wel blij mee, weet iemand ook op welke leeftijd je borsten zijn uitgegroeid? :confused:
ze kunnen groeien tot je 21ste...

ik heb meestal een c, en ik ben er wel blij mee: ze zijn stevig en hangen niet bijvoorbeeld.

Daantje_0705 25-02-2003 14:03

Ben ook best tevreden hoor, vind ze af en toe wel te groot, ik heb nu een b-cupje en dat is geloof ik ook vrij gemiddeld, niet te groot en niet te klein. Ik hoop alleen niet dat ze nog veel gaan groeien

Balance 25-02-2003 14:37

Kheb A / B
Soms tevreden met m'n borsten, soms vind ik ze te klein.
(ligt aan m'n bui en wat ik aan 't doen ben)

miss x 25-02-2003 15:26

Dat ik kleine borsten heb is niet zo erg maar dat ze zo ongelijk zijn daar baal ik best wel van

StefanLovertje 25-02-2003 16:13

me borste zijn wel mooi hoor (bloot met harde tepels.. anders ziet 't er nie uit) en met kleren gewoon zonder harde tepels anders ziet 't er nie uit.. haha vind soms wel dat 'k hangtiete heb maja

Janneke1 25-02-2003 16:18

Ik ben tevreden.

Janneke1 25-02-2003 16:18

Citaat:

Janneke1 schreef:
Ik ben tevreden.
o jah heb trouwens C/D

MevrouwM 25-02-2003 17:16

Vind ze eigenlijk iets te groot (D, al zie ze er iets kleiner dan D uit), maar het past wel goed bij mijn lichaam, de verhoudingen zijn wel goed!

Yolcu 25-02-2003 17:32

Ik vind ze eigenlijk ook een beetje te groot, ik heb D. Ze passen wel bij m'n lichaam, maar ik vind ze gewoon altijd in de weg zitten ofzo :S

Gothic 25-02-2003 18:07

Nee, ik vind ze te klein... ik heb misschien net cupA

Muizzz 25-02-2003 18:07

neeh. ik vind ze best lelijk.
Maar ook weer niet zo lelijk dat ik er iets aan laat doen ofzo.
75 a heb ik.

Pla 25-02-2003 18:10

Nope.. ik vind ze te klein..

Shygirl 25-02-2003 18:11

Ik heb cup D en vind het eigenlijk te groot... ze zitten heel vaak in de weg... Ik ben dol op dansen, maar het is niet altijd even fijn om flink te springen enzow. Nou ben ik gewoon in zijn geheel niet dun, dus opzich qua formaat passen ze wel bij mijn lichaam, jammer dat ze alleen ongelijk zijn... :(

Breg 25-02-2003 18:24

Ik ben er wel tevreden mee, maar niet echt blij :confused:. van mij hadden ze wel wat groter mogen zijn, maar nu gaan ze hopelijk later ook niet zo ´hangen` :) .

Moenbloem 25-02-2003 18:49

Ben er blij mee. Cup b of kleine c, hangen niet etc. Alleen als ik geen stijve tepels heb zien ze er een beetje anders ( minder mooi ) uit

bugge 25-02-2003 19:04

ik ben er blij mee

Janneke1 25-02-2003 19:18

Citaat:

Shygirl schreef:
Ik heb cup D en vind het eigenlijk te groot... ze zitten heel vaak in de weg... Ik ben dol op dansen, maar het is niet altijd even fijn om flink te springen enzow. Nou ben ik gewoon in zijn geheel niet dun, dus opzich qua formaat passen ze wel bij mijn lichaam, jammer dat ze alleen ongelijk zijn... :(
Dat eerste dat ze in de weg zitten snap ik echt niet :confused:
Ik heb wel D (okay soms prop ik ze in een C, want die bh's zijn leuker) en ik heb daar dus echt geen last van :S
Hoor ik wel vaker dat D lastig is enzow..ik snapput niet :D
Zal wel met vorm ofzo te maken hebben?

Hardcore 25-02-2003 19:40

Ik heb D

Qimm 25-02-2003 19:55

Ik ben erg tevree met mijn C. Niet te enorm maar genoeg om in mijn strakke truitjes te passen.
Geen last van met wat dan ook, alleen striae... maar goed, veel hebben dat wel!

StefanLovertje 25-02-2003 20:01

Citaat:

Hardcore schreef:
Ik heb D

knap voor 'n jonge

spacegirl 25-02-2003 20:01

Citaat:

Janneke1 schreef:
Dat eerste dat ze in de weg zitten snap ik echt niet :confused:
Ik heb wel D (okay soms prop ik ze in een C, want die bh's zijn leuker) en ik heb daar dus echt geen last van :S
Hoor ik wel vaker dat D lastig is enzow..ik snapput niet :D
Zal wel met vorm ofzo te maken hebben?

je weet de onderwijdte niet he, ik zit met gemiddeld op F 70-75 en ik vind t ook neit in de weg zitten sterker nog ik vind ze niet eens groot

Siyabonga 25-02-2003 21:49

Nee, ik ben er niet echt tevreden mee..
vind ze te groot, lelijke, grote tepels..

Vanmiddag wou ik een nieuw setje ondergoed kopen, heb echt lang moeten zoeken voordat ik een leuk, lief, betaalbaar, en vooral passend setje had gevonden...
En bloesjes zitten heel vaak ook niet mooi. Tussen 2 knoopjes in zit dan weer zo'n gat, waar iedereen recht doorheen kan kijken, als je er niks onderaan hebt... Magoed, doe dat met een klein veiligheidsspeltje aan elkaar en het zit ook weer goed :)

Maar ik had ze wel wat kleiner gewilt..

*Sneeuwmuts* 25-02-2003 22:02

Nou ik zelf ook nog even...
Ik ben er opzich wel tevreden mee, heb 75B, soms C. Ze zijn wel gelijk, tepels ook (die vind ik trouwens alleen maar mooi als ze "hard" zijn..) en ik heb geen last van striae, maar ik heb wel een moedervlekje op mn linkerborst en dat vind ik ff wat minder. Lijkt zo vaag :p

Mortischa 25-02-2003 22:28

denk dat ik wel beetje over die periode heen ben, die onzekerheid over links en rechts
(zegt niet dat ik niet onzeker ben over andere dingen..)

Bazz 25-02-2003 23:35

Ja ben er wel tevreden mee hoor (y)
75C
Ben er wel tevreden mee (y)
Mooie kleine tepels (y)
:rolleyes: :o

damaetas 26-02-2003 09:32

joah, redelijk tevreden. ze mogen wel een maatje groter: naar B ofzo

*Sneeuwmuts* 26-02-2003 10:19

Citaat:

Bazz schreef:
Ja ben er wel tevreden mee hoor (y)
75C
Ben er wel tevreden mee (y)
Mooie kleine tepels (y)
:rolleyes: :o

Grow up :rolleyes:

mitchuhl 26-02-2003 10:30

Sorry dat ik even "inbreek" op deze vrouwen-topic maar ik moet het toch even kwijt:

Laat niemand je zeggen dat je borsten er lelijk uit zien, want echt lelijke borsten bestaan niet !! Ik heb verschillende vriendinnen gehad die onzeker waren over hoe ze eruit zagen en dan vooral over hun borsten... terwijl ik echt niet zag wat ze er verkeerd aan vonden.

Zit niet in over hoe ze eruit zien of hoe groot ze zijn... het is ALTIJD mooi !

spacegirl 26-02-2003 10:37

Citaat:

*Sneeuwmuts* schreef:
als ie zijn opblaaspop der borsten wil omschrijven dan mag ie dat!

*Sneeuwmuts* 26-02-2003 10:41

Citaat:

spacegirl schreef:
als ie zijn opblaaspop der borsten wil omschrijven dan mag ie dat!
Mwhaha..vooruit :D:p
Omdattie anders zo zielig is dat hij er niet over mee kan praten ;)

*Sneeuwmuts* 26-02-2003 10:42

Citaat:

mitchuhl schreef:
Sorry dat ik even "inbreek" op deze vrouwen-topic maar ik moet het toch even kwijt:

Laat niemand je zeggen dat je borsten er lelijk uit zien, want echt lelijke borsten bestaan niet !! Ik heb verschillende vriendinnen gehad die onzeker waren over hoe ze eruit zagen en dan vooral over hun borsten... terwijl ik echt niet zag wat ze er verkeerd aan vonden.

Zit niet in over hoe ze eruit zien of hoe groot ze zijn... het is ALTIJD mooi !

Met zo'n reactie mag je vast altijd wel inbreken op vrouwen-topics (y):D

GoddeS 26-02-2003 10:49

okey...

ik ben 75 a of 75 b ligt aan de bh's
ik ben superblij met m'n borsten omdat ik ze gewoon mooi vindt..
ze zijn niet te groot en ze doen ook geen pijn..
en ik vindt dat jongens niet moeten zeuren over borsten..
ze zitten er alleen aan en ze zijn soms irritand hoor 8)

~KimmieJ~

Bazz 26-02-2003 13:32

Citaat:

*Sneeuwmuts* schreef:
No groter? :eek: :(

Anyway ;)
Wat mitchuhl al zei
Wees niet onzeker over je zelf.
Ieder lichaam is in z'n eigen manier schitterend (y)
Zowel van de vrouw als van de man

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.