![]() |
da guzijk tog allumaal ...hedde niks aan
bijna ongemerkt
flikkerde er een pannetje passie op de kille, koude, verre van architectonisch verantwoorde vloer in de gaarkeuken van emoties daar het m'n eigen brouwsel was bekommerde ik me er om en neigde 't geleidelijk aan zelfs naar obsessief mijns inziens was het samengesteld uit 'zeldzame' 'uitheemse' ingredienten ik kon niet opnieuw beginnen! maar zoals het een ambitieuze kok betaamt ontdekte ik (tijdens het vervelende proces van 'restaureren' (in mijn optiek was en bleef het Haute Cuisine)) dat deze passie tekort schoot en uiteindelijk niet voorgeschoteld kon worden laat staan gegeten worden nog altijd eer ik het gebruik van 'exotische' ingredienten maar dit maal is het brouwsel lekkerder dan ooit! het is eindelijk te vreten... |
Over het gedicht: :D Een zinnige opmerking heb ik er niet over, behalve dat ik hier met een grijns op m'n gezicht zit (goed teken, denk ik).
Citaat:
|
ff mierenneuken: je bent een haakje vergeten (of er staat er één teveel). ;) [/B][/QUOTE]
moet dat niet zo dan? (dubbele haakjes etc?)... kut...:S ach ja.. :D thanx for responding |
qua reactie op t gedicht sluit ik me volledig bij leonoor aan :D en dat met die haakjes klopt wel.
(tijdens het vervelende proces van 'restaureren' (in mijn optiek was en bleef het Haute Cuisine)) tis 1 zin als ik t goed begrijp :) |
Citaat:
ja man...JIJ hebt gelijk :D:D:D:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |