Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   olivier tuinier (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=388665)

doezultje 25-02-2003 00:50

olivier tuinier

Ik heb vandaag de 'kleine blonde dood' gezien en het viel mij op dat olivier toen al erg goed kon acteren. Ik heb het uitgerekend, en hij moet nu zo ongeveer 17 zijn. Ik heb op internet op zijn naam gezocht, en kwam achter een aantal films waar hij ook in heeft gespeeld, onder andere 'paradiso'. Hij was 15 toen hij hierin speelde. Helaas zijn er geen foto's te vinden van olivier tuinier sinds 'het zakmes'. Ik zou graag willen weten hou oud hij nou is, in welke plaats hij woont, en een recentere foto zou ook leuk zijn. Wie kan mij helpen?! Alvast bedankt....
=xxx= Anne

Silent Enigma 25-02-2003 01:09

die jongen is geboren op 19 juni 1982
zoek s op google en op imdb, heel handig

The Senna Fan 25-02-2003 08:49

Citaat:

Silent Enigma schreef:
die jongen is geboren op 19 juni 1982
zoek s op google en op imdb, heel handig

Dan is ie dus geen 17 he Doezultje...

TAFKAB 25-02-2003 09:14

Iemand zat bij mij maand geleden jeugdjournaal te kijken..ging over jongen "film sterretjes"in Nederland.
Olivier kwam ook even in beeld (moet eerlijk zeggen dat pubertijd echt toegeslagen heeft:/).
Hij acteert niet meer, geen behoefte meer aan.

Milk 25-02-2003 09:48

Hij was ooit es een keer bij Pual de Leeuw, ergens vorig jaar en hijs echt een vaag ontzettend laid back type geworden, heeft idd niet veel interesse meer in actereren, hij wilde liever cameraman worden en deed een studie fotografie, maar hij wist niet of ie het leuk vond, of toch wel.. ach jah.. hijs idd niet erg goed opgedroogd :/

zus en zo 25-02-2003 10:19

Citaat:

Milk schreef:
Hij was ooit es een keer bij Pual de Leeuw, ergens vorig jaar en hijs echt een vaag ontzettend laid back type geworden, heeft idd niet veel interesse meer in actereren, hij wilde liever cameraman worden en deed een studie fotografie, maar hij wist niet of ie het leuk vond, of toch wel.. ach jah.. hijs idd niet erg goed opgedroogd :/
ja dat had ik ook gezien...ik vond m wel lollig op één of andere manier... hij heeft al zn geld er doorheen gejaagd en is nu gewoon een arme student :p
wel lelijk geworden zeg :eek:

TAFKAB 25-02-2003 17:30

Citaat:

zus en zo schreef:

Zei ik toch ;)

Toet0r 25-02-2003 18:50

Citaat:

TAFKAB schreef:
Iemand zat bij mij maand geleden jeugdjournaal te kijken..ging over jongen "film sterretjes"in Nederland.
Olivier kwam ook even in beeld (moet eerlijk zeggen dat pubertijd echt toegeslagen heeft:/).
Hij acteert niet meer, geen behoefte meer aan.

wuhahaha ja dat heb ik ook gezien :D

FireCracker 25-02-2003 19:11

Citaat:

zus en zo schreef:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.