![]() |
olivier tuinier
Ik heb vandaag de 'kleine blonde dood' gezien en het viel mij op dat olivier toen al erg goed kon acteren. Ik heb het uitgerekend, en hij moet nu zo ongeveer 17 zijn. Ik heb op internet op zijn naam gezocht, en kwam achter een aantal films waar hij ook in heeft gespeeld, onder andere 'paradiso'. Hij was 15 toen hij hierin speelde. Helaas zijn er geen foto's te vinden van olivier tuinier sinds 'het zakmes'. Ik zou graag willen weten hou oud hij nou is, in welke plaats hij woont, en een recentere foto zou ook leuk zijn. Wie kan mij helpen?! Alvast bedankt....
=xxx= Anne |
die jongen is geboren op 19 juni 1982
zoek s op google en op imdb, heel handig |
Citaat:
|
Iemand zat bij mij maand geleden jeugdjournaal te kijken..ging over jongen "film sterretjes"in Nederland.
Olivier kwam ook even in beeld (moet eerlijk zeggen dat pubertijd echt toegeslagen heeft:/). Hij acteert niet meer, geen behoefte meer aan. |
Hij was ooit es een keer bij Pual de Leeuw, ergens vorig jaar en hijs echt een vaag ontzettend laid back type geworden, heeft idd niet veel interesse meer in actereren, hij wilde liever cameraman worden en deed een studie fotografie, maar hij wist niet of ie het leuk vond, of toch wel.. ach jah.. hijs idd niet erg goed opgedroogd :/
|
Citaat:
wel lelijk geworden zeg :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
wuhahaha ja dat heb ik ook gezien :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |