![]() |
CDs waarvoor je je bijna zou schamen dat je ze nog niet hebt
Aldus.
Welke cd's moet je van jezelf eigenlijk hebben, maar heb je nooit gekocht/gefikt? ik: soundgarden-superunknown pink floyd - the wall Tori Amos - From venus to back |
ik koop alleen cds
machine head - the more things change |
Citaat:
|
Mijn Slayer-collectie is zeer beperkt, en ik heb geen Metallica cd's. Maar uitbreiding komt er binnenkort aan!
Bovendien ook geen: Mayhem (BM-must have:p), Iced Earth (toch wel schön), Vlad Tepes en heel veel andere truë BM en grind platen. en Vader - Litany mist ook nog. |
Mijn Darkthrone collectie is nog verre van compleet :o
En van Led Zeppelin mis ik ook nog een paar CD's |
ik heb nog nie alles van nin :o
|
moby - play+18
radiohead - kida+amnesiac spinvis-spinvis |
Citaat:
|
ik ga binnenkort uiteindelijk nog bij de boudisque bestellen.
maar nu is de large ook binnen, die hebben altijd wel geinige aanbieding-cd's. |
cds die ik wel gekopieerd heb, maar niet orgineel:
The Gathering-How To Measure.. The Gathering-Nighttime Birds Deftones-White Pony Deftones-Around The Fur Lacuna Coil-Lacuna Coil Lacuna Coil-Halflife My Vitriol-Finelines Sigur Ros-() Feeder-Echo Park Tool-Lateralus en nog een hoop meer..lang leve geldgebrek (n) |
sigur ros - ( )
blindside - silence jack off jill - clear hearts grey flowers |
iets van AC/DC
|
Lemon Jelly - LemonJelly.ky
Radiohead - The Bends Placebo - Black Market Music Oasis - Heathen Chemistry En ik schaam me er ook verdomme voor dat ik "Standing on the shoulder of Giants" KWIJT BEN GERAAKT! Eels - Daisies of the Galaxy etc... >> Feeder - Yesterday went too soon Feeder - Polythene |
Laat ik het op heeeeeeeeel veel houden :).
|
tot voor kort jeff buckley - grace maar die is ondertussen binnen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
B.R.M.C - B.R.M.C
Radiohead - The Bends ( alleen gefikt, Street spirit doet het niet, maar hij is veel te duur in de winkel) Underworld - A Hundred Days Off |
Citaat:
|
alles van morbid angel :o
alles van napalm death :o en nog zoveel meer dat je er gewoon misselijk van word..... |
Citaat:
|
ja sorry, maar is zoveel keus, en zo weinig geld.....
|
Ik schaam me dood dat ik zo godvergeten weinig van the Beatles heb.
Heb ook niks op cd van de Beach Boys, Bowie, Neil Young, de Stones *huil* En ik heb nog steeds My Sweetheart The Drunk van Jeff Buckley niet :( Geld, geld, geld, geld :(:( |
Motörhead - Ace of Spades :o :o :o :o :o :o :o
Maar hij is onderweg!!!! |
Megaherz - Herzwerk
Megaherz - Herzwerk II |
Citaat:
|
Ik heb ook heeeel veeeeel nog niet gekocht, maar ik heb dan ook een chronisch geldgebrek dus ik kan er niks aan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij www.cdwow.nl heb je hem voor 15 Euro incl. verzend. |
Ik heb the bends ooit gekocht voor 20 gulden. of zelfs nog goedkoper. Was zo'n '2 CD's voor 35,- aanbieding. En hij is nu nog steeds niet zo duur. Alleen bij de Free record shop, maar daar is alles duur.
|
Citaat:
|
koRn - koRn
gezien het me favo band is en het hun debuut is :s |
Tja hihi dit gaat m'n egt rode wangen kosten hehe
maar dat is tog wel twarres :( hehe Sorriej... ~ GoddeS ~ Breng eens een bezoekje aan m'n site zal ik wel heel lief vinden =) http://www.cu2.nl/AthenE |
muse > showbizz en oos; heb ze wel, maar gebrand en ik als
die-hard muse fan wil ze dus graag origineel > maar kijk wat ze er bij plato voor vragen : 19 euro :eek: coldplay > parachutes; zelfde verhaal als hierboven moby > play en 18 allebei nog niet; wil ze al heeeel lang maar koop ze om een of andere reden steeds niet.... nu ik dit tiep vind ik het nog raarder van mezelf dat ik ze nog steeds niet heb... :) maar eigenlijk zijn er wel heel erg veel cds die ik echt nog móet hebben van mezelf, maar ja... > iemand Het Winnende Lot in zijn bezit :D;) |
Citaat:
weet niet of t bij alle plato's zo is; maar op dit moment zijn alle cds van placebo bij ons 9 euro > heb dus maar even ingeslagen afgelopen week :D |
Citaat:
|
dookie van green day
|
Citaat:
|
clan of xymox - medusa
the kovenant - aenimatronik iced earth - days of purgatory |
uhmz.....
alles van feeder moek nog hebbuh en uhm.... de eerste van Mudvayne moek oowk nog steeds hebbuh en de cd van DownTheSun.....ow en wil nog wat cdtjuhs van The cure hebbuh! magoed dat komt allemaal wel..ben oowk vast vanalles vergetuh! :D |
Citaat:
|
ik wil nog steeds de 50-cd collectie van elvis, maar ja.... €550,- is duuur :eek:
|
exodus - bonded by blood
alles van forbidden testament - low zoveel eigenlijk wel :) |
ow jah en ik als grote cure fan mis gewoon de mixed -up cd nog :o:o wel op bandje uiteraard, maar ja...
|
teveel
|
Citaat:
die heb ik pas na al die tijd toch maar gekocht voor maar 12 euro osso.. is wel super :D |
Ik mis nog iets van 1000 items uit de Bjork discografie :(
|
Citaat:
|
Is daar wat op tegen? Ik heb ook sinds kort weer The Cure ontdekt en ik ben weer helemaal jaren 80 nu. Lekker wave... Joy Division, Adorable. Steeds herhaalde strakke baslijntjes, goeie attack en timing van de drums, duistere zang. Lekker deprimerend, hou ik wel van.
De altijd verkoude Robert Smith.. laatst noemde iemand op de radio robert smith; het ontplofte vriendje van barbie!!!! :) :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |