![]() |
Wie van jullie heeft AH aandelen??
Haha, ik zag vanmorgen dat de aandelen Ahold vorig jaar 30 eurotjes waard waren en nu nog maar 3,59 !!! Wie van jullie zijn er voor 26 euro per aandeel aan het huilen?? En hoeveel aandelen heb je?
Wackford |
nope heb ze niet maar al die mesnen die hun zegelboekjes in AH vasteklantenfonds hebben laten omzetten hebben hun aandelen ook fiz zien dalen want 1/3 of 1/2 is in AHold belegd :-)
|
aandelen waren toch 60% omlaag gegaan? ipv die 90% waar jij het over hebt :confused:
|
jah hier zn zielig mannetje die *toen* voor 3000 gulden van zn vader kreeg om te oefenen in aandelen. :)
mmh kzal later nooit miljonair worden door het speculeren op de beurs want nu s het nog om pcies te zijn 387 euro waard.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik niet, gelukkig.
|
Ik, gisteren gekocht :D heb er nu 200 :)
|
Ik wil er ook nog wat kopen, maar k heb geen beleggings rekening meer... Naja, even de bank bellen als ik weer beter ben.
|
me oma heeft alleen maar aandelen Ahold zonde!!!!!!
|
mijn oom.
ik niet, ik was al blij dat ik nog geen maand geleden al mijn centjes die ik op de AHspaarrekening had staan, overgeschreven heb naar mijn betaalrekening. |
Ach. Die blijven niet voor eeuwig zo laag.
|
Voor € 11 had ik er 15 gekocht. Maar ja... hopen dat het weer gaat stijgen, maar dat duurt nog ff.
|
Citaat:
Met Ahold gaat het slecht. Dus Albert Heijn is failliet :S Nee sorry helemaal fout. Albert Heijn is nog altijd een zelfstandige onderneming die alleen zijn winst afstaat aan Ahold. Verder staat je geld bij Aegon dus als Ahold (en voor jou dus meteen AH, Jamin, Etos, De Tuinen, Albert etc) Failliet gaat dan staat je geld gewoon veilig (ga je pas druk maken als er problemen bij Aegon zijn. Verder is Ahold tot stand gekomen uit Albert Heijn. Zonder Albert Heijn geen Ahold dus je kan gewoon je boodschappen blijven doen. We blijven de zelfde service verlenen. De producten blijven hetzelfde en het personeel blijft even vriendelijk. Geen verschil voor de consument of voor de werknemers in de winkels alleen de hoge top die zal moeten gaan inleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader had hier duizenden euro's op belegt :eek: dus we zijn nu een beetje aan de arme kant aangezien ook de rest naar beneden is gegaan
|
ik heb gehandeld met voorkennis :)
|
Gelukkig niet, maar ken wel iemand die er ontzettend veel geld mee verloren heeft (n)
|
Ik ook niet.
Moet je maar niet zoveel geld in een fonds stoppen. |
Met preferente aandelen e.d. kunnen ze toch een overname voorkomen?
|
ja, ik heb ook nog van die dingen van het ah vaste klantenfonds, maar voor maar een paar duizend gulden, dus dat valt gelukkig mee. In de krant stond een artikeltje van iemand die in 2 dagen 20000 euro had verdiend door de daling van Ahold. Die had de daling voorzien en vlak daarvoor putopties gekocht, met het recht ze voor 10 euro te verkopen of zo, dat had ie na de daling gedaan toen het aandeel op 3 euro stond, vervolgens had ie voor die 3 euro weer een paarduizend aandelen gekocht en ze de volgende dag weer voor 5 euro verkocht. Hoe het exact zat weet ik niet, maar in ieder geval had ie veel geld verdiend op een betrekkelijk eenvoudige manier in 2 dagen :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |