![]() |
Tips om over je ex-lief te geraken
Hallo,
Ik heb een vriendin die een relatie gehad heeft en er moeilijk over geraakt... Ze is beetje gebruikt geweest.. En ik zit er met in en kzou haar graag helpen... ik praat er veel mee... maar ze is het vertrouwen kwijt in mensen..zelfs mij vertrouwd ze nog nie echt... Eerst was ik er beetje van gedaan toen ik dat hoorde...maar nu begrijp ik het wel.. Hoe kan ik haar helpen om er over te geraken... Tips graag Groeten DJken |
Vertrouwen in mensen kun je niet forceren, dat moet gewoon langzaam opgebouwd worden door weer normaal met haar om te gaan. Je kunt haar niet zomaar vertellen dat het allemaal wel goed zal komen. Dat moet ze zélf gaan beseffen. Op een gegeven moment zal ze voor zichzelf besluiten dat ze iemand (jou) weer kan vertrouwen, en dan heb je je doel bereikt. Je kunt haar daar verder niet echt mee helpen, gewoon alleen ervoor zorgen dat ze gewoon normaal met mensen om kan gaan en ziet dat niet iedereen haar vertrouwen zal beschamen.
|
door haar duidelijk te maken dat ze geluk in zichzelf moet zoeken..........en dit niet af moet laten hangen van anderen..........
En aan vertrouwen in anderen heb je niks wanneer je jezelf niet vertrouwt.........doei.....fil..... |
Citaat:
Ma je hebt wel gelijk.. Greetz DJken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |