Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Nero] Overburning (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=388881)

Maradinus 25-02-2003 11:20

Film van +700 mb branden maar moet overburn inschakelen waar staat dat bijn nero??

bvd maradinus

Henri 25-02-2003 11:54

Offtopic:
1. Anders zet je alles even in je titel :rolleyes:
2. Dat je na 2-3 maanden nog steeds niet door hebt dat je sig niet goed gespeld is...

Triloxigen 25-02-2003 12:03

Goh, je zu zelf eens moeten zoeken zeg..

Maradinus 25-02-2003 12:12

Citaat:

McLaren schreef:
Goh, je zu zelf eens moeten zoeken zeg..
wat heeft dit forum dan voor zin...als je geen vragen mag stellen

PS. heb een engelse versie van nero

Triloxigen 25-02-2003 12:14

Citaat:

Maradinus schreef:
wat heeft dit forum dan voor zin...als je geen vragen mag stellen

PS. heb een engelse versie van nero

Ja, dit forum is er niet voor kindertjes die te lui zijn om iets zelf te zoeken...

Atje85 25-02-2003 12:15

weet ik niet

Quintiano 25-02-2003 12:16

Ik ga mee met Henri en McLaren deze keer: wanneer je in Nero de opties doorbladerd kun je 't niet over 't hoofd zien.

Maradinus 25-02-2003 13:15

Citaat:

Dobermann schreef:
Ik ga mee met Henri en McLaren deze keer: wanneer je in Nero de opties doorbladerd kun je 't niet over 't hoofd zien.
gezocht maar kan niks vinden miss ziek ik het wel over het hoofd :D

Triloxigen 25-02-2003 14:46

Citaat:

Maradinus schreef:
gezocht maar kan niks vinden miss ziek ik het wel over het hoofd :D

nou, als je dat over het hoofd ziet..

Maradinus 25-02-2003 14:50

Citaat:

McLaren schreef:
nou, als je dat over het hoofd ziet..
sorry hoor maar ik kan het echt niet vinden :confused: :(

S 25-02-2003 15:14

Citaat:

henri schreef:
Offtopic:
2. Dat je na 2-3 maanden nog steeds niet door hebt dat je sig niet goed gespeld is...

En jíj zei iets over 'Mierenneuken' op Feedback?

Lmao. :rolleyes:

Maradinus 25-02-2003 16:18

Citaat:

Offtopic:
wat is er dan verkeerd gespeld??

Atje85 25-02-2003 16:19

Citaat:

Maradinus schreef:
wat is er dan verkeerd gespeld??
verotte :confused:

Henri 25-02-2003 17:05

Citaat:

S schreef:
En jíj zei iets over 'Mierenneuken' op Feedback?

Lmao. :rolleyes:

Open ik er een heel topic erover? Nee, precies, ik doet het offtopic.

Citaat:

Atje85 schreef:
verotte :confused:
:)

Enlightenment 25-02-2003 17:24

Overburn inschakelen doe je in de opties:

Tabblad "Expert features" en vink "Enable overburn disc-at-once burning" aan. 82min is vaak voldoende, en relatief veilig.

Maradinus 26-02-2003 16:12

Citaat:

Enlightenment schreef:

Tabblad "Expert features" en vink "Enable overburn disc-at-once burning" aan. 82min is vaak voldoende, en relatief veilig.

gedaan maar wil nog steeds niet branden :confused:

nare man 26-02-2003 16:46

Citaat:

Maradinus schreef:
Dan ondersteunt je brander het niet. Firmware updaten en als dat niet werkt, pech gehad.

Maradinus 26-02-2003 17:24

Citaat:

nare man schreef:
Dan ondersteunt je brander het niet. Firmware updaten en als dat niet werkt, pech gehad.
zal het proberen maar eerst deed hij het wel

hallo bernie! 26-02-2003 17:28

Citaat:

Enlightenment schreef:

Betekent dat dat het alleen met audio-cd's zou werken?
Mijn brander zou het ook moeten ondersteunen, maar wil 701MB al niet eens gebruiken. :(

nare man 26-02-2003 18:51

Citaat:

Maradinus schreef:
zal het proberen maar eerst deed hij het wel
Wat doe je dan als eerste? Juist, je zet alle instellingen en programma's terug in de toestand waarin ze zich bevonden toen het zootje nog wél werkte.

Enlightenment 26-02-2003 19:28

Citaat:

Maradinus schreef:
Watvoor brander heb je?

Zoals nare man al zei, probeer je Firmware maar eens te updaten.

En de meest recente versie van Nero gebruiken. Hij zegt eerst dat er te weinig ruimte op de CD is, daarna komt een window met de vraag of je overburn wilt inschakelen.

Enlightenment 26-02-2003 19:29

Citaat:

wuppie schreef:
Betekent dat dat het alleen met audio-cd's zou werken?
Mijn brander zou het ook moeten ondersteunen, maar wil 701MB al niet eens gebruiken. :(

Nee dit werkt bij zowel data- als audio CD's. Let op: bij data werkt het alleen voor Disk-at-Once (DaO) burning, niet Track at Once.

Maradinus: dit kan ook het probleem bij jou zijn, bij opties etc. moet je Disk at Once gebruiken, en niet Track at Once.

hallo bernie! 26-02-2003 19:49

Citaat:

Enlightenment schreef:
Nee dit werkt bij zowel data- als audio CD's. Let op: bij data werkt het alleen voor Disk-at-Once (DaO) burning, niet Track at Once.
Dank. :)

Maradinus 27-02-2003 09:29

Citaat:

Enlightenment schreef:

En de meest recente versie van Nero gebruiken. Hij zegt eerst dat er te weinig ruimte op de CD is, daarna komt een window met de vraag of je overburn wilt inschakelen.

Ik zag nog ergens in nero track at once staan wat dingen uitgeschkkelt en toen op disc et once geklit cd erin en idd hij vroeg om overburn dus kan ik vanavond met mijn vriedin 8 mile zien.

thxxx

Enlightenment 27-02-2003 09:31

Citaat:

Maradinus schreef:
Ik zag nog ergens in nero track at once staan wat dingen uitgeschkkelt en toen op disc et once geklit cd erin en idd hij vroeg om overburn dus kan ik vanavond met mijn vriedin 8 mile zien.

thxxx

Have fun :)

Ik dacht meteen, oh dat had ik nog niet verteld, je moet DoA gebruiken, ToA werkt niet met overburning. Die fout had ik ook al eens gemaakt zelf. ;)

Maradinus 27-02-2003 10:20

Citaat:

Enlightenment schreef:
Have fun :)

Ik dacht meteen, oh dat had ik nog niet verteld, je moet DoA gebruiken, ToA werkt niet met overburning. Die fout had ik ook al eens gemaakt zelf. ;)

wel vertelt>

Citaat:

Enlightenment schreef:

maar ik had een andere nero versie geen nero express ofzo heet dat. ik wist niet wat je bedoelde met .......files

nu kan er trouwens ook wel een slotjuh op

Enlightenment 27-02-2003 10:51

Citaat:

Maradinus schreef:
wel vertelt

maar ik had een andere nero versie geen nero express ofzo heet dat. ik wist niet wat je bedoelde met .......files

nu kan er trouwens ook wel een slotjuh op

Ja staat al wel beschreven in de optie zelf, maar ik had het nog niet expliciet aan je gevraagd. :)

Nero Express vind ik zelf het lekkerst werken, maar je hebt wel 5.5.10.0 of hoger nodig, wil dat lekker werken. Versie ervoor zaten wat kevertjes in. ;)

En een slotje gaat alleen op een topic indien deze verkeerd is, niet als de topicstarter het antwoord op zijn of haar vraag heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.