![]() |
Film van +700 mb branden maar moet overburn inschakelen waar staat dat bijn nero??
bvd maradinus
|
Offtopic:
1. Anders zet je alles even in je titel :rolleyes: 2. Dat je na 2-3 maanden nog steeds niet door hebt dat je sig niet goed gespeld is... |
Goh, je zu zelf eens moeten zoeken zeg..
|
Citaat:
PS. heb een engelse versie van nero |
Citaat:
|
weet ik niet
|
Ik ga mee met Henri en McLaren deze keer: wanneer je in Nero de opties doorbladerd kun je 't niet over 't hoofd zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, als je dat over het hoofd ziet.. |
Citaat:
|
Citaat:
Lmao. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Overburn inschakelen doe je in de opties:
Tabblad "Expert features" en vink "Enable overburn disc-at-once burning" aan. 82min is vaak voldoende, en relatief veilig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn brander zou het ook moeten ondersteunen, maar wil 701MB al niet eens gebruiken. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals nare man al zei, probeer je Firmware maar eens te updaten. En de meest recente versie van Nero gebruiken. Hij zegt eerst dat er te weinig ruimte op de CD is, daarna komt een window met de vraag of je overburn wilt inschakelen. |
Citaat:
Maradinus: dit kan ook het probleem bij jou zijn, bij opties etc. moet je Disk at Once gebruiken, en niet Track at Once. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag nog ergens in nero track at once staan wat dingen uitgeschkkelt en toen op disc et once geklit cd erin en idd hij vroeg om overburn dus kan ik vanavond met mijn vriedin 8 mile zien. thxxx |
Citaat:
Ik dacht meteen, oh dat had ik nog niet verteld, je moet DoA gebruiken, ToA werkt niet met overburning. Die fout had ik ook al eens gemaakt zelf. ;) |
Citaat:
Citaat:
nu kan er trouwens ook wel een slotjuh op |
Citaat:
Nero Express vind ik zelf het lekkerst werken, maar je hebt wel 5.5.10.0 of hoger nodig, wil dat lekker werken. Versie ervoor zaten wat kevertjes in. ;) En een slotje gaat alleen op een topic indien deze verkeerd is, niet als de topicstarter het antwoord op zijn of haar vraag heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |