![]() |
nieuwe movies deze week.
Vandaag zijn er weer nieuwe films in de theek.
een paar grotere films zijn: - about a boy (Hugh Grant) - road to the perdition (Tom Hanks) - big trouble (Tim Allen) Hebben jullie ze al gezien? zo ja, wat vond je ervan? Ik heb net About a boy gekeken en ik vond het een zeer leuke, maar ook mooie film, goed geacteerd weer door hugh. |
uhm, kunnen we niet een Films & TV meeting gaan houden?
en dan afspreken bij tweety, die heeft toch altijd de nieuwste films :cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
About a boy is leuk...vooral de shots waar Hugh met dat manneke een highfive wil geven zijn erg grappig :D
Meer dan dat is het echt een working title productie ;) |
Citaat:
Road to perdition vonk ijzersterk (y) En big trouble is hier niet in de bios gekomen, dus die heb ik nie gezien :o |
About A Boy is echt ge-wel-dig:D:D:D
heb em in de bios gezien :) Die andere 2 ken ik niet :o |
Road to Perdition: (y)
About a Boy ga ik nog huren, die andere niet. |
Road to Perdition (y) (y) (y) (y) (y) (zeker een van de beste maffiafilms (Na de Godfather I en II de beste maffiafilm)
About a Boy (n) (behalve als da gastje een bal tegen zn kop krijgt: mwoehaha) |
is road to perdition echt zo goed?
Ik hoor veel klanten dat ze er meer van hadden verwacht en dat hij langdradig is. |
About a boy heb ik een paar dagen geleden gezien. Echt een supermooie, maar ook grappige film. En een lief jongetje haha
Road To Perdition vind ik een hele goede film, zoals al gezegd is, een van de betere maffiafilms. Goed geacteerd en het verhaal bleef me boeien. Die andere heb ik nog niet gezien. |
Citaat:
|
weer een aantal nieuwe films:
gangs of newyork en die another day die another day vrijdag gezien, was wel oke.. had er meer van verwacht, maar slechter kan ook. de gadgets waren weer volop aanwezig :cool: alleen jammer dat ik de dolby digital 5.0 versie heb.. maar de kanalen waren goed verdeeld, dus je mist eigenlijk niks (y) vanavond gangs of newyork kijken.. geen idee wat het brengt, lijkt me een bloederige film :) |
about a boy --> eindelijk weer eens een leuk feel-good filmpje
die dooie eend :D |
Citaat:
Wie gooit er ook zo'n brood op een eend :D |
Als er een film&tv-meeting komt, wil ik ook wel komen :P
Ontopic: About a boy en Road to perdition wil ik zeker zien, en Gangs of New York ook. En The Ring :o :D |
Road to perdition gehuurd
best een mooie film. Had er wel iets meer van verwacht (qua actie of spanning). Maar ik vond het wel een mooi verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |