![]() |
[Tekening] ~Manga~
Dit is een tekening, die ik heb gemaakt toen ik me verveelde(ik was aant leren :p )
Later heb ik 't ingekleurd met potlood Tis een elfmeisje(en een soort van ninja) http://members.lycos.nl/llsoft/elfgirl.jpg |
Het koppie is leuk, maar je bent te groot begonnen bij het hoofd, waardoor de benen erg vreemd uitkomen. Je stijl is wel grappig, maar enkele verbeteringen zouden hem nog beter (duh) maken. Ook zou ik 'm met behulp van de comp inkleuren of met viltstift
|
Wat 't inkleuren betreft, dat moet ik nog es op de pc gaan doen
De verhoudingen kloppen inderdaad niet, de benen moeten langer, denk dat ik hem nog es ga overtrekken en aanpassen |
die beentjes zijn echt zielig :D ;)
|
benen moeten helemaal niet langer maar dikker, zoals rocksaan al zei zijn ze zielig, veel te dun zelfde geldt voor de armen trouwens, verder klopt de houding van de voeten ook niet...
|
en het potlood vind ik echt niet mooi, lelijk gedaan, potlood is zowiezo niet mooi
Offtopic: waarom tekent iedereen toch elfjes, mangaelfjes, whatever |
Citaat:
|
Offtopic: waarom tekent iedereen toch elfjes, mangaelfjes, whatever
idd |
Offtopic: Omdat die gewoon cool zijn.
|
Citaat:
|
lelijk ingekleurd...
maar op sig wel grappig... :) |
Citaat:
|
De benen zijn idd te dun, en ze staat een beetje moeilijk (ben eigenlijk benieuwd of ze wel kan staan op deze manier :o), de voeten zijn nog 'raarder'...en tis idd niet echt mooi ingekleurd...
|
Haar knieën zitten wel héél erg laag (onderbenen zijn langer dan bovenbenen, niet andersom) :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |